Τελική κατάταξη

Τελική κατάταξη

18.546 Επισκέψεις στο άρθρο (14/3/2019)

Η μεγάλη δοκιμή των 6 best sellers ελαστικών  έγινε σε 2 φάσεις:

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Στεγνό: Φρένα από 80χλμ./ωρα και αποφυγή κινδύνου (το test του ταράνδου)
Στη συνέχεια η δοκιμή έγινε LIVE στο site μας και στο facebook και κάναμε τις ιδιες δοκιμασίες στο βρεγμένο οδόστρωμα.
 
Τα αποτελέσματα των δοκιμών μας στο βρεγμένο ήταν:
  Τελική κατάταξη
Φρενάρισμα σε βρεγμένο
- Michelin Primacy 4: 24,5 μέτρα
- Bridgestone Turanza T005: 24,86 μέτρα
- Falken Ziex ZE310: 25,31 μέτρα
- Yokohama BluEarth-A AE50: 25,9 μέτρα
- Goodyear EfficientGrip Performance: 26,99 μέτρα
- Pirelli P7: 27,47 μέτρα
Elk Test σε βρεγμένο
- Falken Ziex ZE310: 72 χλμ./ώρα
- Michelin Primacy 4: 71 χλμ./ώρα
- Bridgestone Turanza T005: 70 χλμ./ώρα
- Goodyear EfficientGrip Performance: 69 χλμ./ώρα
- Pirelli P7: 69 χλμ./ώρα
- Yokohama BluEarth-A AE50: 69 χλμ./ώρα
 
Τα αντίστοιχα αποτελέσματα στο στεγνό, καθώς και τα τελικά συμπεράσματα, δηλαδή ποια λάστιχα συνδυάζουν καλύτερα την συμπεριφορά καις το στεγνό και στο βρεγμένο θα δημοσιευτούν στο περιοδικό AutoΤρίτη που κυκλοφορεί την Τρίτη 19 Μαρτίου (μην το χάσετε).
 
Τα πρώτα συμπεράσματα είναι ότι έχουμε διαφορετική κατάταξη στο στεγνό, αλλά και στο σύνολο, άρα υπάρχει και αυξημένο ενδιαφέρον.
Τα σημαντικά ερωτήματα που απαντάει η μεγάλη αυτή δοκιμή είναι:
Σε ένα οδόστρωμα ελληνικού επαρχιακού δρόμου;
 
Πόσα μέτρα παραπάνω θέλει στο βρεγμένο, για να σταματήσει
- ένα αυτοκίνητο που έχει όλες τις σύγχρονες εξελίξεις στα θέματα ασφάλειας
- εφοδιασμένο με 6 διαφορετικά best sellers ελαστικά 
 
Ένα αυτοκίνητο που έχει όλες τις σύγχρονες εξελίξεις στα θέματα ασφάλειας και ήταν κορυφαίο στην δοκιμή μας αποφυγής κινδύνου, πώς θα συμπεριφερθεί με τα 6 διαφορετικά best sellers ελαστικά στο στεγνό και τι αντίστοιχα θα γίνει στο βρεγμένο.

Τι διαφορά θα έχει σε στεγνό και βρεγμένο; Aλλος έλεγε 10 χλμ/ωρα λιγότερο, άλλος 20, μέχρι και 30 χλμ.ωρα ήταν οι απαντήσεις σε ένα γκάλοπ που κάναμε μεταξύ των αναγνωστών.

Προσοχή όμως η όποια διαφορά έγινε στο νέο Ford Focus (ήταν μικρή από στεγνό σε βρεγμένο), όταν εφοδιάστηκε με τα λάστιχα αυτά, δεν σημαίνει ότι θα είναι η ίδια καις το δικό σας αυτοκίνητο, με τα λάστιχα αυτά. Η τεχνολογία εξελίσσεται στα καθημερινά μας αυτοκίνητα και το νέο Focus είναι πολύ εξελιγμένο. Οι διαφορές σε ένα αυτοκίνητο 10ετίας ή 15 ετίας ή και 5ετίας ακόμα, θα είναι πολύ μεγαλύτερες.
 
Ολες οι απαντήσεις περιοδικό AutoΤρίτη που κυκλοφορεί την Τρίτη 19 Μαρτίου (μην το χάσετε).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
NISSAN