• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Κλασικά & ηλεκτρικά: Έτσι θα αγαπήσουμε τα ηλεκτρικά;

Διαβάστηκε από 2004 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/9/2019
 

Η Renault παρουσίασε μία ηλεκτρική έκδοση του κλασικού της 4L, χωρίς οροφή, πόρτες και μοτέρ βενζίνης. Μπορεί να μην μπει σε παραγωγή, αλλά το ηλεκτρικό 4L, αν τραβήξει το ενδιαφέρον, η Renault είναι έτοιμη να το φέρει στην αγορά. Τι λέτε; Θα το θέλατε;


Με όνομα Renault 4 Plein Air, το αυτοκίνητο αυτό βασίζεται στην κοντή, από πλευράς μεταξονίου, ανοιχτή έκδοση που η Renault είχε ετοιμάσει για τον γαλλικό στρατό στα τέλη της δεκαετίας του 60. Η λογική του ελαφριού οχήματος με μερικές εκτός δρόμου ικανότητες ικανοποιήθηκε από το Citroen Mehari τότε, και έτσι το ανοιχτό 4 έμεινε ως ειδική έκδοση για τις παραλίες και τα ενοικιαζόμενα.

Και αυτή είναι μια αγορά στην οποία το ηλεκτρικό 4 τώρα φαίνεται να ταιριάζει γάντι. Για σκέψου, σε δρόμους νησιών της Ελλάδας, χωρίς το θόρυβο και τη ρύπανση συμβατικών ενοικιαζόμενων, το ανοιχτό 4 με τον ηλεκτροκινητήρα το θα ήταν ότι έπρεπε.

Το μοντέλο που παρουσίασε η Renault έχει τα μηχανικά μέρη του Twizy, του τετράτροχου σκούτερ της μάρκας, με αυτονομία 100 χλμ. και τελική ταχύτητα 100χλμ./ώρα. Φορτίζει σε μερικές ώρες από το δίκτυο και με το σχήμα του και την αυτονομία του είναι ότι πρέπει για αυτοκίνητο διακοπών.

Και αυτό είναι μόνο η αρχή. Η Mini μας έχει δείξει ήδη ηλεκτρικές εκδόσεις του κλασικού μοντέλου της μάρκας. Το ίδιο έχουμε δει και σε ακριβότερα μοντέλα, όπως η Jaguar Type E που ετοιμάστηκε από τη βρετανική μάρκα και χρησιμοποιήθηκε στο γάμο του πρίγκηπα Χάρυ.

Κλασικά μοντέλα που αγαπήσαμε, μοντέλα που έχουν κερδίσει τις καρδιές μας με την αισθητική τους και την ιστορία τους, μπορεί να γίνουν εύκολα εργαλεία του μάρκετιγνκ για να κατακτήσουν και τους πιο διστακτικούς απέναντι στην ηλεκτροκίνηση.

Ειδικά για την αγορά του ενοικιαζόμενου, το μόνο που χρειάζεται η Renault είναι μια καλή παραγγελία για το ηλεκτρικό 4 για να το βάλει σε παραγωγή. Μπορεί να το νοικιάζατε αν ήσασταν διακοπές. Μπορεί όμως να το αγοράζατε; Αυτό ή κάποιο άλλο κλασικό αναγεννημένο ως ηλεκτρικό;

Τι λέτε; Είναι το κλασικό ηλεκτρικό ο καλύτερος τρόπος να αγαπήσουμε την ηλεκτροκίνηση; Ποια άλλα μοντέλα θα θέλατε να δείτε να ξαναμπαίνουν στην παραγωγή ως ηλεκτρικά; Και ποια θα αγοράζατε;

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια

Η πιο ερωτεύσιμη πόλη της Ελλάδας

Αποκλειστικό: Το νέο Audi TT

Citroen C3 VS Ford Fiesta VS Nissan Micra

Δοκιμή: Το κορυφαίο Peugeot 508

Η κίνηση στους δρόμους

Video: Νέο Volvo XC40 Recharge

Και premium και SUV και 1.300 κυβικά γίνεται;

Ο δρόμος προς το νέο VW Golf!

To νέο Peugeot 208 GTi;

Δοκιμή: Νέο Mazda 2

Θα αγόραζες «διπλοκάμπινο» αντί SUV;

Τα 5 φθηνότερα μικρά SUV

Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »