Αν και πρωτότυπο, το Civic Type R II θεωρείται πως βρίσκεται πολύ κοντά στην έκδοση παραγωγής που θα αρχίσει να πωλείται στην Ευρώπη του χρόνου.

Οι άνθρωποι της Honda «υπόσχονται» πως το νέο Type R θα έχει απόδοση που δεν συγκρίνεται με κάθε προηγούμενο μοντέλο, μην εξαιρώντας από αυτό ούτε το NSX.

H Honda δεν επιβεβαιώνει με ακρίβεια την απόδοση του επερχόμενου Type R, αλλά αρκείται να αναφέρει πως το ολοκαίνουργιο 2λιτρο turbo VTEC μοτέρ του, θα αποδίδει περισσότερους από 280 ίππους.

Ντεμπούτο θα κάνει και η λειτουργία «+R», μέσω της οποίας αλλάζει η απόκριση του κινητήρα, η αίσθηση του τιμονιού, αλλά και η σκληρότητα της νέας προσαρμοζόμενης ανάρτησης 4 σημείων.

Λίγα πράγματα έχουν αλλάξει από το κόκκινο πρωτότυπο Civic Type R Concept που είχαμε δει στη Γενεύη τον περασμένο Μάιο, αν εξαιρέσει κανείς το φανταχτερό μπλε χρώμα και τα κόκκινα γραφικά.

Νέο Honda Civic Type R Concept II με πάνω από 280 ίππους

6.500 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/9/2014

Με νέο 2λιτρο turbo κινητήρα απόδοσης άνω των 280 ίππων, 6άρι μηχανικό κιβώτιο, καινούργια προσαρμοζόμενη ανάρτηση και λειτουργία «+R» που το μεταμορφώνει σε όχημα πίστας, εμφανίζεται το νέο Honda Civic Type R.

 
Λίγες ημέρες πριν η έκθεση Παρισιού ανοίξει τις πύλες της, η Honda δίνει στη δημοσιότητα τις πρώτες εικόνες της δεύτερης εκδοχής Civic Type R Concept, ενώ παράλληλα επιβεβαιώνει και τα πρώτα τεχνικά του στοιχεία.

Αισθητικά, λίγα πράγματα έχουν αλλάξει από το κόκκινο πρωτότυπο Civic Type R Concept που είχαμε δει στη Γενεύη τον περασμένο Μάιο, αν εξαιρέσει κανείς το φανταχτερό μπλε χρώμα και τα κόκκινα γραφικά. Αν και πρωτότυπο, θεωρείται πως βρίσκεται πολύ κοντά στην έκδοση παραγωγής που θα αρχίσει να πωλείται στην Ευρώπη του χρόνου, ενώ θα κατασκευάζεται στο Swindon του Ην. Βασιλείου.

Επισήμως, η Honda δεν επιβεβαιώνει με ακρίβεια την απόδοση του επερχόμενου Type R, αλλά αρκείται να αναφέρει πως το ολοκαίνουργιο 2λιτρο turbo VTEC μοτέρ του, θα αποδίδει περισσότερους από 280 ίππους, με τα «κόκκινα» στο στροφόμετρο να ξεκινούν από τις 7.000 σ.α.λ.

Οι άνθρωποι της Honda «υπόσχονται» πως το νέο Type R θα έχει απόδοση που δεν συγκρίνεται με κάθε προηγούμενο μοντέλο, μην εξαιρώντας από αυτό ούτε το NSX. Σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό που επιλέγει τα αυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη, στην Honda προτίμησαν το «παραδοσιακό» 6άρι μηχανικό κιβώτιο, το οποίο θεωρούν πως μεγιστοποιεί την οδηγική απόλαυση.

Ντεμπούτο θα κάνει και το νέο κουμπί «+R» δίπλα στο τιμόνι του νέου Civic Type R, μέσω του οποίου αλλάζει η απόκριση του κινητήρα, η αίσθηση του τιμονιού, αλλά και η σκληρότητα της νέας προσαρμοζόμενης ανάρτησης 4 σημείων, την οποία στη Honda ονομάζουν Adaptive Damper System.