ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Μεταχειρισμένοι πύραυλοι: Hyundai i30 N VS Peugeot 308 GTI

11.819 Επισκέψεις στο άρθρο (11/10/2024)
Μεταχειρισμένοι πύραυλοι: Hyundai i30 N VS Peugeot 308 GTI
9 Φωτογραφίες »

Hyundai i30 N: Έχει 250 άλογα (275 το Performance), κοστίζει κατά μέσο όρο 25.000 ευρώ.
Peugeot 308 GTI: Έχει 272 άλογα και μέσο όρο τιμών 30.000 ευρώ.
Αποτελούν τον ορισμό της απόλαυσης στο δρόμο!
Στην ευθεία πάνε στήθος με στήθος, το 308 GTI καίει λιγότερο, το i30 N γίνεται πιο ήσυχο.

Hyundai i30 N: Έχει 250 άλογα (275 το Performance), κοστίζει κατά μέσο όρο 25.000 ευρώ

Το Hyundai i30 N και το Peugeot 308 GTI είναι δύο μοντέλα που έμειναν ανεξίτηλα χαραγμένα στις καρδιές των petrolheads. Σε αυτούς που η ιδέα ενός hot hatchback με 270+ άλογα με μπλοκέ διαφορικό και ανάρτηση ρυθμισμένη για την απόλυτη οδηγική νιρβάνα στις στροφές φέρνει ιδρώτα στις παλάμες τους. Μπορεί τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα να μην πωλούνται ως καινούργια, όμως είναι διαθέσιμα για αγορά ως μεταχειρισμένα, με το κατάλληλο φυσικά αντίτιμο.
Ήρθε η ώρα να βάλουμε το Hyundai i30 N απέναντι από το Peugeot 308 GTI και να αναλύσουμε τα χαρακτηριστικά τους.

Το Hyundai i30 N έχει δίλιτρο κινητήρα και είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, την «απλή» που έχει 250 άλογα και την Performance που αποδίδει 275 ίππους. Το κιβώτιο ταχυτήτων στα πρώτα μοντέλα είναι αποκλειστικά χειροκίνητο 6 σχέσεων, με την ισχύ να μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου μπλοκέ διαφορικού. Οι τιμές των μεταχειρισμένων κυμαίνονται μεταξύ 23.000 και 30.000 ευρώ.

Peugeot 308 GTI: Έχει 272 άλογα και μέσο όρο τιμών 30.000 ευρώ

Το Peugeot 308 GTI έχει ισχύ 272 ίππους, η οποία περνά επίσης στους εμπρός τροχούς, με το διαφορικό να είναι torsen περιορισμένης ολίσθησης. Εδώ το μοτέρ έχει χωρητικότητα 1,6 λίτρα.

Τα διαθέσιμα μεταχειρισμένα Peugeot 308 GTI είναι λιγότερα από τα αντίστοιχα Hyundai, με τις τιμές τους να ξεκινούν από τα 28.000 ευρώ και να φτάνουν τα 32.000 ευρώ.

Hyundai i30 N και Peugeot 308 GTI: Ο ορισμός της απόλαυσης στο δρόμο!

Τόσο το Hyundai i30 N, όσο και το Peugeot 308 GTI, είναι ιδιαίτερα απολαυστικά στο δρόμο και στην πίστα. Επιτρέπουν στον οδηγό να κινηθεί γρήγορα ακολουθώντας αγωνιστικές γραμμές, ενώ αν το θελήσεις μπορείς να «ξεκολλήσεις» το πίσω μέρος και να το κάνεις μέρος του παιχνιδιού, αφού αυτό είναι όσο συμμετοχικό χρειάζεται.

Αμφότερα με μπλοκέ διαφορικό (torsen στην περίπτωση του Peugeot και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο e-LSD στο Hyundai) και άμεσο σύστημα διεύθυνσης που είναι πλούσιο σε πληροφορία, τα «μούτρα» των δύο προσθιοκίνητων «μονομάχων» θα μπουν στο κέντρο της στροφής και γενικότερα εκεί που θα στοχεύσει ο οδηγός.

Στην ευθεία πάνε στήθος με στήθος, το 308 GTI καίει λιγότερο, το i30 N γίνεται πιο ήσυχο

Οι επιδόσεις είναι σχεδόν πανομοιότυπες, με το Peugeot 308 GTI να είναι κατά 1 δέκατο του δευτερολέπτου πιο γρήγορο στις διαδικασίες 0-100 και 60-100 χλμ/ώρα.
Όσον αφορά στην κατανάλωση, κάτι που μπορεί να φαντάζει παράταιρο σε αυτοκίνητα τέτοιου βεληνεκούς, όμως είναι επίκαιρο στις μέρες μας, το Peugeot 308 GTI καίει 9,5 λτ/100 χλμ σε μικτό κύκλο, όταν το Hyundai i30 N καίει 13,6 λτ/100 χλμ. Εκτός αυτού, ο 1.600αρης κινητήρας του γαλλικού hot-hatchback δεν έχει φόρο πολυτελείας όπως ο δίλιτρος του κορεάτικου.

Από την άλλη πλευρά, το Hyundai i30 N έχει επιπλέον ρύθμιση «Eco» που κάνει την εξάτμιση πιο ήσυχη και ταυτόχρονα την ανάρτηση πιο μαλακή, κάτι που θα εκτιμηθεί στην καθημερινή χρήση.

Στις σελίδες που ακολουθούν θα διαβάσετε αναλυτικά τα χαρακτηριστικά των Hyundai i30 N και Peugeot 308 GTI ως μεταχειρισμένα, ενώ κάνοντας κλικ εδώ θα μπορέσετε να διαβάσετε και άλλες δοκιμές και συγκριτικά μεταχειρισμένων του AutoTriti.

Σελίδα 2Hyundai i30 N: Έχει 250 άλογα (275 το Performance), e-LSD διαφορικό και κοστίζει κατά μέσο όρο 25.000 ευρώ
Σελίδα 3Peugeot 308 GTI: Έχει 272 άλογα, torsen μπλοκέ διαφορικό και μέσο όρο τιμών 30.000 ευρώ
Σελίδα 4Hyundai i30 N και Peugeot 308 GTI: Ο ορισμός της απόλαυσης στο δρόμο!
Σελίδα 5Τελικά, Hyundai i30 N ή Peugeot 308 GTI;
FORD
Leapmotor