
Οδηγούμε το νέο Honda Civic στη Βαρκελώνη και αναφέρουμε. Τι κινητήρες θα έχει στη φαρέτρα του; Τι οδική συμπεριφορά έχει; Διαβάστε τα όλα αναλυτικά.
Οδηγούμε το νέο Civic
Το 10ης γενιάς Civic «διορθώνει» τα λάθη του παρελθόντος και μπαίνει πιο δυνατά από ποτέ στην ευρωπαϊκή αγορά διατηρώντας τις παραδοσιακές του αξίες αλλά διανθίζοντας τον χαρακτήρα του μέσω των νέων turbo κινητήρων βενζίνης.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα πολύ μοντέρνα φωτιστικά σώματα, που συνδέονται μεταξύ τους δημιουργώντας και μια χαμηλότερη δεύτερη αεροτομή, εκτός αυτής στην οροφή.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- Μεγαλύτερο σε διαστάσεις- Κινητήρες turbo βενζίνης 1,0 και 1,5 λτ. με 129 και 182 ίππους
- Στην Ελλάδα τον Ιούνιο
Τo Honda Civic είναι το δημοφιλέστερο αυτοκίνητο της Ιαπωνικής εταιρείας εκφράζοντας με τον καλύτερο τρόπο τα «ιδανικά» της. Η τελευταία 10η γενιά του όμως έρχεται να κάνει την διαφορά σε σχέση με το παρελθόν μπαίνοντας ουσιαστικά μέσα στην νέα turbo εποχή, έστω και με σημαντική καθυστέρηση. Με προχωρημένη για άλλη μια φορά εμφάνιση, μεγάλους εσωτερικούς χώρους, προηγμένο τεχνολογικό προφίλ και νέα πλατφόρμα και ανάρτηση που εστιάζουν στην ευχαρίστηση κατά την οδήγηση, το νέο Civic κοιτά πλέον κατάματα τον ισχυρό ανταγωνισμό της μικρομεσαίας κατηγορίας και κάνει τη διαφορά.
Εμφάνιση: Αποκλειστικά 5θυρο, με «παγκόσμιο» προφίλ
Αισθητικά το 10ης γενιάς Civic είναι ξεχωριστό αισθητικά όμως αντίθετα με τα πιο δυναμικά Civic 8ης και 9ης γενιάς, εστιάζει σε ένα πιο συμβατικό προφίλ προκειμένου να συγκεντρώσει το ενδιαφέρον σε παγκόσμιο επίπεδο αφού θα διατεθεί σε 70 χώρες. Στο εμπρόσθιο τμήμα κυρίαρχο στοιχείο της σχεδίασης αποτελεί η νέα μάσκα της Honda σε μια πιο πεπλατυσμένη έκδοση, όπου η χαρακτηριστική μαύρη κεντρική λωρίδα της γρίλιας εκτείνεται ανάμεσα στα νέα φωτιστικά. Οι νέοι προφυλακτήρες έχουν πιο σπορ σχεδιαστικό ύφος με τα μαύρα κυψελωτά πλαστικά που φιλοξενούν τους προβολείς ομίχλης να θυμίζουν εισαγωγές αέρα. Την δυναμική του υπόσταση υπογραμμίζουν τα έντονα νεύρα του καπό, οι φουσκωμένοι θόλοι των τροχών και η γραμμή που διατρέχει όλο το αμάξωμα στα πλαϊνά του. Εκεί, εντύπωση προκαλεί η υιοθέτηση παραδοσιακών χειρολαβών έναντι των κρυφών των δύο προηγούμενων γενεών. Στο πίσω μέρος το οποίο και θα γίνει το πιο αναγνωρίσιμο του νέου Civic, ξεχωρίζουν τα πολύ μοντέρνα φωτιστικά, που συνδέονται μεταξύ τους δημιουργώντας και μια χαμηλότερη δεύτερη αεροτομή, εκτός αυτής στην οροφή. Στις πιο σπορ εκδόσεις το στοιχείο που κλέβει τις εντυπώσεις είναι οι κεντρικά τοποθετημένες απολήξεις της εξάτμισης, που δίνουν μια ιδιαίτερα σπορ εικόνα.
Σε αλλα χρωματα οπως το λευκο ειναι τελειο! Το εχω δει και σε βιντεακια απο ειδικους αυτοκινητου αλλα και ιδιωτες και το αυτοκινητο δειχνει αψεγαδιαστο μεσα-εξω με ιδιαιτερη αναφορα να γινεται σχεδον απο ολους για τα υψηλα επιπεδα ηχομονωσης! Αναμενουμε τιμες ελληνικης αντιπροσωπειας...
Ο κινητηρας των honda αποτελει εγγυηση αποδοσης και τεχνολογικης αριστειας,ποιοτητα και αξιοπιστια ειναι στανταρ χαρακτηριστικα τα επιπεδα ασφαλειας ανεβασμενα και παντα στα πλαισια της εποχης μας και η εικονα του συγχρονη με εσωτερικη ευρυχωρια....χαρακτηριστικα που σε τραβανε στο νεο civic. Πακετο πληρες που ελπιζουμε να εχει και τιμη φυσιολογικη για να μην εχουμε εκπληξης.
Εμενα μου αρεσε!! σχεδιαστικα στο πλαι, θυμιζει εντονα mazda3 το καινουριο μοντελο, αλλα βρε παιδια μη το λετε και καγκουρικο! ενταξει, οι σχεδιαστες κατι ξερουν παραπανω απο μας που απλα βλεπουμε μια εικονα, σαν σχεδιαση παντως η Honda ηταν πολυ μπροστα απο τους αχρωμους "ντοιτς" και την παρεα τους! για μενα παντως η honda εχει καταφερει να προκαλεσει και να παρασυρει σε πολλα επιπεδα τεχνολογικα.(type R) τωρα, εαν δεν αρεσει σε καποιους ..τι να κανουμε, δε κανουν και ολες οι μελισσες μελι!
Με την τεχνογνωσια που εχει η συγκεκριμενη εταιρια,οτι και αν κανει,δυσκολα θα ειναι μετριο!Οτι εχει κανει ειναι απο πολυ καλο εως αριστο!ετη φωτος μπροστα!
H HONDA, η NISSAN στο GTR, και η TOYOTA με τη συνδρομη της μεγαλης YAMAHA ,εχουν κανει μερικες απο τους καλυτερους τεχνολογικα κινητηρες στην ιστορια της αυτοκινητοβιομηχανιας!
Δεν ξέρω από κοντά , αλλά από τις φώτο Καγκούρικα άσχημο!!!!!!
Άσχημο
kakasxhmo kai kagkouriko fenetai. Den kserw ti pairnoun sth honda kai den mporoun na bgaloun ena omorfo autokinhto edw kai para polla xronia...
η φωτογραφιες που εχω διπλα στο ονομα μου ειναι απο το LEXUS LFA με κινητηρα 5λιτρα V8 32valve 467 ps με κωδικο 2UR-GSA και η αλλη ειναι απο το COROLLA TS και απο το CELICA TSPORT με 1.8 κ.ε και κοφτη στις 8600 rpm με 187 και 190 ιππους (ατμοσφαιρα )ο καθενας!καντε κλικ πανω στη γωτογραφια!
Για αυτούς που σχολιάζουν την εικόνα , να θυμίσω ότι μιλάμε για honda. Άλλη κουλτούρα, αλλος σχεδιασμός. Σε όποιον αρέσει στην τελική. Για τους άλλους υπάρχει η golfo και η astroula που έχει βρομισει ο τόπος.
Συνήθως τα HONDA είναι και ακριβά. Έχουμε καμία ένδειξη για την τιμή του ??? Βέβαια αξίζουν και το τελευταίο ευρώ που κοστίζουν.
Η εξωτερικη σχεδιαση ειναι κακασχημο.και σιγουρα πανακριβο στην αγορα του
Ωραίο...αλλά με τιμή...Honda...
Mηχανολογικά και τεχνολογικά πολύ ωραίο με ποιότητα στα πρότυπα που μας έχει συνηθίσει η HONDA. Ο σχεδιασμός παραδοσιακά ιδιαίτερος "love or hate it", προσωπικά δε μου πολυαρέσει (ψιλοκαγκούρικο θα ελεγα). Ελπίζω οι φωτογραφίες να το αδικούν. Φυσικά όλα θα κριθούν από την τιμή του η οποία ελπίζω να μην είναι υπερβολικά 'αλμυρή'.
Προκειται για καταπληκτικο αυτοκίνητο!Συγκεντρωνει χαρακτηριστικά όπως η καλη εμφανιση,η τεχνολογία αιχμής, φοβερή οδικη συμπεριφορα, απτη ποιοτητα κατασκευης κ παροιμιώδη αντοχή και αξιοπιστια!Δεν ξερω βεβαια που θα κυμανθει η τιμή του.Και επειδή είμαι φίλος των ιαπωνικών, ας μου πει καποιος εναν τομέα στον οποιο να υπερτερει σ΄αυτη την κατηγορία η ναυαρχίδα των γερμανικών,το golf.
Autotriti πως σας φάνηκε οδηγικά σε σχέση με jullieta και focus που θεωρούνται τα κορυφαία σε οδηγική αίσθηση μπορεί να σταθεί δίπλα τους?
1.5..... 180 αλογα....αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων....μια χαρα αλλα κατι μου θυμιζει απο το παρελθον....
ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΤΡΏΝΕ ΚΑΙ ΖΩΡΙΖΟΝΤΑΙ, ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΜΑΞΙ ( ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ) ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΕΙΝΙΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕ; ΚΑΙ ΤΑ ΤΑΞΙ ΑΚΡΙΒΑ..ΕΠΙΣΗς ΚΑΝΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΤΗ ΟΙΚΟΓΕΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΑ ΠΕΘΕΡΙΚΑ ΜΟΥ ΝΑ ΜΑς ΔΩΣΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ, ΚΟΙΤΆΖΩ ΤΑ ΦΤΗΝΟΤΕΡΑ ΑΜΑΞΙΑ ΣΤΗ ΑΓΟΡΑ, ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΜΕΤΡΗΤΟΙς ΝΑ ΤΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΝΑ ΜΗ ΜΠΛΕΞΩ ΜΕ ΤΟΥς ΕΠΙΣΗΜΟΥς ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΥς ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ Ο ΕΜΠΟΡΟς, ΟΠΟΤΕ ... ΑΜΑΞΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΦΤΗΝΟ ΣΤΗ ΑΓΟΡΑ , ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ , ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΠΩΛΗΤΙΚΗ ΑΞΙΑ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙ ΕΜΦΑΝΙΣΗ, ΧΩΡΟΥς ΚΑΙ ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ..ΝΑ ΜΗΝ ΜΑς ΣΚΟΤΩΣΕΙ ΜΕ 80-100 ΧΙΛΟΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΗ ΠΕΘΕΡΆ ΜΟΥ.... ΠΟΙΟς ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΤΙ ΑΜΑΞΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΖΗΤΑΩ;
Το έχει η Honda να φτιάχνει πολύ καλά μοτέρ, αλλά εντελώς χάλια σε εμφάνιση αυτοκίνητα. Έχει βγάλει και όμορφα, αλλά είναι η εξαίρεση.
αν ήταν κορεατικο ή κινεζικο θα το ειχαν κράξει όλοι. αλλά είναι honda βεβαιως βεβαιως που δεν ειναι γερά όπως παλιά βεβαιως βεβαιως. για αμερική μια χαρά είναι - στην δυτυκη ευρωπη δεν προκειται ουτε να ακουμπησει ετσι οπως είναι - δεν υπαρχει λόγος ενας ευρωπαιος να αγορασει honda αφου αλλαζει αυτοκινητο καθε 5 χρονια. Στις αλλες ευρωπαϊκες χώρες θα ειναι πανακριβο. Η honda δεν φτιαχνει οικογενειακα αυτοκινητα.