Οι ελλείψεις των μικροτσίπ πονοκεφαλιάζουν τις αυτοκινητοβιομηχανίες και νέες δηλώσεις ειδικών αναφέρουν πως η κατάσταση αυτή θα μπορούσε να διατηρηθεί για πολύ ακόμα.
Δεν έχουν περάσει πολλές ημέρες από όταν το οικονομικό ινστιτούτο του Μονάχου, Ifo, έκανε λόγω για ελλείψεις σε πρώτες ύλες. Μάλιστα, είχε υπογραμμίσει πως το πρόβλημα αφορά πλήθος γερμανικών εταιρειών που δραστηριοποιούνται σε πολλούς διαφορετικούς τομείς, συμπεριλαμβάνοντας σε αυτές και τις αυτοκινητοβιομηχανίες.
Το βασικό πρόβλημα στην αλυσίδα εφοδιασμού των εταιρείων του χώρου της αυτοκινητοβιομηχανίας, προέρχεται από την έλλειψη μικροτσίπ, αφού η πανδημία επιτάχυνε τη διαδικασία ψηφιοποίησης και η αυξημένη τηλεργασία εκτόξευσε τη ζήτηση διεθνώς για κομπιούτερ και κινητά, δηλαδή και για μικροτσίπ. Αν και πολλοί αναφέρουν πως με την πάροδο του χρόνου το πρόβλημα θα γίνεται ολοένα και μικρότερο, αυτό δε φαίνεται να βρίσκει σύμφωνο τον διευθύνοντα σύμβουλο της Robert Bosch, Volkmar Denner.
Παραχωρώντας δηλώσεις στην «Frankfurter Allgemeine Zeitung» το υψηλόβαθμό στέλεχος της Bosch, είπε πως δεν αποκλείεται οι ελλείψεις στα μικροτσίπ να παραμείνουν έως το 2022. «Υπάρχουν δύσκολοι μήνες μπροστά μας και η κατάσταση θα μπορούσε να παραμείνει τεταμένη μέχρι το 2022» σημείωσε.
Στο ίδιο μήκος κύματος κυμάνθηκαν και οι δηλώσεις που έκανε νωρίτερα αυτό το μήνα ο διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, Herbert Diess, αναφέροντας πως ο αντίκτυπος της έλλειψης μικροτσίπ θα επηρεάσει σίγουρα και το δεύτερο τρίμηνο του έτους.