Το Peugeot 208 βασίζεται στην Common Modular Platform (CMP) της PSA.

Με πλατφόρμα της PSA τα μικρά της FCA

2.877 Επισκέψεις στο άρθρο (28/8/2020)

Η συγχώνευση της FCA με την PSA οδεύει προς την ολοκλήρωσή της και μία από τις πρώτες κινήσεις που θα γίνουν θα είναι η αλλαγή πλατφόρμας των μικρών αυτοκινήτων της FCA, τα οποία θα χρησιμοποιούν πλατφόρμα από τον Όμιλο PSA.


Την είδηση αυτή αναφέρουν μέσα του εξωτερικού, τα οποία μάλιστα υπογραμμίζουν πως η FCA ενημέρωσε πρόσφατα τους προμηθευτές της ότι η επόμενη γενιά μικρών αυτοκινήτων θα χρησιμοποιήσει μια πλατφόρμα από την PSA. Η είδηση αυτή έγινε γνωστή μέσω επιστολής που στάλθηκε στα τέλη Ιουλίου. Μέσω αυτής η FCA ζήτησε από τους προμηθευτές της να σταματήσουν αμέσως κάθε έρευνα, ανάπτυξη και σχεδίαση κατασκευαστικών δραστηριοτήτων σε μελλοντικά μικρά αυτοκίνητα (B-segment).
 
Η FCA προχώρησε στη συγκεκριμένη κίνηση καθώς τα νέα μικρά αυτοκίνητά της θα μεταβούν στην αρχιτεκτονική Common Modular Platform (CMP) της PSA. Η πλατφόρμα υποστηρίζει το Peugeot 208 και το 2008, το Opel Corsa και το νέο Mokka, καθώς και το DS3 Crossback. Όλα αυτά τα μοντέλα διαθέτουν κινητήρα εσωτερικής καύσης αλλά και αμιγώς ηλεκτρικές παραλλαγές, όπως αναμένεται να συμβεί και με πολλά από τα αυτοκίνητα που θα παρουσιαστούν στο μέλλον υπό τα λογότυπα μαρκών της FCA.
 
Παράλληλα στην επιστολή προς του προμηθευτές, η FCA γνωστοποιεί πως τα μικρά αυτοκίνητα με βάση την CMP πλατφόρμα θα κατασκευαστούν στο εργοστάσιό της που βρίσκεται στην πόλη Tychy της Πολωνίας. Επί του παρόντος η εν λόγω εγκατάσταση κατασκευάζει τα Fiat 500 και Lancia Ypsilon. Για το συγκεκριμένο θέμα τα ιταλικά μέσα κάνουν λόγο πως η FCA θα κατασκευάζει έως και 400.000 μονάδες ετησίως στο συγκεκριμένο εργοστάσιο.
 
Φυσικά όλα αυτά θα συμβούν αφού ολοκληρωθεί η συγχώνευση της FCA με την PSA μέσω της νέας εταιρείας που θα λέγεται Stellantis. Η ολοκλήρωση της συγχώνευσης αναμένεται το πρώτο τρίμηνο του επόμενου έτους, όμως μέχρι τότε οι FCA και PSA πρέπει να συνεχίσουν να συμπεριφέρονται ως ανταγωνιστές για να αποφευχθούν τυχόν αντιμονοπωλιακά ζητήματα. Μάλιστα τα ξένα ρεπορτάζ αναφέρουν πως για να αποφευχθούν νομικά προβλήματα, η FCA είπε στους προμηθευτές της ότι έχει δημιουργήσει μια αυτόνομη συνεργασία με την PSA για την ανάπτυξη, την παραγωγή και τη συναρμολόγηση οχημάτων με βάση την πλατφόρμα CMP της PSA.    

Mercedes
moto