• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Pirelli P7 (+video)

Διαβάστηκε από 9742 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/3/2019
 

13:38 Επόμενη δοκιμασία με την τετράδα ελαστικών: Pirelli P7. Ξεκινάμε με τη δοκιμή του φρεναρίσματος.
13:39
13:40
13:41 Στη δοκιμασία των φρένων το Pirelli P7 κατάφερε επίδοση μέτρων 27,47 μέτρων. Πιο έντονη η αίσθηση σε σχέση με το προηγούμενο ελαστικό, φάνηκε κάποια στιγμή να γλιστράει αρκετά. Συνεχίζουμε με το Elk Test.
13:42
13:43 Προσπάθεια στα 65 χλμ./ώρα. Πολύ άνετα πέρασε. Πάμε για τα 71 χλμ./ώρα.
13:44 Αποτυχημένη προσπάθεια στα 71 χλμ./ώρα. Μεγάλη υποστροφή και είχαμε απώλεια πρόσφυσης. Το όριο του είναι πιο κάτω.
13:45 Οριακή η προσπαθεια στα 70 χλμ./ώρα. Φάνηκε και πάλι ότι έχανε αρκετή πρόσφυση. Θα προσπαθήσουμε στα 69 χλμ./ώρα.
13:46 Επιτυχής η προσπάθεια στα 69 χλμ./ώρα. Αυτό είναι και το όριο του αυτοκινήτου με το Pirelli P7.
13:47 Μπαίνουμε στα «pits» για να γίνει η απαραίτητη αλλαγή ελαστικών. Σε λίγα λεπτά θα είμαστε και πάλι κοντά σας για τη συνέχιση της δοκιμής.
13:48 Προσωρινή κατάταξη
Φρενάρισμα σε βρεγμένο

- Goodyear EfficientGrip Performance: 26,99 μέτρα
- Pirelli P7: 27,47 μέτρα
Elk Test σε βρεγμένο
- Goodyear EfficientGrip Performance: 69 χλμ./ώρα
- Pirelli P7: 69 χλμ./ώρα

Γιατι Pirelli P7 και όχι Cinturato Pirelli P7 Blue; “Γιατί δεν έχουν διαφορά στις επιδόσεις ούτε στο στεγνό ούτε στο βρεγμένο”, σύμφωνα με την Pirelli.
H όλη ιστορία:
H Pirelli δεν ήθελε να συμμετάσχει στην δοκιμή. Δεν απάντησε ποτέ στην πρόσκληση που της στείλαμε. Επειδή αυτό μας φάνηκε περίεργο, αποφασίσαμε να αγοράσουμε ένα σετ ελαστικά Cinturato Pirelli P7 Blue για να τα περιλάβουμε στην δοκιμή.
Απευθυνθήκαμε σε ένα κατάστημα του δικτύου της Pirelli, χωρίς φυσικά να πούμε ποιοι έιμαστε και γιατι θέλουμε τα ελαστικά. Εκεί μάθαμε ότι δεν έχει τα συγκεκριμένα ελαστικά, αλλά τηλεφώνησε μπροστά μας, στην Pirelli, η οποία πρότεινε να πάρουμε τα P7, αφού είναι εξίσου καλά τόσο στο στεγνό όσο και στο βρεγμένο.
Μια και λοιπόν αυτό έγινε στο επίσημο δίκτυο της Pirelli και ήταν η Pirelli που πρότεινε (μπροστά μας) να πάρουμε τα P7, ακολουθήσαμε την συμβουλή της. Ετσι αγοράσαμε τελικά τα P7 (από άλλο κατάστημα), αφού ελέγξαμε ότι είναι κατασκευασμένα πριν μερικούς μήνες, δεν είναι δηλαδή πολυκαιρισμένα. Τα P7 τελικά πατώσανε στην δοκιμή αυτή, οπότε ισχύει ένα από τα δύο:
- είτε μας είπε την αλήθεια η Pirelli, δηλαδή και το νέο μοντέλο της Cinturato Pirelli P7 Blue είναι ακριβώς το ίδιο λάστιχο και του αλλάξανε απλώς το όνομα
- είτε η Pirelli είπε ψέμματα σε ένα πελάτη της, που ήθελε να αγοράσει τα λάστιχα της και του πούλησε χειρότερο προιον, από αυτό που ήθελε. Είτε το ένα ισχύει, είτε το άλλο, η γνώμη μας είναι ότι δικαιολογημένα πάτωσε η Pirelli στην δοκιμή.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Η πιο ερωτεύσιμη πόλη της Ελλάδας

Αποκλειστικό: Το νέο Audi TT

Citroen C3 VS Ford Fiesta VS Nissan Micra

Δοκιμή: Το κορυφαίο Peugeot 508

Η κίνηση στους δρόμους

Και premium και SUV και 1.300 κυβικά γίνεται;

To νέο Peugeot 208 GTi;

Δοκιμή: Νέο Mazda 2

Θα αγόραζες «διπλοκάμπινο» αντί SUV;

Τα 5 φθηνότερα μικρά SUV

Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

Opel Corsa-e VS MINI Cooper SE

Nέο Toyota C-HR GR Sport

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »