Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Lamborghini Temerario Super Trofeo: Με «καθαρό» V8 μοτέρ και 650 άλογα

(11/11/2025)
Lamborghini Temerario Super Trofeo: Με «καθαρό» V8 μοτέρ και 650 άλογα
10 Φωτογραφίες »

Στις πίστες το 2027.
Με «καθαρό» V8 4,0 λίτρων twin-turbo κινητήρα για 650 άλογα.
Τέρμα αεροδυναμική.
Roll cage, εξάτμιση της Capristo και ανάρτηση της KW.

autotriti team

Στις πίστες το 2027

Η Lamborghini παρουσίασε την Temerario GT3 το καλοκαίρι και τώρα αποκάλυψε το πρωτότυπο Temerario Super Trofeo. Το νέο πρωτότυπο αποτελεί μια προεπισκόπηση του αγωνιστικού αυτοκινήτου που θα κάνει το ντεμπούτο του στις πίστες το 2027.

Σχεδιασμένη για να αντικαταστήσει την Huracán Super Trofeo, το τελευταίο μοντέλο μοιράζεται πολλά εξαρτήματα με την Temerario GT3, στοιχείο που δεν αποτελεί έκπληξη. Σε αυτά συμπεριλαμβάνονται ο κινητήρας και το κιβώτιο ταχυτήτων, με την ιταλική φίρμα να χαρακτηρίζει τη νέα Temerario Super Trofeo ως το «ιδανικό σημείο εισόδου για όσους επιθυμούν να ζήσουν τον κόσμο των αγώνων GT».

Τέρμα αεροδυναμική

Η Lamborghini δεν είπε πολλά για το αυτοκίνητο, αλλά το πρωτότυπο έχει ένα επιθετικό εξωτερικό με πολλά αεροδυναμικά πτερύγια και ένα σπλίτερ στο μπροστινό μέρος να ξεχωρίζει. Μπορούμε επίσης να δούμε αεριζόμενα φτερά, σπορ πλαϊνά μαρσπιέ, αεροδυναμικά πτερύγια στο πίσω μέρος της οροφής, αλλά και μία τεράστια αεροτομή συνδυαστικά με έναν εξίσου μεγάλο διαχύτη στο πίσω μέρος.

Με «καθαρό» V8 4,0 λίτρων twin-turbo κινητήρα για 650 άλογα

Ιδιαίτερη ανάλυση για τον κινητήρα δεν έγινε από τους ανθρώπους της Lamborghini. Επιβεβαιώθηκε όμως πως το αυτοκίνητο διαθέτει έναν κινητήρα V8 4,0 λίτρων με διπλό τούρμπο που αποφεύγει την υβριδική τεχνολογία. Αποδίδει 650 άλογα και στέλνει την ισχύ στους πίσω τροχούς. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα εξατάχυτο σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων, που προέρχεται από την Hoer.  

Roll cage, εξάτμιση της Capristo και ανάρτηση της KW

Η εταιρεία συνέχισε λέγοντας ότι το αγωνιστικό αυτοκίνητο διαθέτει ένα «υβριδικό πλαίσιο ALU/CFK» με πλήρως ενσωματωμένο κλωβό ασφαλείας (roll cage) που πληροί στα στάνταρ της FIA, καθώς και αγωνιστικά φρένα και ένα ρυθμιζόμενο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης με 12 ρυθμίσεις. Η Lamborghini υπονόησε επίσης ότι το μοντέλο διαθέτει εξάτμιση της Capristo και ανάρτηση από την KW.