Οι μεγάλες μπαταρίες της EQA συνεπάγονται και μεγάλη ηλεκτρική αυτονομία, όταν στο smart #3 βλέπουμε πολύ ισχυρά σύνολα «με το καλησπέρα» (272 PS), τα οποία φτάνουν έως και τους 428 ίππους (έκδοση BRABUS).
Οδική συμπεριφορά: Top ποιότητα κύλισης με την Mercedes EQA, ανήσυχο & fun-to-drive το smart #3
Στο δρόμο τα δύο ηλεκτρικά SUV επενδύουν σε συγκεκριμένες παραμέτρους, απευθυνόμενα και πάλι σε συγκεκριμένο αγοραστικό κοινό. Η επιλογή της Mercedes EQA συνεπάγεται ένα αυτοκίνητο που στοχεύει στην άνεση και την υψηλή ποιότητα κύλισης. Η μεγαλύτερη μπαταρία της, εξάλλου, σημαίνει και μεγαλύτερο βάρος άνω των 2 τόνων, οπότε λογικό κι επόμενο να δοθεί περισσότερη βάση στην άνεση, όπως αυτή αποτυπώνεται στην μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης.
Οι μικρότερες μπαταρίες αλλά και το πιο χαμηλό αμάξωμα του smart #3 εστιάζουν περισσότερο σε πιο σπορ ρυθμούς οδήγησης. Πρέπει να υπολογίσουμε πως μιλάμε για ένα αυτοκίνητο 272 ίππων με κίνηση στους πίσω τροχούς, με ό,τι σημαίνει αυτός ο συνδυασμός. Για αυτό κιόλας υπάρχει και η έκδοση BRABUS, με το κορυφαίο οδηγικό προφίλ, για τους πιο ανήσυχους οδηγούς που θέλουν και το ηλεκτρικό να... στρίβει.
Η γνώμη μας
Η Mercedes EQA και το smart #3 έχουν ίδια... αφετηρία εκκίνησης (το κεντρικό τμήμα σχεδιασμού της Mercedes), όμως στην πορεία της διαδρομής τους κάθε αυτοκίνητο αποπνέει τον δικό του χαρακτήρα. Από τη μία πλευρά, EQA «αγκαλιάζει» όλα όσα πρεσβεύει η Mercedes: status, κορυφαία ποιότητα κατασκευής, οδηγική άνεση. Στην περίπτωση του smart #3 έχουμε μία μετεξέλιξη όσων είχαμε πρωτομάθει από την μάρκα: ένα νεανικής φιλοσοφίας αυτοκίνητο, με «παιχνιδιάρικη» λογική που μεταφέρεται και στις οδηγικές προδιαγραφές του.