4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Lexus NX: Από 51.900 ευρώ στην Ελλάδα

10.563 Επισκέψεις στο άρθρο (28/9/2021)

Το μεσαίο SUV της Lexus διατίθεται στην Ελλάδα ως υβριδικό με 242 άλογα και ως Plug-in υβριδικό με 306 άλογα με τις τιμές να ξεκινούν από 51.900 ευρώ.

Τις τιμές του νέου NX, του μεσαίου SUV της γκάμας της, ανακοίνωσε η Lexus, με το μοντέλο να γίνεται το πρώτο αυτοκίνητο της premium ιαπωνικής φίρμας που λανσάρεται με Plug-in υβριδικό σύστημα.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Από 51.900 ευρώ στην υβριδική έκδοση
Στην βάση της γκάμας, βρίσκεται η υβριδική έκδοση NX 350h που κινείται με τον 2,5λιτρο κινητήρα σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα με συνολική απόδοση 242 άλογα, με το  0-100 χλμ./ώρα να πετυχαίνεται σε 7,7 δλ. και με τις τιμές να ξεκινούν από 51.900 ευρώ και να φτάνουν ακόμα και τις 77.700 ευρώ στο κορυφαίο εξοπλιστικό επίπεδο F Sport.  

Από 63.900 ευρώ το Plug-in υβριδικό
H επόμενη επιλογή είναι η Plug-in υβριδική έκδοση NX 450h+ στην οποία έχει και πάλι βασικό ρόλο ο 2,5 λτ. κινητήρας βενζίνης που συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στον πίσω άξονα, (εξού και η ηλεκτρική τετρακίνηση E-four). Ο ηλεκτροκινητήρας αντλεί ενέργεια από την μπαταρία χωρητικότητας 18,1 kWh, την μεγαλύτερη της κλάσης. Το Plug-in Hybrid σύστημα της Lexus αποδίδει συνδυαστικά 306 ίππους και το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε περίπου 6 δλ.. Από πλευράς κατανάλωσης, η Lexus ανακοινώνει 3 λτ./100 χλμ. με την ηλεκτρική αυτονομία να ορίζεται στα 63 χλμ. (WLTP). Το NX 450h + μπορεί να κινηθεί ηλεκτρικά με ταχύτητες έως 135 χλμ./ώρα και οι Ιάπωνες διατείνονται πως το υβριδικό τους σύστημα είναι 20% πιο αποδοτικό από εκείνα του ανταγωνισμού. Οι τιμές ξεκινούν από 63.900 ευρώ στην βασική αλλά πλούσια έκδοση Executive και μπορούν να ξεπεράσουν τις 79.100 ευρώ στην κορυφαία σπορτίφ έκδοση F Sport.

Μεγαλύτερη σε μέγεθος η νέα γενιά
Tο NX έχει 20 χλστ. χαμηλότερο κέντρο βάρους και είναι μεγαλύτερο προς όλες τις κατευθύνσεις με μήκος 4.660 χλστ. (+20 χλστ.), πλάτος 1.865 χλστ (+15 χλστ.), ύψος 1.640 χλστ. (+5 χλστ.) και μεταξόνιο 2.690 χλστ. (+30 χλστ.), ενώ μεγαλύτερα είναι και τα μετατρόχια εμπρός (1.605 χλστ.) και πίσω (1.639 χλστ.) κατά 30 και 59 χλστ., αντίστοιχα. Ένας ακόμα αριθμός που έχει μεγάλο ενδιαφέρον είναι πως σύμφωνα με την Lexus το νέο NX έχει κατά 95% καινούργια μέρη, ενώ χρησιμοποιείται για πρώτη φορά παγκοσμίως ένας τύπος εξαιρετικά ισχυρού χάλυβα (1180 MPa) για τις ενισχύσεις του αμαξώματος.

Το κόκπιτ «Τazuna» κλέβει την παράσταση
Το premium SUV είναι το πρώτο μοντέλο της φίρμας που εξοπλίζεται με το οδηγοκεντρικό κόκπιτ «Tazuna» (σ.σ. η ιαπωνική λέξη σημαίνει τον έλεγχο του αλόγου από τον ιππέα με τα γκέμια). Αυτό χαρακτηρίζεται από μια κεκλιμένη προς τον οδηγό οθόνη αφής 9,8 ή 14 ιντσών του συστήματος infotainment (σ.σ. πριν ήταν 10,3 ίντσες) που είναι περίπου 3,5 φορές ταχύτερο από πριν και παρέχει όλες τις δυνατότητες διασυνδεσιμότητας, το τριάκτικο τιμόνι με πλήκτρα αφής που ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τη λειτουργία τους, το -προαιρετικό- head-up display και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Το νέο σύστημα πολυμέσων προσφέρει μεταξύ άλλων φωνητική λειτουργία «Hey Lexus», 4 θύρες USB εκ των οποίων οι 3 Type-C, ασύρματη φόρτιση smartphone (50% ταχύτερη υπόσχεται η Lexus), ασύρματο Apple CarPlay και ενσύρματο Andoid Auto κ.ά.. Συνέχεια του άρθρου >>>
AUTOFIT PASXA
vw