Όμορφο σχεδιαστικά και ποιοτικό είναι το εσωτερικό της νέας γενιάς του Civic, αλλά και αναβαθμισμένο σε λειτουργικότητα και πρακτικότητα.
Εσωτερικό: Και πάλι ξεχωριστό & ποιοτικό
37.630 Επισκέψεις στο άρθρο
(10/2/2017)
To εσωτερικό του νέου Honda Civic είναι και αυτό πιο συγκρατημένο αισθητικά σε σχέση με το παρελθόν αλλά και πάλι αποτελεί ένα από τα πιο ιδιαίτερα σχεδιαστικά εσωτερικά της κατηγορίας. Εδώ, κυριαρχούν τα πιο τετραγωνισμένα μοτίβα σχεδίασης με τον διάκοσμο να είναι ευχάριστος. Η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ καλή με καλά χρησιμοποιούμενα υλικά τα οποία εμφανίζουν εξαιρετική συναρμογή και φινίρισμα. Στο νέο ταμπλό ξεχωρίζει ο νέος πίνακας οργάνων, που φιλοξενεί στο κέντρο του μια οθόνη 7 ιντσών στην οποία εμφανίζεται το ψηφιακό ταχύμετρο καθώς και ένα μενού που περιλαμβάνει μια σειρά από ενδείξεις. Στο κέντρο του ταμπλό, διακρίνεται η νέα μεγάλη οθόνη αφής για το αναβαθμισμένο σύστημα πολυμέσων Honda Connect 2 με μεγάλες δυνατότητες συνδεσιμότητας, ενώ από κάτω η «αιωρούμενη» βάση εκτός από πρακτικότητα, ενισχύει και το προχωρημένο του design. Ο σπορτίφ για άλλη μια φορά σε Civic, επιλογέας είναι μικρός σε μέγεθος σε πολύ βολική θέση, ενώ και πάλι διακρίνεται για το πολύ θετικό του κούμπωμα. Αντίστοιχα όπως και στα προηγούμενα Civic, η θέση οδήγησης εκφράζει τον σπορ χαρακτήρα του και προσφέρει καλή στήριξη αλλά και περιορισμένη ορατότητα προς τα πίσω, ελέω της ιδιαίτερης σχεδίασης του αμαξώματος σε εκείνο το σημείο. Η εργονομία βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα ενώ παραδοσιακά έχει μελετηθεί ο τομέας της πρακτικότητας με το Civic 10ης γενιάς να διαθέτει αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα αλλά και άλλες έξυπνες και ιδιαίτερα πρακτικές θέσεις.
Στο κέντρο του ταμπλό, διακρίνεται η νέα μεγάλη οθόνη αφής για το αναβαθμισμένο σύστημα πολυμέσων Honda Connect 2.
Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
日本 旗
Σε αλλα χρωματα οπως το λευκο ειναι τελειο! Το εχω δει και σε βιντεακια απο ειδικους αυτοκινητου αλλα και ιδιωτες και το αυτοκινητο δειχνει αψεγαδιαστο μεσα-εξω με ιδιαιτερη αναφορα να γινεται σχεδον απο ολους για τα υψηλα επιπεδα ηχομονωσης! Αναμενουμε τιμες ελληνικης αντιπροσωπειας...
Ο κινητηρας των honda αποτελει εγγυηση αποδοσης και τεχνολογικης αριστειας,ποιοτητα και αξιοπιστια ειναι στανταρ χαρακτηριστικα τα επιπεδα ασφαλειας ανεβασμενα και παντα στα πλαισια της εποχης μας και η εικονα του συγχρονη με εσωτερικη ευρυχωρια....χαρακτηριστικα που σε τραβανε στο νεο civic.
Πακετο πληρες που ελπιζουμε να εχει και τιμη φυσιολογικη για να μην εχουμε εκπληξης.
Εμενα μου αρεσε!! σχεδιαστικα στο πλαι, θυμιζει εντονα mazda3 το καινουριο μοντελο, αλλα βρε παιδια μη το λετε και καγκουρικο! ενταξει, οι σχεδιαστες κατι ξερουν παραπανω απο μας που απλα βλεπουμε μια εικονα, σαν σχεδιαση παντως η Honda ηταν πολυ μπροστα απο τους αχρωμους "ντοιτς" και την παρεα τους! για μενα παντως η honda εχει καταφερει να προκαλεσει και να παρασυρει σε πολλα επιπεδα τεχνολογικα.(type R) τωρα, εαν δεν αρεσει σε καποιους ..τι να κανουμε, δε κανουν και ολες οι μελισσες μελι!
Με την τεχνογνωσια που εχει η συγκεκριμενη εταιρια,οτι και αν κανει,δυσκολα θα ειναι μετριο!Οτι εχει κανει ειναι απο πολυ καλο εως αριστο!ετη φωτος μπροστα!
H HONDA, η NISSAN στο GTR, και η TOYOTA με τη συνδρομη της μεγαλης YAMAHA ,εχουν κανει μερικες απο τους καλυτερους τεχνολογικα κινητηρες στην ιστορια της αυτοκινητοβιομηχανιας!
η φωτογραφιες που εχω διπλα στο ονομα μου ειναι απο το LEXUS LFA με κινητηρα 5λιτρα V8 32valve 467 ps με κωδικο 2UR-GSA και η αλλη ειναι απο το COROLLA TS και απο το CELICA TSPORT με 1.8 κ.ε και κοφτη στις 8600 rpm με 187 και 190 ιππους (ατμοσφαιρα )ο καθενας!καντε κλικ πανω στη γωτογραφια!
Για αυτούς που σχολιάζουν την εικόνα , να θυμίσω ότι μιλάμε για honda. Άλλη κουλτούρα, αλλος σχεδιασμός. Σε όποιον αρέσει στην τελική. Για τους άλλους υπάρχει η golfo και η astroula που έχει βρομισει ο τόπος.
Mηχανολογικά και τεχνολογικά πολύ ωραίο με ποιότητα στα πρότυπα που μας έχει συνηθίσει η HONDA. Ο σχεδιασμός παραδοσιακά ιδιαίτερος "love or hate it", προσωπικά δε μου πολυαρέσει (ψιλοκαγκούρικο θα ελεγα). Ελπίζω οι φωτογραφίες να το αδικούν. Φυσικά όλα θα κριθούν από την τιμή του η οποία ελπίζω να μην είναι υπερβολικά 'αλμυρή'.
Προκειται για καταπληκτικο αυτοκίνητο!Συγκεντρωνει χαρακτηριστικά όπως η καλη εμφανιση,η τεχνολογία αιχμής, φοβερή οδικη συμπεριφορα, απτη ποιοτητα κατασκευης κ παροιμιώδη αντοχή και αξιοπιστια!Δεν ξερω βεβαια που θα κυμανθει η τιμή του.Και επειδή είμαι φίλος των ιαπωνικών, ας μου πει καποιος εναν τομέα στον οποιο να υπερτερει σ΄αυτη την κατηγορία η ναυαρχίδα των γερμανικών,το golf.
ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΤΡΏΝΕ ΚΑΙ ΖΩΡΙΖΟΝΤΑΙ, ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΜΑΞΙ ( ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ) ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΕΙΝΙΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕ; ΚΑΙ ΤΑ ΤΑΞΙ ΑΚΡΙΒΑ..ΕΠΙΣΗς ΚΑΝΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΤΗ ΟΙΚΟΓΕΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΑ ΠΕΘΕΡΙΚΑ ΜΟΥ ΝΑ ΜΑς ΔΩΣΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ, ΚΟΙΤΆΖΩ ΤΑ ΦΤΗΝΟΤΕΡΑ ΑΜΑΞΙΑ ΣΤΗ ΑΓΟΡΑ, ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΜΕΤΡΗΤΟΙς ΝΑ ΤΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΝΑ ΜΗ ΜΠΛΕΞΩ ΜΕ ΤΟΥς ΕΠΙΣΗΜΟΥς ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΥς ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ Ο ΕΜΠΟΡΟς, ΟΠΟΤΕ ... ΑΜΑΞΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΦΤΗΝΟ ΣΤΗ ΑΓΟΡΑ , ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ , ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΠΩΛΗΤΙΚΗ ΑΞΙΑ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙ ΕΜΦΑΝΙΣΗ, ΧΩΡΟΥς ΚΑΙ ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ..ΝΑ ΜΗΝ ΜΑς ΣΚΟΤΩΣΕΙ ΜΕ 80-100 ΧΙΛΟΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΗ ΠΕΘΕΡΆ ΜΟΥ.... ΠΟΙΟς ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΤΙ ΑΜΑΞΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΖΗΤΑΩ;
αν ήταν κορεατικο ή κινεζικο θα το ειχαν κράξει όλοι. αλλά είναι honda βεβαιως βεβαιως που δεν ειναι γερά όπως παλιά βεβαιως βεβαιως. για αμερική μια χαρά είναι - στην δυτυκη ευρωπη δεν προκειται ουτε να ακουμπησει ετσι οπως είναι - δεν υπαρχει λόγος ενας ευρωπαιος να αγορασει honda αφου αλλαζει αυτοκινητο καθε 5 χρονια. Στις αλλες ευρωπαϊκες χώρες θα ειναι πανακριβο. Η honda δεν φτιαχνει οικογενειακα αυτοκινητα.
Σε αλλα χρωματα οπως το λευκο ειναι τελειο! Το εχω δει και σε βιντεακια απο ειδικους αυτοκινητου αλλα και ιδιωτες και το αυτοκινητο δειχνει αψεγαδιαστο μεσα-εξω με ιδιαιτερη αναφορα να γινεται σχεδον απο ολους για τα υψηλα επιπεδα ηχομονωσης! Αναμενουμε τιμες ελληνικης αντιπροσωπειας...
Ο κινητηρας των honda αποτελει εγγυηση αποδοσης και τεχνολογικης αριστειας,ποιοτητα και αξιοπιστια ειναι στανταρ χαρακτηριστικα τα επιπεδα ασφαλειας ανεβασμενα και παντα στα πλαισια της εποχης μας και η εικονα του συγχρονη με εσωτερικη ευρυχωρια....χαρακτηριστικα που σε τραβανε στο νεο civic. Πακετο πληρες που ελπιζουμε να εχει και τιμη φυσιολογικη για να μην εχουμε εκπληξης.
Εμενα μου αρεσε!! σχεδιαστικα στο πλαι, θυμιζει εντονα mazda3 το καινουριο μοντελο, αλλα βρε παιδια μη το λετε και καγκουρικο! ενταξει, οι σχεδιαστες κατι ξερουν παραπανω απο μας που απλα βλεπουμε μια εικονα, σαν σχεδιαση παντως η Honda ηταν πολυ μπροστα απο τους αχρωμους "ντοιτς" και την παρεα τους! για μενα παντως η honda εχει καταφερει να προκαλεσει και να παρασυρει σε πολλα επιπεδα τεχνολογικα.(type R) τωρα, εαν δεν αρεσει σε καποιους ..τι να κανουμε, δε κανουν και ολες οι μελισσες μελι!
Με την τεχνογνωσια που εχει η συγκεκριμενη εταιρια,οτι και αν κανει,δυσκολα θα ειναι μετριο!Οτι εχει κανει ειναι απο πολυ καλο εως αριστο!ετη φωτος μπροστα!
H HONDA, η NISSAN στο GTR, και η TOYOTA με τη συνδρομη της μεγαλης YAMAHA ,εχουν κανει μερικες απο τους καλυτερους τεχνολογικα κινητηρες στην ιστορια της αυτοκινητοβιομηχανιας!
Δεν ξέρω από κοντά , αλλά από τις φώτο Καγκούρικα άσχημο!!!!!!
Άσχημο
kakasxhmo kai kagkouriko fenetai. Den kserw ti pairnoun sth honda kai den mporoun na bgaloun ena omorfo autokinhto edw kai para polla xronia...
η φωτογραφιες που εχω διπλα στο ονομα μου ειναι απο το LEXUS LFA με κινητηρα 5λιτρα V8 32valve 467 ps με κωδικο 2UR-GSA και η αλλη ειναι απο το COROLLA TS και απο το CELICA TSPORT με 1.8 κ.ε και κοφτη στις 8600 rpm με 187 και 190 ιππους (ατμοσφαιρα )ο καθενας!καντε κλικ πανω στη γωτογραφια!
Για αυτούς που σχολιάζουν την εικόνα , να θυμίσω ότι μιλάμε για honda. Άλλη κουλτούρα, αλλος σχεδιασμός. Σε όποιον αρέσει στην τελική. Για τους άλλους υπάρχει η golfo και η astroula που έχει βρομισει ο τόπος.
Συνήθως τα HONDA είναι και ακριβά. Έχουμε καμία ένδειξη για την τιμή του ??? Βέβαια αξίζουν και το τελευταίο ευρώ που κοστίζουν.
Η εξωτερικη σχεδιαση ειναι κακασχημο.και σιγουρα πανακριβο στην αγορα του
Ωραίο...αλλά με τιμή...Honda...
Mηχανολογικά και τεχνολογικά πολύ ωραίο με ποιότητα στα πρότυπα που μας έχει συνηθίσει η HONDA. Ο σχεδιασμός παραδοσιακά ιδιαίτερος "love or hate it", προσωπικά δε μου πολυαρέσει (ψιλοκαγκούρικο θα ελεγα). Ελπίζω οι φωτογραφίες να το αδικούν. Φυσικά όλα θα κριθούν από την τιμή του η οποία ελπίζω να μην είναι υπερβολικά 'αλμυρή'.
Προκειται για καταπληκτικο αυτοκίνητο!Συγκεντρωνει χαρακτηριστικά όπως η καλη εμφανιση,η τεχνολογία αιχμής, φοβερή οδικη συμπεριφορα, απτη ποιοτητα κατασκευης κ παροιμιώδη αντοχή και αξιοπιστια!Δεν ξερω βεβαια που θα κυμανθει η τιμή του.Και επειδή είμαι φίλος των ιαπωνικών, ας μου πει καποιος εναν τομέα στον οποιο να υπερτερει σ΄αυτη την κατηγορία η ναυαρχίδα των γερμανικών,το golf.
Autotriti πως σας φάνηκε οδηγικά σε σχέση με jullieta και focus που θεωρούνται τα κορυφαία σε οδηγική αίσθηση μπορεί να σταθεί δίπλα τους?
1.5..... 180 αλογα....αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων....μια χαρα αλλα κατι μου θυμιζει απο το παρελθον....
ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΤΡΏΝΕ ΚΑΙ ΖΩΡΙΖΟΝΤΑΙ, ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΜΑΞΙ ( ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ) ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΕΙΝΙΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕ; ΚΑΙ ΤΑ ΤΑΞΙ ΑΚΡΙΒΑ..ΕΠΙΣΗς ΚΑΝΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΤΗ ΟΙΚΟΓΕΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΑ ΠΕΘΕΡΙΚΑ ΜΟΥ ΝΑ ΜΑς ΔΩΣΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ, ΚΟΙΤΆΖΩ ΤΑ ΦΤΗΝΟΤΕΡΑ ΑΜΑΞΙΑ ΣΤΗ ΑΓΟΡΑ, ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΜΕΤΡΗΤΟΙς ΝΑ ΤΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΝΑ ΜΗ ΜΠΛΕΞΩ ΜΕ ΤΟΥς ΕΠΙΣΗΜΟΥς ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΥς ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ Ο ΕΜΠΟΡΟς, ΟΠΟΤΕ ... ΑΜΑΞΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΦΤΗΝΟ ΣΤΗ ΑΓΟΡΑ , ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ , ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΠΩΛΗΤΙΚΗ ΑΞΙΑ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙ ΕΜΦΑΝΙΣΗ, ΧΩΡΟΥς ΚΑΙ ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ..ΝΑ ΜΗΝ ΜΑς ΣΚΟΤΩΣΕΙ ΜΕ 80-100 ΧΙΛΟΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΗ ΠΕΘΕΡΆ ΜΟΥ.... ΠΟΙΟς ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΤΙ ΑΜΑΞΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΖΗΤΑΩ;
Το έχει η Honda να φτιάχνει πολύ καλά μοτέρ, αλλά εντελώς χάλια σε εμφάνιση αυτοκίνητα. Έχει βγάλει και όμορφα, αλλά είναι η εξαίρεση.
αν ήταν κορεατικο ή κινεζικο θα το ειχαν κράξει όλοι. αλλά είναι honda βεβαιως βεβαιως που δεν ειναι γερά όπως παλιά βεβαιως βεβαιως. για αμερική μια χαρά είναι - στην δυτυκη ευρωπη δεν προκειται ουτε να ακουμπησει ετσι οπως είναι - δεν υπαρχει λόγος ενας ευρωπαιος να αγορασει honda αφου αλλαζει αυτοκινητο καθε 5 χρονια. Στις αλλες ευρωπαϊκες χώρες θα ειναι πανακριβο. Η honda δεν φτιαχνει οικογενειακα αυτοκινητα.