Τα ηλεκτρικά μοντέλα θέλουν διαφορετική «μεταχείριση»

29.802 Επισκέψεις στο άρθρο
Στα plug-in υβριδικά και τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα η δυνατότητα πρόψυξης της καμπίνας κατά την φόρτιση είναι ιδιαίτερα ωφέλιμη και έξυπνη κίνηση.

Στα plug-in υβριδικά και τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα η δυνατότητα πρόψυξης της καμπίνας κατά την φόρτιση είναι ιδιαίτερα ωφέλιμη και έξυπνη κίνηση.

Κλείνοντας, να πούμε ορισμένα χρήσιμα tips και πληροφορίες για την μόδα της εποχής, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Πιο συγκεκριμένα, στα plug-in υβριδικά και τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα η δυνατότητα πρόψυξης της καμπίνας κατά την φόρτιση είναι ιδιαίτερα ωφέλιμη και έξυπνη κίνηση, καθώς με τον τρόπο αυτό διευρύνεται η αυτονομία. Επιπλέον, όσο υψηλότερη είναι η θερμοκρασία που έχετε ρυθμίσει τόσο λιγότερη κατανάλωση μπαταρίας θα πετύχετε.

 
Εξάλλου, ειδικά για τα υβριδικά μοντέλα γνωρίζουμε πως η σχέση κατανάλωσης καυσίμου & χρήσης A/C είναι διαφορετική. Για την ακρίβεια, ένα υβριδικό με ανοιχτό τον κλιματισμό έχει μειωμένη κατά 6,1% κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο κίνησης, σύμφωνα με έρευνα της Emissions Analytics. Αντιθέτως, σε ένα απλό βενζινοκίνητο η μείωση φτάνει το 3,8% ενώ σε ένα diesel ανέρχεται στο 4,6%.

Σελίδα 1Με ανοιχτά παράθυρα ή κλιματισμό καις λιγότερο;
Σελίδα 2Η ταχύτητα που μετράει και το όριο των 70 χλμ./ώρα
Σελίδα 3Τα ηλεκτρικά μοντέλα θέλουν διαφορετική «μεταχείριση»
EUROINS PASXA
KIA