Η Ford Performance παρουσιάζει την τελευταία εκδοχή πίστας της Mustang Shelby GT350R, την FP350S που δεν έχει άδεια να κυκλοφορεί στο δρόμο, αφού δημιουργήθηκε για τα πρωταθλήματα Trans Am, NASA και S
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η Ford Performance παρουσιάζει την τελευταία εκδοχή πίστας της Mustang Shelby GT350R, την FP350S που δεν έχει άδεια να κυκλοφορεί στο δρόμο, αφού δημιουργήθηκε για τα πρωταθλήματα Trans Am, NASA και SCCA.

Nέα Mustang Shelby FP350S

3.457 Επισκέψεις στο άρθρο (20/12/2016)

Η Ford Performance παίρνει στα χέρια της για άλλη μια φορά την Mustang Shelby GT350R και φτιάχνει ένα αγωνιστικό όχημα για την Αμερική, τη νέα Mustang Shelby FP350S.

Η Ford Performance παρουσιάζει την τελευταία εκδοχή πίστας της Mustang Shelby GT350R. Ονομάζεται Mustang Shelby FP350S και δεν έχει άδεια να κυκλοφορεί στο δρόμο, αφού δημιουργήθηκε για να συμμετάσχει στα πρωταθλήματα Trans Am, NASA και SCCA.

Ανάμεσα στις βελτιώσεις είναι οι συγκολλήσεις στις ραφές του σασί, το έξι σημείων roll cage προδιαγραφών FIA, το υψηλών επιδόσεων σύστημα πέδησης, η αντίστοιχη εξάτμιση και η αγωνιστική ανάρτηση.

Ανάμεσα στις βελτιώσεις είναι οι συγκολλήσεις στις ραφές του σασί, το έξι σημείων roll cage προδιαγραφών FIA, το υψηλών επιδόσεων σύστημα πέδησης, η αντίστοιχη εξάτμιση και η αγωνιστική ανάρτηση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Ακολουθεί τα βήματα των περσινών Shelby GT350R-C και GT4 του πρωταθλήματος IMSA Continental Tire SportsCar Challenge. Όπως και το «κανονικό» μοντέλο, η FP350S εξοπλίζεται με τον ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα των 5,2 λτ., δουλεμένο από την Ford Performance. 
Ανάμεσα στις βελτιώσεις για να αποκτήσει η Mustang Shelby αγωνιστικό χαρακτήρα, είναι οι συγκολλήσεις στις ραφές του σασί, το έξι σημείων roll cage προδιαγραφών FIA, το υψηλών επιδόσεων σύστημα πέδησης, η αντίστοιχη εξάτμιση και η αγωνιστική ανάρτηση.
 
Επιπλέον, η Ford Performance έχει τοποθετήσει ένα τροποποιημένο εξάρι μηχανικό κιβώτιο της Tremec, σφυρήλατους τροχούς 19x10.5 ίντσες μπροστά και 19x11 πίσω. Προαιρετικά είναι τα γραφικά του αμαξώματος, με το πακέτο να συμπληρώνουν η ρυθμιζόμενη carbon αεροτομή και τα αγωνιστικά καθίσματα της Sparco.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

home pro
ETRANSIT VS ESPRINTER