" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το Ford Fiesta χάρη στο Active City Stop φρενάρει μόνο του!

Δυναμικά φρενάρει το Ford Fiesta 1,0 EcoBoost, παρότι πίσω έχει ταμπούρα και όχι δίσκους.

Με 36,1 μ. για την ακινητοποίηση από τα 100 χλμ./ώρα, το πετρελαιοκίνητο Toyota Yaris αποτελεί σημείο αναφοράς για την κατηγορία.

Φρενάρουν καλύτερα από ποτέ

Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/3/2014

Η εξέλιξη έφερε τα προηγμένα ηλεκτρονικά στα μικρά μοντέλα. Τα συστήματα αποφυγής συγκρούσεων ή αυτόματου φρεναρίσματος μέχρι πρότινος τα συναντούσαμε σε μοντέλα των επόμενων κατηγοριών. Πλέον όμως διατίθενται και στα μικρά αυτοκίνητα. Το νέο Ford Fiesta είναι το πρώτο μοντέλο που λάνσαρε το σύστημα αυτό στην κατηγορία του. Πρόκειται για το Active City Stop, όπου χάρη σε ένα προηγμένο αισθητήρα ανίχνευσης αντικειμένων και απόστασης που σαρώνει το δρόμο μπροστά 50 φορές το δευτερόλεπτο, είναι δυνατή η αποφυγή συγκρούσεων με ταχύτητες μέχρι 15 χλμ./ώρα και η μείωση της σφοδρότητάς τους με ταχύτητες μέχρι 30 χλμ./ώρα. Το σύστημα φρενάρει μόνο του, αν ο οδηγός δεν ανταποκριθεί στις προειδοποιήσεις, μειώνει τη ροπή του κινητήρα και ενεργοποιεί τα φώτα κινδύνου.

Όσον αφορά στα φρένα των μικρών μοντέλων, δυναμικά φρενάρει το Ford Fiesta 1,0 EcoBoost, παρότι πίσω έχει ταμπούρα και όχι δίσκους. Τόσο στην έκδοση με τους 125 ίππους (37,4 μ.), όσο και σε εκείνη με τους 100 ίππους (37,6 μ.) το Fiesta φρενάρει πειστικά. Το πετρελαιοκίνητο Toyota Yaris 1,4 D-4D σημειώνει μια εξαιρετική επίδοση φρεναρίσματος, που με 36,1 μ. (!) θέτει μέτρο σύγκρισης. Σημαντικό είναι το γεγονός, πως τα φρένα του Yaris δεν κουράζονται εύκολα, ενώ το μεσαίο πεντάλ έχει και καλή αίσθηση.