• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το νέο Prius Plug-In Hybrid υπόσχεται μέση κατανάλωση 1,0 λτ./100 χλμ., εκπομπές CO2 22 γρ./χλμ., ηλεκτρική αυτονομία 63 χλμ. και μέγιστη ταχύτητα κίνησης με μηδενική κατανάλωση και ρύπους 135 χλμ./ώρα

Το νέο Prius Plug-In Hybrid υπόσχεται μέση κατανάλωση 1,0 λτ./100 χλμ., εκπομπές CO2 22 γρ./χλμ., ηλεκτρική αυτονομία 63 χλμ. και μέγιστη ταχύτητα κίνησης με μηδενική κατανάλωση και ρύπους 135 χλμ./ώρα

Το νέο Prius Plug-In Hybrid υπόσχεται μέση κατανάλωση 1,0 λτ./100 χλμ., εκπομπές CO2 22 γρ./χλμ., ηλεκτρική αυτονομία 63 χλμ. και μέγιστη ταχύτητα κίνησης με μηδενική κατανάλωση και ρύπους 135 χλμ./ώρα

Το υβριδικό σύστημα κίνησης του Toyota Prius Plug-In περιλαμβάνει πολλές τεχνολογικές καινοτομίες.

Το υβριδικό σύστημα κίνησης του Toyota Prius Plug-In περιλαμβάνει πολλές τεχνολογικές καινοτομίες.

Το υβριδικό σύστημα κίνησης του Toyota Prius Plug-In περιλαμβάνει πολλές τεχνολογικές καινοτομίες.

Το ταμπλό έρχεται από το «απλό» Prius με προσεγμένη ποιότητα, καλό φινίρισμα και high-tech αίσθηση. Η έγχρωμη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό είναι 8 ιντσών.

Οδηγούμε: Νέο Toyota Prius Plug-In Hybrid

Διαβάστηκε από 8290 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/2/2017

Οδηγούμε στη Βαρκελώνη το ολοκαίνουργιο Toyota Prius Plug-In Hybrid, που υπόσχεται κατανάλωση 1,0 λτ./100 χλμ. και ηλεκτρική αυτονομία 63 χλμ με μία φόρτιση.

 
Whats new
  • 2η γενιά Toyota Prius Plug-In Hybrid
  • Βασισμένο στο 4ης γενιάς Prius και στην νέα πλατφόρμα TNGA
  • Full στην τεχνολογία
  • Με μέση κατανάλωση 1,0 λτ./100 χλμ. και 22 γρ.CO2/χλμ.
  • Έως και 63 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας
  • Με 122 ίππους συνδυαστική ισχύ και ηλεκτρική κίνηση έως 135 χλμ./ώρα
  • Tον Ιούνιο στην Ελλάδα
Μόνο έκπληξη δεν είναι το λανσάρισμα από την Toyota, του νέου Prius Plug-In Hybrid, το οποίο υπόσχεται μέση κατανάλωση 1,0 λτ./100 χλμ., εκπομπές CO2 22 γρ./χλμ., ηλεκτρική αυτονομία 63 χλμ. και μέγιστη ταχύτητα κίνησης με μηδενική κατανάλωση και ρύπους 135 χλμ./ώρα. Oυσιαστικά η Toyota κατάφερε να κατασκευάσει ένα πραγματικά σοφιστικέ, «δύο σε ένα», μοντέλο: ένα αμιγώς ηλεκτρικό για μικρές διαδρομές, που αποτελούν και την καθημερινότητα του σπίτι-δουλειά-σπίτι, αλλά και ένα κλασικό υβριδικό με χρήση θερμικού κινητήρα για μεγαλύτερα ταξίδια χωρίς το άγχος της ηλεκτρικής αυτονομίας και της ανάγκης για επαναφόρτιση.

Είναι και δείχνει διαφορετικό από το Prius
Το Prius Plug-In Hybrid είναι ένα ξεχωριστό μοντέλο με δική του υπόσταση. Αυτό φαίνεται αρχικά από τις αισθητές αλλαγές στο αμάξωμα, που είναι εξαιρετικά αεροδυναμικό (Cd: 0,25), αλλά και  τις διαφορετικές αναλογίες σε σχέση με το απλό: O εμπρός πρόβολος έχει αυξηθεί κατά 25 χλστ, o δε πίσω έχει μεγαλώσει κατά 80 χλστ. για να χωρέσει η νέα μεγαλύτερη (8,8 kWh) και ισχυρότερη (3,3 kW) μπαταρία κάτω από το χώρο αποσκευών.
 
Τον Ιούνη στην Ελλάδα
Το νέο Toyota Prius Plug-In Hybrid θα εισαχθεί κανονικά στην Ελλάδα και θα είναι διαθέσιμο από τον ερχόμενο Ιούνιο. Η τιμή του υπολογίζεται ανάμεσα στις 37.000 – 40.000 ευρώ.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • 日本 旗

    Για ακομη μια φορα οι Ιαπωνες εφεραν το μελλον στο παρον και παντα με απολυτη αξιοπιστια, παγκοσμιες αποκλειστικες τεχνολογιες, κορυφαια ποιοτητα κατασκευης και ξεχωριστη σχεδιαση, χαρακτηριστικα που το κανουν πραγματικο premium και οχι γερμανικη μουφα.

      79
  • 日本 旗

    FAKE JAPAN FLAG μονο σε 3 ποστ με αντεγραψες? Εχω σχολιασει καμμια 20αρια αρθρα σημερα. Τς τς τς...εισαι βασανιστικα αργος... πρεπει να προσπαθησεις περισσοτερο... ΥΓ1: Επειδη ειμαι παντα ενα βημα μπρστα σου κοπανιδη, ηξερα οτι θα αντιγραψεις και αυτη τη φωτο αλλα η συγκεκριμενη φωτο εχει μια ιδιαιτεροτητα: κοιτα πως εισαι εσυ τωρα που την γυρισα αναποδα! χααααααχαχαχαχα ΥΓ2: Συνεχισε να το τραβας το σχοινι.............

      36
  • Πειραιωτης

    Επιβεβαιωνονται τα λεγομενα των ιαπωνων για εξαιρετικα χαμηλη καταναλωση και αυτο ειναι ευχαριστη εκπληξη...περα απο καθε λογικη αριθμοι και μπραβο τους! Το σχεδιο του ειναι επιθετικο και πληρως ξεχωριστο με οτι κυκλοφορει διπλα του,εχει ποιοτικο και προχωρημενο εσωτερικο και τεχνολογια απο το μελλον που το φερνει στην κορυφη! Το σοβαρο δυστυχως μειονεκτημα του ειναι στην ελληνικη πραγματικοτητα η τιμη που σου προκαλει ηλεκτροπληξια και ειναι κριμα για ενα τοσο προηγμενο και πολυ μπροστα απο την εποχη του οχημα. Παντως και εδω εβαλε γκολ απο τα αποδυτηρια η τoyota προσφεροντας την υψηλη τεχνολογικη της βαση σε ενα υπεροχο πακετο αποδεικνυοντας πως ειναι ο παγκοσμιος ηγετης αναμφισβητητα!

      20
  • Gianniς

    Το νεο συστημα επιβολής τέλους ταξινόμησης απο ποτε θα αρχισει να ισχυει; Ακου 50000! Αυτο το κρατος θελει ανατιναξη εκ θεμελιων. Στα του αυτοκινητου οπως και στο CHR ετσι και το Prius Plug-In γκολ απο τα αποδυτηρια για αλλη μια φορα απο την TOYTOTA!

      5
  • Χρήστος

    Εδώ και χρόνια έχω τη εξής απορία...(που δεν έχει τύχη να διαβάσω σε άρθρο για υβριδικά)όπως όλες οι ηλεκτρικές συσκευες έχουν μια ακτινοβολία, όποια και αν είναι αυτή , ακόμα και το πιστολάκι για τα μαλλιά. Τα υβριδικά δεν έχουν? και αν έχουν ποια είναι και σε τι επίπεδο...? Σας ευχαριστώ.

      1
  • loukia

    Η Ιαπωνία, η Αμερική, η Ρωσία, ΗΓΟΥΝΤΑΙ ΣΤΑ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΔΡΩΜΕΝΩΝ, ΚΑΘΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΠΩΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙ, Κ.Τ.Λ. ΝΑ ΠΛΑΣΑΡΙΣΤΕΙ, Κ.Τ.Λ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΗΓΜΕΝΟΙ ΜΟΝΟΝ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΟΧΗΜΑ, ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΜΙΛΑΝΕ, Κ.Τ.Λ. ... ΔΗΜΟΣΙΩΣ.-

     
  • 私は愚かだ

    Σας ανεβάζω μια φωτογραφία για να δείτε πως είμαι! Θέλω να μου κάνετε πολλά like αλλιώς θα κάνω μόνος μου! Για όσους δεν καταλάβουν είμαι ο Japan flag. Σας αρέσω;