• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Θυμίζουμε πως το e: HEV στο Jazz αποτελείται από ένα βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων που συνδυάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ.

Με έμπνευση από την F1 το e: HEV της Honda

2.140 Επισκέψεις στο άρθρο (18/5/2020)

HONDA: Ηλεκτρισμένη γκάμα σε όλα τα μοντέλα

Χρήσιμες συμβουλές και πολύτιμες πληροφορίες από την ομάδα της Honda στη F1 πήραν οι άνθρωποι της ιαπωνικής φίρμας, για να εξελίξουν το υβριδικό σύστημα κίνησης επιβατικών αυτοκινήτων e: HEV με το οποίο είναι εξοπλισμένο το τελευταίο Jazz.


Το νέο Honda Jazz είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη μόνο ως υβριδικό υιοθετώντας το σύστημα κίνησης e: HEV της μάρκας. Σύμφωνα με του ανθρώπους της εταιρείας το εν λόγω κινητήριο σύνολο έχει αντλήσει την έμπνευση του από το πρόγραμμα F1 Hybrid Power Unit το οποίο όπως εύκολα γίνεται κατανοητό αφορά το τμήμα της εταιρείας που ασχολείται με το πρωτάθλημα της Formula 1 και την εξέλιξη των κινητήρων.
 
Αυτό δήλωσε ο επικεφαλής εξέλιξης κινητήρων της Honda, Yasuaki Asaki ο οποίος ανέφερε: «Στο υβριδικό σύστημα e-HEV ακολουθούμε και εφαρμόζουμε την τεχνογνωσία μας από την F1 για να διασφαλίσουμε ότι οι μονάδες ελέγχου παρέχουν την καλύτερη δυνατή αναλογία ισχύος - απόδοσης για τον οδηγό, σε οποιαδήποτε απαιτούμενη λειτουργία οδήγησης».
 
Θυμίζουμε πως το e: HEV στο Jazz αποτελείται από ένα βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων που συνδυάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ. Ο συνδυασμός προσφέρει ισχύ ανάλογη των 109 ίππων και 253 Nm ροπής, που θα κατευθύνεται στους εμπρόσθιους τροχούς μέσω ενός εξατομικευμένου κιβωτίου ταχυτήτων μίας σχέσης για πιο γραμμική καμπύλη επιτάχυνσης. Η Honda ισχυρίζεται ότι το 0-100 χλμ./ώρα θα γίνεται σε 9,4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα θα ανέρχεται στα 175 χλμ./ώρα.
 
Οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα από τρεις τρόπους οδήγησης που αφορούν την πηγή ισχύος. Είτε το μοντέλο θα κινείται με τον κινητήρα βενζίνης, είτε μέσω του ηλεκτρικού μοτέρ, είτε συνδυαστικά και με τους δύο. Το σύστημα ανάκτησης ενέργειας μέσω πέδησης θα είναι παρών φορτίζοντας την μπαταρία, ενώ η Honda αναφέρει κατανάλωση καυσίμου 4,5 λτρ./100 χλμ.