ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Τετρακίνηση: Διαφορετική συνταγή, ίδιος ο σκοπός

 Σχολιάστε 
37.179 Επισκέψεις στο άρθρο (18/7/2025)
Η  τετρακίνηση του Avenger 4xe βασίζεται σε έναν ηλεκτροκινητήρα που έχει ενσωματωθεί στον πίσω άξονα ο οποίος επεμβαίνει όταν χρειάζεται.
3 Φωτογραφίες »

Η τετρακίνηση του Avenger 4xe βασίζεται σε έναν ηλεκτροκινητήρα που έχει ενσωματωθεί στον πίσω άξονα ο οποίος επεμβαίνει όταν χρειάζεται.

Η τετρακίνηση των δύο μοντέλων διαφέρει, ωστόσο το αποτέλεσμα και η χρησιμότητά τους στην οδήγηση εντός και εκτός δρόμου είναι ουσιαστικά η ίδια. Το Avenger χρησιμοποιεί για την τετρακίνησή του έναν ηλεκτροκινητήρα που βρίσκεται στον πίσω άξονα και αναλαμβάνει να μεταφέρει κίνηση στους αντίστοιχους τροχούς. Αυτός τροφοδοτείται συνεχώς με ενέργεια από τη μπαταρία των 0,89 kWh του υβριδικού συστήματος κίνησης του Avenger και λειτουργεί αναλόγως των συνθηκών και του επιλεγμένου προφίλ οδήγησης από το σύστημα Selec-Terrain (Auto, Snow, Sand & Mud και Sport).


Μέσω του περιστροφικού χειριστηρίου, ο οδηγός του Vitara μπορεί να επιλέξει το πρόγραμμα τετρακίνησης του AllGrip και να εκμεταλλευθεί τις εκτός δρόμου δυνατότητες που του προσφέρει.
3 Φωτογραφίες »

Μέσω του περιστροφικού χειριστηρίου, ο οδηγός του Vitara μπορεί να επιλέξει το πρόγραμμα τετρακίνησης του AllGrip και να εκμεταλλευθεί τις εκτός δρόμου δυνατότητες που του προσφέρει.


Σε χαμηλές ταχύτητες μέχρι 30 χλμ./ώρα, η κατανομή της ροπής είναι 50:50 και σε μεσαίες ταχύτητες (30 έως 90 χλμ./ώρα), ο πίσω άξονας εμπλέκεται μόνο όταν απαιτείται (συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης, σε εκκίνηση στο χιόνι, σε ανάβαση σε σαθρό έδαφος, στην οδήγηση σε γλιστερό δρόμο και σε βροχή). Σε κανονικές συνθήκες το Avenger 4xe είναι προσθιοκίνητο, ενώ σε υψηλές ταχύτητες (πάνω από 90 χλμ./ώρα), ο πίσω ηλεκτροκινητήρας αποδεσμεύεται από τον άξονα για βελτιστοποίηση της κατανάλωσης καυσίμου.

Απέναντι στο έξυπνο υβριδικό σύστημα τετρακίνησης της Jeep, η Suzuki έχει να αντιπαραβάλει το γνωστό σύστημα AllGrip των τετρακίνητων Vitara. Πρόκειται για ένα πιο συμβατικό σύστημα με πολύδισκο συμπλέκτη, το οποίο κάνει την ίδια «δουλειά» στην καθημερινότητα, προσφέρει ωστόσο και δυνατότητα κλειδώματος του ποσοστού που φτάνει στον κάθε άξονα, δίνοντάς του ένα πλεονέκτημα στις περιπτώσεις που θα χρειαστεί να βρει πρόσφυση σε ένα ολισθηρό σημείο.

Όπως και στο Avenger, έτσι και στο Vitara δίνεται η δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει προφίλ, διαθέτοντας τέσσερις λειτουργίες μέσω του περιστροφικού διακόπτη (Auto, Sport, Snow, Lock). Στην αυτόματη,  η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς και μόνο αν διαγνωστεί απώλεια πρόσφυσης μεταφέρεται και στους πίσω. Οι Sport και Snow ενδείκνυνται για πιο γρήγορη οδήγηση ή οδήγηση στο χιόνι αντίστοιχα. Η λειτουργία Lock, τέλος, κλειδώνει την τετρακίνηση ισόποσα ανάμεσα στους δυο άξονες και χρησιμεύει στην απομάκρυνση του οχήματος από χιόνι, λάσπη ή άμμο.
 

Σελίδα 1Συγκριτικό: Jeep Avenger 4xe Vs Suzuki Vitara AllGrip - Τετρακίνητα & σκληροτράχηλα
Σελίδα 2Εσωτερικό: Πιο σύγχρονο και καλύτερο ποιοτικά το εσωτερικό του Jeep Avenger
Σελίδα 3Χωράει επιβάτες 1,87 μ. το Avenger, κάτω από 1,80 μ. το Vitara
Σελίδα 4Κινητήρες-Επιδόσεις: Καλύτερες επιδόσεις αλλά και κατανάλωση το ήπια υβριδικό Avenger απέναντι στο υβριδικό Vitara…
Σελίδα 5Τετρακίνηση: Διαφορετική συνταγή, ίδιος ο σκοπός
Σελίδα 6Οδική συμπεριφορά: Πιο ενδιαφέρον το Avenger, πιο άνετο το Vitara
Σελίδα 7H γνώμη μας & Τεχνικά χαρακτηριστικά
ford
ford
Linglong gia lcv