Κινητήρας: Βασιλιάς στην πόλη το Plug-in, κερδίζει σε αυτονομία και σε ταξίδι η mild hybrid έκδοση
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Κινητήρας: Βασιλιάς στην πόλη το Plug-in, κερδίζει σε αυτονομία και σε ταξίδι η mild hybrid έκδοση

41.455 Επισκέψεις στο άρθρο (3/1/2024)

Το ήπια υβριδικό Renegade έχει ως βάση έναν 1.500άρη turbo βενζινοκινητήρα κύκλου Miller και συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, το οποίο ενσωματώνει και έναν βασικό ηλεκτροκινητήρα 48V, απόδοσης 15 kW και (20 ίπποι), με την συνολική ιπποδύναμη να φτάνει τα 130 άλογα και τα 240 Nm ροπής. Υπάρχει επίσης και ένας ηλεκτροκινητήρας BSG (Belt Starter Generator), όπως σε όλα τα ήπια υβριδικά που αναλαμβάνει τη φόρτιση της μπαταρίας των 48V και την ομαλή επανεκκίνηση του βενζινοκινητήρα. 

Το σημαντικό εδώ είναι πως ο βασικός ηλεκτροκινητήρας κινεί από μόνος του το Renegade στις εκκινήσεις, στα φανάρια ή στο παρκάρισμα/ξεπαρκάρισμα και το Start/Stop λειτουργεί εξαιρετικά, στοιχεία που ρίχνουν αισθητά την κατανάλωση ειδικά μέσα στην πόλη. Στο κομμάτι της κατανάλωσης, το ήπια υβριδικό Renegade καίει 6,3 λτ./100 χλμ. μέσα στην πόλη και 5,5 λτ./100 χλμ. στο ταξίδι, ενώ χάρη και στο ρεζερβουάρ του μπορεί να κάνει ακόμη και πάνω από 870 χλμ. με ένα γέμισμα σε συνθήκες ταξιδιού. Οι επιδόσεις του, όπως θα δούμε παρακάτω υπολείπονται αυτές της πιο ισχυρής Plug-in υβριδικής έκδοσης αλλά παραμένουν ανταγωνιστικές απέναντι σε άλλα μοντέλα της κατηγορίας του, καθώς χρειάζεται 10,2 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και 7,3 δλ. για το προσπέρασμα (80-120χλμ./ώρα).

Το Plug-in υβριδικό Renegade επιστρατεύει έναν 1,33 λίτρων βενζινοκινητήρα με απόδοση 180 ίππους και δύο ηλεκτρικά μοτέρ. Το θερμικό μοτέρ συνεργάζεται με τον έναν ηλεκτροκινητήρα που λειτουργεί ως γεννήτρια και μεταφέρει την ισχύ του στο δρόμο μέσω ενός 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, ενώ ο δεύτερος ηλεκτροκινητήρας που έχει απόδοση 60 ίππους βρίσκεται στον πίσω άξονα και διαθέτει ενσωματωμένο διαφορικό «e-axle», μεταφέροντας την κίνηση και σε αυτούς τους τροχούς. Η συνολική απόδοση του συνόλου ανέρχεται στους 240 ίππους ενώ η μπαταρία του συστήματος που βρίσκεται κάτω από το πίσω κάθισμα έχει χωρητικότητα 11,4 kWh προσφέροντας ηλεκτρική αυτονομία έως 50 χλμ..

Για τη φόρτισή της χρειάζεται λιγότερο από 2 ώρες μέσω του wallbox που προσφέρει δωρεάν η Jeep. Το Plug-in υβριδικό Renegade όταν βρίσκεται στην πόλη είναι στο φυσικό του περιβάλλον καθώς, σύμφωνα με την Jeep μπορεί να κάνει ηλεκτρικά 50 χλμ. και στην συνέχεια να λειτουργεί ως υβριδικό μειώνοντας τη κατανάλωση ακόμη και στα 4,2 λτ./100 χλμ.. Στο ταξίδι, λόγω του βάρους, η κατανάλωση ανεβαίνει στα 8,5 λτ./100 χλμ, ενώ το μικρότερο ρεζερβουάρ (σε σχέση με την mild hybrid έκδοση) του επιτρέπει να κάνει μόνο 435 χλμ. με ένα γέμισμα στο ταξίδι. Όσον αφορά στις επιδόσεις, τα 240 άλογα επιτρέπουν στο Renegade να πετυχαίνει το 0-100 σε 6,8 δλ. (σχεδόν 4 δλ. πιο γρήγορα από το mild hybrid) και το προσπέρασμα σε 4,3 δλ. (3 δλ. πιο γρήγορα από το mild hybrid).

Σελίδα 1Jeep Renegade σε ήπια υβριδική έκδοση ή Plug-in;
Σελίδα 2Σχεδίαση: Τετραγωνισμένο και περιπετειώδες
Σελίδα 3Εσωτερικό: Πληθωρικό και στις δύο εκδόσεις
Σελίδα 4Κινητήρας: Βασιλιάς στην πόλη το Plug-in, κερδίζει σε αυτονομία και σε ταξίδι η mild hybrid έκδοση
Σελίδα 5Στον δρόμο: Πιο άνετο το mild hybrid, πιο ικανό off-road το Plug-in υβριδικό
Σελίδα 6Τιμές, εξοπλισμός και γνώμη μας
SEAT GNHSIA ANTALLAKTIKA
test center