
Το νέο Honda Civic θα ξεκινήσει την πορεία του με κινητήρες βενζίνης, προσθέτοντας αργότερα στην παλέτα των επιλογών τον diesel i-DTEC.
Kινητήρες: 1,0 λτ. & 1,5 λτ. turbo βενζίνης, αργότερα diesel
Οι κινητήρες turbo βενζίνης, είναι το σημαντικότερο νέο στοιχείο που φέρνει το Civic αφήνοντας έτσι πίσω του τους αναιμικούς και εκτός πραγματικότητας σε κυβισμό κινητήρες των προηγούμενων πρόσφατων γενεών του (1,4 με 100 ίππους και 1,8 με 125 ίππους). Η Honda μπήκε στο χορό της υπερτροφοδότησης αργά, αλλά έκανε αισθητή την παρουσία της, αρχής γενομένης από την έκδοση Type-R της 9ης γενιάς και τον δίλιτρο κινητήρα των 310 ίππων αυτής. Στην 10η όμως γενιά του η «επανάσταση» ξεκινάει από την βάση, με τον τρικύλινδρο κινητήρα του 1,0 λίτρου που αποδίδει 129 ίππους και 200 Nm ροπής. Στην πράξη το μοτέρ αυτό ικανοποιεί με το τράβηγμά του και την απόκρισή του από χαμηλά ενώ κινεί αξιοπρεπώς το αμάξωμα των 1.350 κιλών του Civic. Η λειτουργία του είναι πολιτισμένη εμφανίζοντας όμως επίπεδα παραγόμενου θορύβου, ενώ η κατανάλωσή του ανέρχεται στα 4,8 λτ./100 χλμ. Ο μεγαλύτερος και ισχυρότερος κινητήρας των 1,5 λίτρων VTEC, όπως και ο μικρότερος βασίζεται στην ίδια φιλοσοφία κατασκευής με τον μικρό, αποδίδοντας 182 ίππους με ροπή 240 Nm. Αυτή, αποδίδεται πιο χαμηλά (1.900 σ.α.λ.), και έχει ως αποτέλεσμα το μοτέρ αυτό εκτός από τις καλύτερες τιμές επιδόσεων που εξασφαλίζει να διακρίνεται για την πιο «γεμάτη» του λειτουργία αλλά και το πιο ευρύ φάσμα περιστροφής του. Η κατανάλωσή του αντίστοιχα παραμένει χαμηλή με μέση τιμή τα 5,8 λτ./100 χλμ. Και οι δύο κινητήρες εφοδιάζονται προαιρετικά με κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων CVT (7άρι), το οποίο έχει βελτιωθεί πολύ σε σχέση με π.χ. του HR-V. Το Civic θα αργήσει να διατεθεί με diesel κινητήρα αφενός γιατί οι ιθύνοντες της φίρμας περιμένουν τη νέα νομοθεσία περί ρύπων και κατανάλωση (τον Απρίλιο), ώστε να δουν ποια θα είναι τα τεστ που θα απαιτηθούν και τι θα μπορέσουν να επιτύχουν με τις βελτιώσεις του i-DTEC των 1,6 λίτρων. Χρονικά λοιπόν η diesel έκδοση του Civic αναμένεται στις αρχές του 2018, ενώ μέχρι τότε θα υπάρχει ως diesel επιλογή το Civic 9ης γενιάς.
Σε αλλα χρωματα οπως το λευκο ειναι τελειο! Το εχω δει και σε βιντεακια απο ειδικους αυτοκινητου αλλα και ιδιωτες και το αυτοκινητο δειχνει αψεγαδιαστο μεσα-εξω με ιδιαιτερη αναφορα να γινεται σχεδον απο ολους για τα υψηλα επιπεδα ηχομονωσης! Αναμενουμε τιμες ελληνικης αντιπροσωπειας...
Ο κινητηρας των honda αποτελει εγγυηση αποδοσης και τεχνολογικης αριστειας,ποιοτητα και αξιοπιστια ειναι στανταρ χαρακτηριστικα τα επιπεδα ασφαλειας ανεβασμενα και παντα στα πλαισια της εποχης μας και η εικονα του συγχρονη με εσωτερικη ευρυχωρια....χαρακτηριστικα που σε τραβανε στο νεο civic. Πακετο πληρες που ελπιζουμε να εχει και τιμη φυσιολογικη για να μην εχουμε εκπληξης.
Εμενα μου αρεσε!! σχεδιαστικα στο πλαι, θυμιζει εντονα mazda3 το καινουριο μοντελο, αλλα βρε παιδια μη το λετε και καγκουρικο! ενταξει, οι σχεδιαστες κατι ξερουν παραπανω απο μας που απλα βλεπουμε μια εικονα, σαν σχεδιαση παντως η Honda ηταν πολυ μπροστα απο τους αχρωμους "ντοιτς" και την παρεα τους! για μενα παντως η honda εχει καταφερει να προκαλεσει και να παρασυρει σε πολλα επιπεδα τεχνολογικα.(type R) τωρα, εαν δεν αρεσει σε καποιους ..τι να κανουμε, δε κανουν και ολες οι μελισσες μελι!
Με την τεχνογνωσια που εχει η συγκεκριμενη εταιρια,οτι και αν κανει,δυσκολα θα ειναι μετριο!Οτι εχει κανει ειναι απο πολυ καλο εως αριστο!ετη φωτος μπροστα!
H HONDA, η NISSAN στο GTR, και η TOYOTA με τη συνδρομη της μεγαλης YAMAHA ,εχουν κανει μερικες απο τους καλυτερους τεχνολογικα κινητηρες στην ιστορια της αυτοκινητοβιομηχανιας!
Δεν ξέρω από κοντά , αλλά από τις φώτο Καγκούρικα άσχημο!!!!!!
Άσχημο
kakasxhmo kai kagkouriko fenetai. Den kserw ti pairnoun sth honda kai den mporoun na bgaloun ena omorfo autokinhto edw kai para polla xronia...
η φωτογραφιες που εχω διπλα στο ονομα μου ειναι απο το LEXUS LFA με κινητηρα 5λιτρα V8 32valve 467 ps με κωδικο 2UR-GSA και η αλλη ειναι απο το COROLLA TS και απο το CELICA TSPORT με 1.8 κ.ε και κοφτη στις 8600 rpm με 187 και 190 ιππους (ατμοσφαιρα )ο καθενας!καντε κλικ πανω στη γωτογραφια!
Για αυτούς που σχολιάζουν την εικόνα , να θυμίσω ότι μιλάμε για honda. Άλλη κουλτούρα, αλλος σχεδιασμός. Σε όποιον αρέσει στην τελική. Για τους άλλους υπάρχει η golfo και η astroula που έχει βρομισει ο τόπος.
Συνήθως τα HONDA είναι και ακριβά. Έχουμε καμία ένδειξη για την τιμή του ??? Βέβαια αξίζουν και το τελευταίο ευρώ που κοστίζουν.
Η εξωτερικη σχεδιαση ειναι κακασχημο.και σιγουρα πανακριβο στην αγορα του
Ωραίο...αλλά με τιμή...Honda...
Mηχανολογικά και τεχνολογικά πολύ ωραίο με ποιότητα στα πρότυπα που μας έχει συνηθίσει η HONDA. Ο σχεδιασμός παραδοσιακά ιδιαίτερος "love or hate it", προσωπικά δε μου πολυαρέσει (ψιλοκαγκούρικο θα ελεγα). Ελπίζω οι φωτογραφίες να το αδικούν. Φυσικά όλα θα κριθούν από την τιμή του η οποία ελπίζω να μην είναι υπερβολικά 'αλμυρή'.
Προκειται για καταπληκτικο αυτοκίνητο!Συγκεντρωνει χαρακτηριστικά όπως η καλη εμφανιση,η τεχνολογία αιχμής, φοβερή οδικη συμπεριφορα, απτη ποιοτητα κατασκευης κ παροιμιώδη αντοχή και αξιοπιστια!Δεν ξερω βεβαια που θα κυμανθει η τιμή του.Και επειδή είμαι φίλος των ιαπωνικών, ας μου πει καποιος εναν τομέα στον οποιο να υπερτερει σ΄αυτη την κατηγορία η ναυαρχίδα των γερμανικών,το golf.
Autotriti πως σας φάνηκε οδηγικά σε σχέση με jullieta και focus που θεωρούνται τα κορυφαία σε οδηγική αίσθηση μπορεί να σταθεί δίπλα τους?
1.5..... 180 αλογα....αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων....μια χαρα αλλα κατι μου θυμιζει απο το παρελθον....
ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΤΡΏΝΕ ΚΑΙ ΖΩΡΙΖΟΝΤΑΙ, ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΜΑΞΙ ( ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ) ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΕΙΝΙΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕ; ΚΑΙ ΤΑ ΤΑΞΙ ΑΚΡΙΒΑ..ΕΠΙΣΗς ΚΑΝΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΤΗ ΟΙΚΟΓΕΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΑ ΠΕΘΕΡΙΚΑ ΜΟΥ ΝΑ ΜΑς ΔΩΣΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ, ΚΟΙΤΆΖΩ ΤΑ ΦΤΗΝΟΤΕΡΑ ΑΜΑΞΙΑ ΣΤΗ ΑΓΟΡΑ, ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΜΕΤΡΗΤΟΙς ΝΑ ΤΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΝΑ ΜΗ ΜΠΛΕΞΩ ΜΕ ΤΟΥς ΕΠΙΣΗΜΟΥς ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΥς ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ Ο ΕΜΠΟΡΟς, ΟΠΟΤΕ ... ΑΜΑΞΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΦΤΗΝΟ ΣΤΗ ΑΓΟΡΑ , ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ , ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΠΩΛΗΤΙΚΗ ΑΞΙΑ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙ ΕΜΦΑΝΙΣΗ, ΧΩΡΟΥς ΚΑΙ ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ..ΝΑ ΜΗΝ ΜΑς ΣΚΟΤΩΣΕΙ ΜΕ 80-100 ΧΙΛΟΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΗ ΠΕΘΕΡΆ ΜΟΥ.... ΠΟΙΟς ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΤΙ ΑΜΑΞΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΖΗΤΑΩ;
Το έχει η Honda να φτιάχνει πολύ καλά μοτέρ, αλλά εντελώς χάλια σε εμφάνιση αυτοκίνητα. Έχει βγάλει και όμορφα, αλλά είναι η εξαίρεση.
αν ήταν κορεατικο ή κινεζικο θα το ειχαν κράξει όλοι. αλλά είναι honda βεβαιως βεβαιως που δεν ειναι γερά όπως παλιά βεβαιως βεβαιως. για αμερική μια χαρά είναι - στην δυτυκη ευρωπη δεν προκειται ουτε να ακουμπησει ετσι οπως είναι - δεν υπαρχει λόγος ενας ευρωπαιος να αγορασει honda αφου αλλαζει αυτοκινητο καθε 5 χρονια. Στις αλλες ευρωπαϊκες χώρες θα ειναι πανακριβο. Η honda δεν φτιαχνει οικογενειακα αυτοκινητα.