ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τιμή από 8.199 ευρώ
Η δελεαστική τιμή και τα χαμηλά λειτουργικά έξοδα του Aygo σου διώχνουν κάθε τύψη αφού σπάσεις τον κουμπαρά σου…
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Τιμή από 8.199 ευρώ Η δελεαστική τιμή και τα χαμηλά λειτουργικά έξοδα του Aygo σου διώχνουν κάθε τύψη αφού σπάσεις τον κουμπαρά σου…

Toyota: Aygo: Οικονομικό στη χρήση και την κτήση

53.576 Επισκέψεις στο άρθρο

Τα υβριδικά οχήματα έχουν μεγαλύτερο αρχικό κόστος κτήσης, ωστόσο σε αποζημιώνουν με την χρήση τους.

Το Toyota Aygo είναι ένα μοντέλο που αξίζει να σπάσεις τον κουμπάρα σου για να το αποκτήσεις, ο οποίος, εν προκειμένου, δεν χρειάζεται να έχει γεμίσει μέχρι πάνω… Και αυτό γιατί αυτήν την περίοδο το ιαπωνικό μίνι συνοδεύεται από μία προωθητική ενέργεια ύψους έως 1.500 ευρώ ορίζοντας έτσι την τιμή εκκίνησης στα 8.199 ευρώ (με απόσυρση) για την έκδοση 1,0 3d Cool. Παρόλα αυτά όμως, δεν είναι η τιμή ή η έκπτωση που καθιστούν την επιλογή του Aygo δελεαστική, αλλά το γεγονός ότι με αυτά τα λεφτά παίρνεις και ένα πάρα πολύ καλό πακέτο, τόσο ως προς τον εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, όσο και ως προς το κόστος χρήσης και γενικότερα την οδική συμπεριφορά. Πιο συγκεκριμένα, ο βασικός εξοπλισμός ασφάλειας της έκδοσης Cool περιλαμβάνει μεταξύ άλλων 6 αερόσακους και ESP, δύο χαρακτηριστικά που δεν συναντώνται σε όλη την κατηγορία. Επίσης, στα 8.199 ευρώ της τιμής αγοράς αποκτάς ένα μοντέλο που είναι εξαιρετικά ευέλικτο μέσα στην πόλη (9,4 διάμετρος κύκλου στροφής), με καλή ποιότητα κατασκευής για τα δεδομένα της κατηγορίας. Από την άλλη, την δελεαστική εικόνα ενισχύει ο 1.000άρης ατμοσφαιρικός κινητήρας των 68 ίππων, που μπορεί να μην έχει κορυφαίες επιδόσεις -άλλωστε αυτό δεν είναι και αυτοσκοπός δεδομένου του αστικού προσανατολισμού του μοντέλου- ωστόσο καταφέρνει και κινεί το αμάξωμα σβέλτα και οικονομικά. Και αυτό είναι το δεύτερο σημαντικό πλεονέκτημα του Aygo που σε πείθει να «σπάσεις» τον κουμπαρά σου. Η μέση, δηλαδή, κατανάλωση των μόλις 4,3 λτ./100 χλμ. η οποία δεν πιάνεται μόνο στα χαρτιά, αλλά και σε πραγματικές συνθήκες μέσα στην πόλη. Σε συνάρτηση αυτής, οι εκπομπές CO2 είναι στα 99 γρ./χλμ. που σημαίνει ότι με την αγορά του μοντέλου αμέσως απαλλάσσεσαι και από την καταβολή των τελών κυκλοφορίας κάτι που φυσικά δεν ισχύει για ένα μοντέλο παλαιότερης τεχνολογίας. Όμως το κέρδος δεν σταματάει εκεί, αφού αν το καλοσκεφτείς η αυξημένη αξιοπιστία της Toyota και η 6ετής εγγύηση σε γλιτώνουν από ένα ακόμη έξοδο, αυτό του μη-προγραμματισμένου service που δυστυχώς δεν γλιτώνεις σε ένα μοντέλο που κουβαλάει κάποια χρόνια στην πλάτη…

Υβριδική τεχνολογία με όφελος 750 ευρώ
Το να είσαι κολλημένος μέσα στην κίνηση και να κινείσαι με μηδενικό κόστος σε καύσιμο φαντάζει ουτοπικό. Όμως δεν είναι για τα υβριδικά μοντέλα τα οποία μπορούν και κινούνται αμιγώς ηλεκτρικά. Όπως για παράδειγμα τα Toyota Yaris HSD και Toyota Auris HSD, έστω και αν αυτό κρατάει για όσο αντέχουν οι μπαταρίες τους. Το σημαντικό είναι πως η κατανάλωση μέσα στην πόλη είναι 3,1 και 3,8 λτ./100 χλμ. αντίστοιχα, δηλαδή το μισό από ένα μικρό, οικονομικό αυτοκίνητο σχετικά νέας τεχνολογίας. ¶ρα σπας μια και καλή τον κουμπαρά σου, επωφελείσαι επιπλέον από το όφελος των 750 ευρώ που τα συνοδεύει και στη συνέχεια ξεκινάς πάλι να αποταμιεύεις χάρη στο κέρδος που έχεις από την κατανάλωση σε βενζίνη. Σημειώστε, επίσης, πως έχουν χαμηλότερο κόστος service (δίσκο-πλατό, τακάκια) και το παζλ της οικονομίας συμπληρώνεται ιδανικά.  

Η κατανάλωση μέσα στην πόλη για τα υβριδικά Yaris και Auris είναι μόλις 3,1 και 3,7 λτ./100 χλμ., δηλαδή με 5 και 6,5 ευρώ αντίστοιχα κάνεις σχεδόν 100 χιλιόμετρα.

Η κατανάλωση μέσα στην πόλη για τα υβριδικά Yaris και Auris είναι μόλις 3,1 και 3,7 λτ./100 χλμ., δηλαδή με 5 και 6,5 ευρώ αντίστοιχα κάνεις σχεδόν 100 χιλιόμετρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
FALKEN 320