.jpg)
Από 47.300 ευρώ στη Γερμανία.
Πρώτες παραδόσεις μέσα στο 2025.
SUV αλλά σχεδιασμένο με έμπνευση τα ράλλυ.
Σπορ καμπίνα με οθόνες.
281 άλογα από ένα ηλεκτρικό μοτέρ.
Από 47.300 ευρώ στη Γερμανία
Λίγους μήνες μετά την επίσημη πρεμιέρα του και μόλις λίγες ώρες μετά το δημόσιο ντεμπούτο του, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Μονάχου, το νέο Opel Mokka GSE πραγματοποίησε το ευρωπαϊκό εμπορικό του λανσάρισμα. Η αρχή έγινε από την αγορά της Γερμανίας, με την Opel να ανακοινώνει το κόστος απόκτησης του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού Opel που φέρει το λογότυπο GSE, το οποίο και προσφέρεται από 47.300 ευρώ.
SUV αλλά σχεδιασμένο με έμπνευση τα ράλλυ
Εξωτερικά, το Opel Mokka GSE διαφοροποιείται από τις υπόλοιπες εκδόσεις χάρη στον πιο επιθετικό μπροστινό προφυλακτήρα, ο οποίος φιλοξενεί χαμηλά έναν μεγάλο αεραγωγό. Στο πλάι οι κίτρινες δαγκάνες της Alcon φέρνουν το χαρακτηριστικό της αντίθεσης, τονίζοντας το λογότυπο GSE που δεσπόζει χαμηλά στην μπροστινή πόρτα, ενώ πίσω παρατηρούμε μαύρη επένδυση γύρω από τους ανακλαστήρες.
Άλλες αναβαθμίσεις του Opel Mokka GSE σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις που υπάρχουν στην γκάμα του γερμανικού SUV περιλαμβάνουν την ύπαρξη ισχυρότερων μπροστινών φρένων με δίσκους 380 χιλιοστών συνδυαστικά με τετραπίστονες δαγκάνες της Alcon, αλλά και το χαμήλωμα κατά 10 χιλιοστά. Οι ζάντες είναι 20 ιντσών και συνδυάζονται με ελαστικά Michelin Pilot Sport EV 225/40, ενώ η ανάρτηση στον πίσω άξονα έχει σκληρύνει και το σύστημα διεύθυνσης έχει δεχτεί κάποιες αναβαθμίσεις προκειμένου να παρέχει καλύτερη πληροφόρηση.
Σπορ καμπίνα με οθόνες
Η καμπίνα διαθέτει νέα σπορ καθίσματα με ένθετα Alcantara και πράσινες ραφές για αντίθεση, καθώς και ένα πιο επιθετικό τιμόνι με επίπεδο πάνω και κάτω μέρος. Τα τεχνολογικά και ψηφιακά χαρακτηριστικά παραμένουν σχεδόν αμετάβλητα, αλλά η Opel λέει πως οι οθόνες (10 ιντσών) εμφανίζουν κάποια νέα δεδομένα, όπως για παράδειγμα η θερμοκρασία της μπαταρίας.
281 άλογα από ένα ηλεκτρικό μοτέρ
Το Opel Mokka GSE εξοπλίζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο προσφέρει 281 άλογα και 345 Nm ροπής. Η ισχύς αποστέλλεται μέσω ενός μηχανικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης στους μπροστινούς τροχούς. Πηγή ενέργειας αποτελεί μία μπαταρία 54 kWh, χωρίς ωστόσο η Opel να ανακοινώνει επί του παρόντος την αυτονομία.
Από κει και πέρα, η φίρμα υπογραμμίζει πως το νέο «καυτό» ηλεκτρικό από στάση μπορεί να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα σε 5,9 δευτερόλεπτα και με τελική ταχύτητα τα 200 χλμ./ώρα, γίνεται το ταχύτερο αμιγώς ηλεκτρικό Opel. Αναφορικά με το βάρος, η Opel λέει πως δεν ξεπερνά τα 1.600 κιλά.