ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Kia EV3 GT: Το μικρότερο ηλεκτρικό της Kia αποκτά σπορ ταυτότητα!

(22/9/2025)
Kia EV3 GT: Το μικρότερο ηλεκτρικό της Kia αποκτά σπορ ταυτότητα!
2 Φωτογραφίες »

Δοκιμές στο Nürburgring.
Σχεδιαστικές λεπτομέρειες με «GT» χαρακτήρα.
Διπλό μοτέρ και τετρακίνηση.
Με την μεγάλη μπαταρίατων 81,4 kWh του απλού EV3.

autotriti team

Δοκιμές στο Nürburgring

Δεν οι πρώτες κατασκοπευτικές φωτογραφίες που βγήκαν από το Nürburgring, καθώς στο φως της δημοσιότητας είχαν έρθει στα τέλη Ιουλίου φωτογραφίες που αποκάλυψαν το EV3 GT να δοκιμάζεται. Στις νέες στην πίστα φαίνεται να δοκιμάζεται σε έντονους ρυθμούς, με έντονο καμουφλάζ που κρύβει τις σχεδιαστικές αλλαγές. Το πρωτότυπο φαίνεται να διαθέτει επανασχεδιασμένο εμπρός μέρος με νέες εισαγωγές αέρα, ανανεωμένους προφυλακτήρες και βελτιώσεις στην αεροδυναμική, ενώ στο πίσω μέρος αναμένονται διακριτικές παρεμβάσεις.

Σχεδιαστικές λεπτομέρειες με «GT» χαρακτήρα

Ανάμεσα στις πιο ευδιάκριτες αλλαγές είναι οι νέες μεγαλύτερες ζάντες με ασημί λεπτομέρειες, που τονίζουν τον σπορ χαρακτήρα, καθώς και οι έντονα πράσινες δαγκάνες φρένων στον πίσω άξονα που δίνουν μια ξεχωριστή νότα. Το μοντέλο διαφοροποιείται σαφώς από το απλό EV3, προβάλλοντας την πιο «επιθετική» ταυτότητά του.


Oι μεγαλύτερες ζάντες τονίζουν τον σπορ χαρακτήρα, καθώς και οι έντονα πράσινες δαγκάνες φρένων στον πίσω άξονα.
2 Φωτογραφίες »

Oι μεγαλύτερες ζάντες τονίζουν τον σπορ χαρακτήρα, καθώς και οι έντονα πράσινες δαγκάνες φρένων στον πίσω άξονα.

Διπλό μοτέρ και τετρακίνηση

Το τυπικό EV3 διαθέτει έναν εμπρός ηλεκτροκινητήρα με 201 ίππους. Στην έκδοση GT, η Kia θα προσθέσει έναν δεύτερο, μικρότερο ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, προσφέροντας έτσι τετρακίνηση και καλύτερη πρόσφυση.
Ωστόσο, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η συνολική ισχύς δύσκολα θα ξεπεράσει τους 300 ίππους – πιθανότερα θα κυμανθεί γύρω στους 280, νούμερο που το φέρνει ακριβώς απέναντι από το νέο Opel Mokka GSE. Αυτό σημαίνει ότι, αν και το EV3 GT θα είναι πιο γρήγορο και πιο δυναμικό, θα παραμείνει σε απόσταση από τον μεγάλο αδελφό του, το EV6 GT με τα 580 άλογα που είναι το ισχυρότερο Kia ever.

Με την μεγάλη μπαταρίατων 81,4 kWh του απλού EV3

Η κορυφαία μπαταρία στην γκάμα του απλού EV3 των 81,4 kWh θα εξοπλίζει και το EV3 GT, προσφέροντας αυτονομία μικρότερη από τα 583 χλμ. (σε ρυθμούς πόλης κατάφερε να κάνει 640χλμ.) που πετυχαίνει η εμπροσθοκίνητη έκδοση. Το ηλεκτρικό δίκτυο παραμένει στα 400 Volt, κάτι που σημαίνει ότι οι χρόνοι φόρτισης δεν θα διαφοροποιηθούν σημαντικά. Με το EV3 GT, η Kia επιχειρεί να καλύψει το κενό ανάμεσα στη βασική έκδοση –που απευθύνεται σε οικογενειακούς και πιο «ήσυχους» οδηγούς– και στο κοινό που αναζητά περισσότερη ισχύ, τετρακίνηση και πιο σπορ εμφάνιση. Αν και δεν θα έχει εκρηκτικές επιδόσεις, θα δώσει στο EV3 την σπίθα που του έλειπε μέχρι σήμερα.