
Βελτιωμένο σε αίσθηση και σε αποτελεσματικότητα είναι το νέο Civic οδηγικά με την ανάρτηση παράλληλα να χαρακτηρίζεται άνετη και με πολύ καλή ποιότητα κύλισης.
Οδική συμπεριφορά: Σταθερό, άνετο αλλά προπαντός… ευχάριστο
37.628 Επισκέψεις στο άρθρο
(10/2/2017)
Το οδηγικό προφίλ του Civic 10ης γενιάς είναι και αυτό βελτιωμένο καλύπτοντας με άνεση τις ανάγκες για οποιαδήποτε μετακίνηση. Είτε αυτή εστιάζει στον οικογενειακό του προσανατολισμό είτε και σε πιο σπορ από ότι περιμένει κανείς από την κατηγορία. Η νέα βελτιωμένη κατά 65 % σε αντοχή και κατά 41% σε στρεπτική ακαμψία πλατφόρμα, έχει πλέον ενσωματώσει νέα δομή ανάρτησης με γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Η ανάρτηση ως ρύθμιση έχει σφιχτή αίσθηση όμως σε κάθε έκδοση προσφέρει πολύ καλά επίπεδα άνεσης και παράλληλα διαχειρίζεται πολύ καλά τις τάσεις του αμαξώματος στις αλλαγές κατεύθυνσης. Προαιρετικά η ανάρτηση μπορεί να είναι και ρυθμιζόμενη (Adaptive Damper System) προσφέροντας δύο επιλογές την Normal και την Dynamic που αποτελούν και το μοναδικό μέσο παραμετροποίησης της οδικής του συμπεριφοράς. Επιπρόσθετα είτε με αυτή είτε χωρίς, η ανάρτηση χαρακτηρίζεται από την πολύ καλή ποιότητα κύλισης που παρουσιάζει κάτι που σε συνδυασμό με την υψηλή ηχομόνωση καθιστούν ευχάριστες τις μεγάλες χιλιομετρικά μετακινήσεις. Το σύστημα διεύθυνσης έχει πολύ καλή αίσθηση και είναι άμεσο με τον οδηγό να αποκτά έτσι άλλον έναν σύμμαχο αν θελήσει να κινηθεί σβέλτα. Εκεί, το Civic θα αποδείξει το σπορτίφ του ταπεραμέντο, κινούμενο με ασφάλεια και σταθερότητα, παρουσιάζοντας ουδέτερα χαρακτηριστικά κίνησης. Το ESP θα επέμβει μόνο σε υπερβολική πίεση και πιο συχνά στην πιο ισχυρή έκδοση των 182 ίππων, διατηρώντας πάντα την τάξη. Τα φρένα σε κάθε περίπτωση ικανοποιούν σε αίσθηση και σε απόδοση.
Ασφάλεια
Στη νέα γενιά του Civic η Honda προσφέρει στάνταρ το πακέτο συστημάτων και τεχνολογιών ασφαλείας Honda Sensing, που έχουμε γνωρίσει και σε άλλα μοντέλα όπως το HR-V και το CR-V. Το Honda Sensing χρησιμοποιεί μια σειρά από αισθητήρες, ραντάρ και κάμερες μέσω των οποίων λειτουργούν πολλά προηγμένα συστήματα ασφαλείας όπως σύστημα προειδοποίησης για επικείμενη σύγκρουση, που υποβοηθά στην επιβράδυνση ή στην ακινητοποίηση του αυτοκινήτου, σύστημα προειδοποίησης ακούσιας εξόδου από τη λωρίδα κυκλοφορίας, σύστημα που αναγνωρίζει και προβάλει τις πινακίδες ταχύτητας και άλλα σήματα, ενεργό cruise control κ.λπ.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ασφάλεια
Στη νέα γενιά του Civic η Honda προσφέρει στάνταρ το πακέτο συστημάτων και τεχνολογιών ασφαλείας Honda Sensing, που έχουμε γνωρίσει και σε άλλα μοντέλα όπως το HR-V και το CR-V. Το Honda Sensing χρησιμοποιεί μια σειρά από αισθητήρες, ραντάρ και κάμερες μέσω των οποίων λειτουργούν πολλά προηγμένα συστήματα ασφαλείας όπως σύστημα προειδοποίησης για επικείμενη σύγκρουση, που υποβοηθά στην επιβράδυνση ή στην ακινητοποίηση του αυτοκινήτου, σύστημα προειδοποίησης ακούσιας εξόδου από τη λωρίδα κυκλοφορίας, σύστημα που αναγνωρίζει και προβάλει τις πινακίδες ταχύτητας και άλλα σήματα, ενεργό cruise control κ.λπ.
Σε αλλα χρωματα οπως το λευκο ειναι τελειο! Το εχω δει και σε βιντεακια απο ειδικους αυτοκινητου αλλα και ιδιωτες και το αυτοκινητο δειχνει αψεγαδιαστο μεσα-εξω με ιδιαιτερη αναφορα να γινεται σχεδον απο ολους για τα υψηλα επιπεδα ηχομονωσης! Αναμενουμε τιμες ελληνικης αντιπροσωπειας...
Ο κινητηρας των honda αποτελει εγγυηση αποδοσης και τεχνολογικης αριστειας,ποιοτητα και αξιοπιστια ειναι στανταρ χαρακτηριστικα τα επιπεδα ασφαλειας ανεβασμενα και παντα στα πλαισια της εποχης μας και η εικονα του συγχρονη με εσωτερικη ευρυχωρια....χαρακτηριστικα που σε τραβανε στο νεο civic. Πακετο πληρες που ελπιζουμε να εχει και τιμη φυσιολογικη για να μην εχουμε εκπληξης.
Εμενα μου αρεσε!! σχεδιαστικα στο πλαι, θυμιζει εντονα mazda3 το καινουριο μοντελο, αλλα βρε παιδια μη το λετε και καγκουρικο! ενταξει, οι σχεδιαστες κατι ξερουν παραπανω απο μας που απλα βλεπουμε μια εικονα, σαν σχεδιαση παντως η Honda ηταν πολυ μπροστα απο τους αχρωμους "ντοιτς" και την παρεα τους! για μενα παντως η honda εχει καταφερει να προκαλεσει και να παρασυρει σε πολλα επιπεδα τεχνολογικα.(type R) τωρα, εαν δεν αρεσει σε καποιους ..τι να κανουμε, δε κανουν και ολες οι μελισσες μελι!
Με την τεχνογνωσια που εχει η συγκεκριμενη εταιρια,οτι και αν κανει,δυσκολα θα ειναι μετριο!Οτι εχει κανει ειναι απο πολυ καλο εως αριστο!ετη φωτος μπροστα!
H HONDA, η NISSAN στο GTR, και η TOYOTA με τη συνδρομη της μεγαλης YAMAHA ,εχουν κανει μερικες απο τους καλυτερους τεχνολογικα κινητηρες στην ιστορια της αυτοκινητοβιομηχανιας!
Δεν ξέρω από κοντά , αλλά από τις φώτο Καγκούρικα άσχημο!!!!!!
Άσχημο
kakasxhmo kai kagkouriko fenetai. Den kserw ti pairnoun sth honda kai den mporoun na bgaloun ena omorfo autokinhto edw kai para polla xronia...
η φωτογραφιες που εχω διπλα στο ονομα μου ειναι απο το LEXUS LFA με κινητηρα 5λιτρα V8 32valve 467 ps με κωδικο 2UR-GSA και η αλλη ειναι απο το COROLLA TS και απο το CELICA TSPORT με 1.8 κ.ε και κοφτη στις 8600 rpm με 187 και 190 ιππους (ατμοσφαιρα )ο καθενας!καντε κλικ πανω στη γωτογραφια!
Για αυτούς που σχολιάζουν την εικόνα , να θυμίσω ότι μιλάμε για honda. Άλλη κουλτούρα, αλλος σχεδιασμός. Σε όποιον αρέσει στην τελική. Για τους άλλους υπάρχει η golfo και η astroula που έχει βρομισει ο τόπος.
Συνήθως τα HONDA είναι και ακριβά. Έχουμε καμία ένδειξη για την τιμή του ??? Βέβαια αξίζουν και το τελευταίο ευρώ που κοστίζουν.
Η εξωτερικη σχεδιαση ειναι κακασχημο.και σιγουρα πανακριβο στην αγορα του
Ωραίο...αλλά με τιμή...Honda...
Mηχανολογικά και τεχνολογικά πολύ ωραίο με ποιότητα στα πρότυπα που μας έχει συνηθίσει η HONDA. Ο σχεδιασμός παραδοσιακά ιδιαίτερος "love or hate it", προσωπικά δε μου πολυαρέσει (ψιλοκαγκούρικο θα ελεγα). Ελπίζω οι φωτογραφίες να το αδικούν. Φυσικά όλα θα κριθούν από την τιμή του η οποία ελπίζω να μην είναι υπερβολικά 'αλμυρή'.
Προκειται για καταπληκτικο αυτοκίνητο!Συγκεντρωνει χαρακτηριστικά όπως η καλη εμφανιση,η τεχνολογία αιχμής, φοβερή οδικη συμπεριφορα, απτη ποιοτητα κατασκευης κ παροιμιώδη αντοχή και αξιοπιστια!Δεν ξερω βεβαια που θα κυμανθει η τιμή του.Και επειδή είμαι φίλος των ιαπωνικών, ας μου πει καποιος εναν τομέα στον οποιο να υπερτερει σ΄αυτη την κατηγορία η ναυαρχίδα των γερμανικών,το golf.
Autotriti πως σας φάνηκε οδηγικά σε σχέση με jullieta και focus που θεωρούνται τα κορυφαία σε οδηγική αίσθηση μπορεί να σταθεί δίπλα τους?
1.5..... 180 αλογα....αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων....μια χαρα αλλα κατι μου θυμιζει απο το παρελθον....
ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΤΡΏΝΕ ΚΑΙ ΖΩΡΙΖΟΝΤΑΙ, ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΜΑΞΙ ( ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ) ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΕΙΝΙΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕ; ΚΑΙ ΤΑ ΤΑΞΙ ΑΚΡΙΒΑ..ΕΠΙΣΗς ΚΑΝΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΤΗ ΟΙΚΟΓΕΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΑ ΠΕΘΕΡΙΚΑ ΜΟΥ ΝΑ ΜΑς ΔΩΣΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ, ΚΟΙΤΆΖΩ ΤΑ ΦΤΗΝΟΤΕΡΑ ΑΜΑΞΙΑ ΣΤΗ ΑΓΟΡΑ, ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΜΕΤΡΗΤΟΙς ΝΑ ΤΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΝΑ ΜΗ ΜΠΛΕΞΩ ΜΕ ΤΟΥς ΕΠΙΣΗΜΟΥς ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΥς ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ Ο ΕΜΠΟΡΟς, ΟΠΟΤΕ ... ΑΜΑΞΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΦΤΗΝΟ ΣΤΗ ΑΓΟΡΑ , ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ , ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΠΩΛΗΤΙΚΗ ΑΞΙΑ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙ ΕΜΦΑΝΙΣΗ, ΧΩΡΟΥς ΚΑΙ ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ..ΝΑ ΜΗΝ ΜΑς ΣΚΟΤΩΣΕΙ ΜΕ 80-100 ΧΙΛΟΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΗ ΠΕΘΕΡΆ ΜΟΥ.... ΠΟΙΟς ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΤΙ ΑΜΑΞΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΖΗΤΑΩ;
Το έχει η Honda να φτιάχνει πολύ καλά μοτέρ, αλλά εντελώς χάλια σε εμφάνιση αυτοκίνητα. Έχει βγάλει και όμορφα, αλλά είναι η εξαίρεση.
αν ήταν κορεατικο ή κινεζικο θα το ειχαν κράξει όλοι. αλλά είναι honda βεβαιως βεβαιως που δεν ειναι γερά όπως παλιά βεβαιως βεβαιως. για αμερική μια χαρά είναι - στην δυτυκη ευρωπη δεν προκειται ουτε να ακουμπησει ετσι οπως είναι - δεν υπαρχει λόγος ενας ευρωπαιος να αγορασει honda αφου αλλαζει αυτοκινητο καθε 5 χρονια. Στις αλλες ευρωπαϊκες χώρες θα ειναι πανακριβο. Η honda δεν φτιαχνει οικογενειακα αυτοκινητα.