Φουτουριστική σχεδίαση για το νέο πρωτότυπο της SsangYong.

Οι γραμμές του e-SIV είναι λιτές, αλλά δυναμικές.

Τα πίσω φτερά του μοντέλου θυμίζουν εν πολλοίς το νέο SsangYong Rexton.

Ολόκληρο το άνω μέρος του ταμπλό είναι οθόνη για το σύστημα infotainment.

Το νέο SsangYong e-SIV είναι τετραθέσιο.

Νέο SsangYong e-SIV Concept

3.260 Επισκέψεις στο άρθρο (6/3/2018)

Η SsangYong λανσάρει στη Γενεύη το νέο ηλεκτροκίνητο πρωτότυπο e-SIV το οποίο εφοδιάζεται με εξελιγμένα συστήματα διασυνδεσιμότητας, όντας παράλληλα αυτόνομο.

Το νέο πρωτότυπο crossover της κορεάτικης φίρμας έχει άκρως φουτουριστική σχεδίαση, κάτι που χαρακτηρίζει άλλωστε τα concept στο σύνολό τους. Υπογραμμίζουμε πως το αρτικόλεξο e-SIV (Electronic Smart Interface Vehicle) σημαίνει σε ελεύθερη μετάφραση «όχημα έξυπνων ηλεκτρονικών διεπαφών», δίνοντας μια πρώτη γεύση για τις αυξημένες δυνατότητες διασυνδεσιμότητας του μοντέλου, αλλά και όλες τις τεχνολογίες που το συνοδεύουν.

Αναλυτικότερα, το νέο e-SIV, το οποίο εντάσσεται στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV, έχει στη φαρέτρα του τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3, ενώ παράλληλα υποστηρίζει αναγνώριση φωνής και αυτόνομη πλοήγηση. Σημειώνουμε πως το επίπεδο 3 επιιτυγχάνεται εφόσον προστεθούν κάποιοι έξτρα αισθητήρες ούτως ώστε να υποστηρίζεται η λειτουργία αυτόματης αλλαγής λωρίδας και ενεργητικής οδήγησης.

Πέραν αυτού, το πρωτότυπο της SsangYong διαθέτει και υπηρεσίες τηλεματικής, δίνοντας τη δυνατότητα χειρισμού πολλών λειτουργιών με τηλεχειρισμό όπως για παράδειγμα τη λειτουργία του κλιματισμού, τη διενέργεια διαγνωστικού ελέγχου, τη διαχείριση του πίνακα ελέγχου του αυτοκινήτου κ.ο.κ..
 

Αισθητικά, το νέο e-SIV έχει στοιχεία σχεδίασης βγαλμένα από το μέλλον με τις γραμμές να είναι λιτές, αλλά δυναμικές, συνδράμοντας με τον τρόπο τους στην καλύτερη δυνατή αεροδυναμική του μοντέλου. Στον πρόβολο συναντούμε μια ενιαία μάσκα με το έμβλημα της SsangYong να δεσπόζει στο κέντρο κάτω από την οποία βρίσκεται η γρίλια που θυμίζει χαμόγελο και πλαισιώνεται από δύο προβολείς -πιθανόν φώτα ημέρας-. Το σύνολο ολοκληρώνεται με τα σφηνοειδή φωτιστικά σώματα τα οποία οδηγούν στους μυώδης ώμους και τις σχετικά έντονες νευρώσεις του πλαϊνού. Περνώντας στο πίσω μέρος, τα φτερά θυμίζουν εν πολλοίς εκείνα του νέου Rexton, ενώ εντύπωση προκαλούν τα φωτιστικά σώματα που διέπουν το e-SIV σε όλο του το πλάτος, όπως επίσης και ο πολυεπίπεδος προφυλακτήρας.

Μπαίνοντας στην καμπίνα του πρωτότυπου της SsangYong ερχόμαστε αντιμέτωποι με μια άκρως high tech εικόνα. Όλο το άνω μέρος του ταμπλό παίζει το ρόλο της οθόνης του συστήματος infotainment, αλλά και του ψηφιακού πίνακα οργάνων, ενώ στο κάτω μέρος της κεντρικής κονσόλας εδράζει άλλη μια οθόνη για τον έλεγχο διαφόρων λειτουργιών. Μάλιστα, αντίστοιχη οθόνη υπάρχη και για τους πίσω επιβάτες. Σε αυτό το σημείο σημειώνουμε πως το concept είναι τετραθέσιο έχοντας τέσσερα μπάκετ καθίσματα.

Στο πεδίο των διαστάσεων το e-SIV έχει μήκος 4.460 χλστ., πλάτος 1.870 χλστ. και ύψος 1.630 χλστ., ενώ το μεταξόνιο του ορίζεται στα 2.675 χλστ. Επίσης, όσον αφορά στην κινητήριο δύναμη του μοντέλου η ισχύς των 187 ίππων αντλείται από έναν ηλεκτροκινήτα με μπαταρία 61,5 kWh που του χαρίζουν αυτονομία από 320 έως και 450 χλμ. με μια πλήρη φόρτιση, ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 150 χλμ./ώρα.

Hyundai
vw