• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Σε κάθε αυτοκίνητο έγιναν 3 μετρήσεις φρεναρίσματος και κατανάλωσης: με κανονική πίεση ελαστικών σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή, με μειωμένη πίεση κατά 0,3 bar και τέλος μία με μειωμένη πίεση κατά 0,5 bar σε κάθε ελαστικό.

Τα ηλεκτρονικά μας όργανα κατέγραψαν τις διαφορές στις αποστάσεις φρεναρίσματος και στην αύξηση της κατανάλωσης

Τα ηλεκτρονικά μας όργανα κατέγραψαν τις διαφορές στις αποστάσεις φρεναρίσματος και στην αύξηση της κατανάλωσης

Πως κάναμε τις δοκιμές

Διαβάστηκε από 37398 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/12/2018
 

Για να διαπιστώσουμε στην πράξη όλα τα παραπάνω και για να αναδείξουμε το μέγεθος του προβλήματος αποφασίσαμε να πάρουμε μερικά δημοφιλή μοντέλα όλων των κατηγοριών και να διεξάγουμε μετρήσεις φρεναρίσματος και κατανάλωσης με σωστές και χαμηλές πιέσεις ελαστικών. Από την μικρή κατηγορία το μοντέλο της δοκιμής ήταν το βενζινοκίνητο VW Polo 1,0 TSI ΒlueMotion, από τη μικρομεσαία κατηγορία επιλέξαμε το νέο πετρελαιοκίνητο Opel Astra 1,6 CDTi 136 PS και τέλος από τα crossover τι άλλο θα μπορούσαμε να βάλουμε πέρα από το κορυφαίο σε πωλήσεις Nissan Qashqai στην έκδοση με τον 1,2 DIG-T βενζινοκινητήρα 115 ίππων. 
Αντίστοιχα για το τεστ φρεναρίσματος με φθαρμένα ελαστικά χρησιμοποιήσαμε μία Citroen C4 1,2 PureTech 130 PS. Για όλες τις μετρήσεις χρησιμοποιήσαμε φυσικά τα ηλεκτρονικά όργανά μας για τη μέτρηση των επιδόσεων, αλλά και εκείνα που χρησιμοποιούμε για την καταγραφή των καταναλώσεων.
Σε κάθε αυτοκίνητο έγιναν 3 μετρήσεις φρεναρίσματος και κατανάλωσης: Mία με κανονική πίεση ελαστικών σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή, μία με μειωμένη πίεση κατά 0,3 bar και τέλος με μία με μειωμένη πίεση κατά 0,5 bar σε κάθε ελαστικό. Δε θελήσαμε να κάνουμε μετρήσεις με ακραίες περιπτώσεις του -0,75 και -1 bar για λόγους ασφαλείας, αλλά και για να μην καταστρέψουμε τα ελαστικά των προς δοκιμή αυτοκινήτων. 
Στις μετρήσεις φρεναρίσματος έγινε, όπως και στις κανονικές μας μετρήσεις, από ένα σετ 4 επαναλήψεων φρεναρίσματος από τα 100 χλμ./ώρα μέχρι πλήρη στάση για κάθε πίεση ελαστικών (κανονική, -0,3 bar και -0,5 bar). Για την κατανάλωση πέρα από τις μετρήσεις που καθιέρωσε το AutoTρίτη στα 100, στα 120 και στα 140 χλμ./ώρα μετρήσαμε και μέση κατανάλωση σε μικτή διαδρομή 30 χλμ. με προσομοίωση κίνησης σε πόλη, εθνική και επαρχιακό δρόμο. Σε κάθε περίπτωση η κίνηση ήταν σε ελεγχόμενο περιβάλλον με τα ίδια σταμάτα-ξεκίνα, με την ίδια ώρα σταθερής ταχύτητας κίνησης και επιλεγμένης σχέσης και φυσικά με τα ίδια φορτία κινητήρα. Σε κάθε περίπτωση η μέτρηση της πίεσης έγινε με τα ελαστικά κρύα.
Τέλος στη δοκιμή των φθαρμένων ελαστικών, μετρήσαμε τις επιδόσεις των φρένων του με σχεδόν καινούργια ελαστικά (βάθος πέλματος 7 χλστ.), με βάθος πέλματος 4 χλστ. και με το νόμιμο όριο του 1,6 χλστ. Φυσικά οι τετράδες ελαστικών που χρησιμοποιήσαμε ήταν ίδιας μάρκας, ίδιου τύπου και φυσικά ίδιων διαστάσεων (205/55 R16).

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Πως ένα ιδιωτικό πάρκινγκ γίνεται «φρούριο»!

Πως λειτουργεί η εξάτμιση;

Γυάλισμα ή κέρωμα;

Hyundai Kona VS VW T-Roc

Η κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Νέα Toyota Corolla Hybrid

Tο Suzuki Ignis facelift;

Νέο μοντέλο από την Opel

Όρια ταχύτητας: Δίνει κανείς σημασία;

Μήπως το «μικρό» μοτέρ δεν είναι το πιο έξυπνο;

Αισθητήρες παρκαρίσματος και κάμερες

Τι κάνω αν μείνω από καύσιμο;

Θορυβώδης Panamera Turbo δοκιμάζεται στο Ring

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

περισσότερα »