" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

ΩρίμανSη... Το νέο Mini Cooper S είναι ευχάριστο όταν το πιέζεις και ταυτόχρονα ώριμο σε συνθήκες καθημερινής οδήγησης, δείχνοντας έτσι έναν ολοκληρωμένο χαρακτήρα.

Το νέο Mini Cooper S έχει διατηρήσει τα στοχεία που το έκαναν αγαπητό, ενώ έχει προσθέσει στη λίστα των πλεονεκτημάτων του την ευρυχωρία, την ποιότητα κύλισης και την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής.

Πολύ καλό ποιοτικά είναι το εσωτερικό του Mini Cooper S.

Ο 2λιτρος κινητήρας του Cooper S αποδίδει 192 ίππους, εξασφαλίζει κορυφαίες επιδόσεις και ταυτόχρονα είναι οικονομικός στην πράξη.

Δοκιμή: Mini Cooper S

Διαβάστηκε από 27054 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/8/2014

Με 2λιτρο πια κινητήρα κάτω από το καπό του, το νέο Mini Cooper S έρχεται πιο ολοκληρωμένο από ποτέ, τόσο όσον αφορά τα οδηγικά του χαρακτηριστικά, όσο και σε τεχνολογία και άνεση για τους επιβάτες.

 
Στα γρήγορα: 
• Κοστίζει από 23.702 ¤
• Είναι 2,0 λτ. turbo με 192 PS
• Καίει 5,2 λτ./100 χλμ.
• Πληρώνει 134 ¤ τέλη


+ Εμφάνιση, επιδόσεις, οδική συμπεριφορά
- Κυβισμός κινητήρα, χώρος αποσκευών

Η τρίτη γενιά του Mini έχει ωριμάσει. Δεν είναι μόνο ένα πανέμορφο, με σχεδιαστικές επιρροές από το παρελθόν και «καρτίστικη» συμπεριφορά αυτοκίνητο, αλλά πολλά παραπάνω. Είναι ένα μοντέλο που ακολουθεί τις προσταγές της εποχής και καλύπτει περισσότερες ανάγκες. Στην προκειμένη περίπτωση δοκιμάζουμε την κορυφαία έκδοση S, χαρακτηριστικό της οποίας είναι ο 2λιτρος -πια- κινητήρας που  όμως έχει περισσότερη δύναμη και χαμηλότερη κατανάλωση από το παλιό 1.600άρι turbo.

Εμφάνιση: ρετρο-μοντέρνα
Όσον αφορά στην εξωτερική σχεδίαση του Cooper S, αυτή ακολουθεί την «τετραγωνισμένη» λογική των προηγούμενων γενιών με τους ακροβολισμένους στο αμάξωμα τροχούς, όμως έρχεται πιο «στρογγυλεμένο» και αισθητά μεγαλύτερο. Συγκεκριμένα, το Cooper S είναι 10 εκ. μακρύτερο, 4,4 εκ. πιο φαρδύ, αλλά και 7 χλστ. πιο ψηλό. Δεν αισθάνεσαι πια ότι χωράει στη «χούφτα» σου, παραμένει όμως compact. Φυσικά, ο αεραγωγός στο καπό και η διπλή απόληξη της εξάτμισης πίσω παραμένουν σήμα κατατεθέν, ενώ τα νέα στρόγγυλα LED φωτιστικά δίνουν το νέο στίγμα, όπως άλλωστε και τα πίσω τα οποία -κατά την υποκειμενική μας άποψη- δείχνουν σχετικά ογκώδη στο σύνολο.


Tags: MINI, cooper s