Νέοι προηγμένοι ταχυφορτιστές λειτουργούν σε 12 πρατήρια των κυριότερων αυτοκινητοδρόμων της Ελλάδος, καθιστώντας εφικτή τη μετακίνηση στο τρίγωνο Αθήνας-Θεσσαλονίκης-Ιωαννίνων αλλά και την ευρύτερη περιοχή. Δείτε τα νέα σημεία!
Τα πρατήρια του Ομίλου Motor Oil σε συνεργασία με την NRG εγκαινιάζουν μία νέα εποχή για την ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα με την εισαγωγή των πιο προηγμένων φορτιστών στην Ευρώπη. Συγκεκριμένα τα πρατήρια έχουν τοποθετήσει τους φορτιστές ABB Terra 54 High Voltage, τάσης μέχρι 900 Volt, που είναι ικανοί να φορτίσουν ένα αυτοκίνητο στο 80% της δυναμικότητάς του μέσα σε μόνο 20 λεπτά. Οι φορτιστές είναι εγκατεστημένοι σε πρατήρια αυτοκινητοδρόμων και καλύπτουν σημαντικό μέρος του οδικού δικτύου στην Ελλάδα. Αναλυτικά βρίσκονται στα ακόλουθα σημεία:
AVIN
ΣΕΑ Ευηνοχωρίου και στα 2 ρεύματα
ΣΕΑ Επισκοπικού και στα 2 ρεύματα
Shell
ΣΕΑ Αταλάντης και στα 2 ρεύματα
ΣΕΑ Σοφάδες και στα 2 ρεύματα
ΣΕΑ Αμβρακίας – Αμφιλοχίας και στα 2 ρεύματα
ΣΕΑ Φιλιππιάδας και στα 2 ρεύματα
Έτσι το κρίσιμο θέμα της αυτονομίας των οχημάτων λύνεται με την επαρκή κάλυψη του οδικού δικτύου στην Ε.Ο. Αθηνών-Θεσσαλονίκης και στην Ιονία Οδό. Ένα αυτοκίνητο που ταξιδεύει π.χ. για τα Γιάννενα μπορεί να εφοδιαστεί εύκολα και γρήγορα στο πρατήριο AVIN του Ευηνοχωρίου και να ολοκληρώσει με άνεση το ταξίδι του.
Έτσι τα προβλήματα που κρατούσαν μέχρι τώρα χαμηλά την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα σιγά σιγά μπορούν να ξεπεραστούν καθώς η κάλυψη του δικτύου εξελίσσεται και ο χρόνος φόρτισης μικραίνει. Παράλληλα, η αυτοκινητοβιομηχανία εργάζεται πυρετωδώς για την παροχή μίας μεγάλης γκάμας αυτοκινήτων.
Οι ταχυφορτιστές Terra 54 High Voltage της ΑΒΒ είναι οι πιο προηγμένοι και γρήγοροι φορτιστές σε όλη την Ευρώπη, κατάλληλοι για ταχεία φόρτιση ηλεκτρικών αυτοκινήτων με ισχύ έως και 50 kW και διαθέτουν εκδόσεις για όλα τα διεθνώς πιστοποιημένα πρωτόκολλα φόρτισης που είναι διαθέσιμα σήμερα στην αυτοκινητοβιομηχανία. Συγκεκριμένα υποστηρίζουν δυνατότητα φόρτισης με συνεχή τάση DC (πρωτόκολλα CCS και CHAdeMO) και φόρτιση με εναλλασσόμενη τάση AC (type 2).
Φιλε Χρηστος S. Μακαρι να εκανα λαθος. Ασχολουμαι με το θεμα πανω απο 4 χρονια. Οι ενσωματωμενοι φορτιστες στο αυτοκινητο λειτουργουν μονο με το εναλλασομενο ρευμα (AC) περιπου 7, ή 11 ή ακομα και 22 KW. Οταν το φορτιζεις σε «Ταχυφορτιστες» τυπου DC τυπου Chademo ή CCS τοτε λειτουργει ο φορτιστης της εταιρειας που χρησιμοποιεις. Φυσικα εξαρταται απο τις ικανοτητες του αυτοκινητου: συνθεση μπαταριας (τις καλυτερες τις εψει η Tesla αυτη την στιγμη με περιπου 250KW/kg), ποσοστο φορτισης, θερμοκρασια μπαταριας παλαιοτητα μπαταριας κ.α
Οπως και να εχει ακομα και τα καινουρια που βγαινουν φετος( e-Corsa, e208 κοκ) θα μπορουν να φορτιζουν με ταχυτητες μεχρι 100KW. Και λεω μεχρι. Αλλα αν η μεγιστη φορτιση ειναι τα 50 KW τοτε αυξανεις κατα πολυ την αναμονη στον σταθμο...Α και το κεεασακι στην τουρτα ειναι οτι ανοιξαν οι πρωτοι σταθμοι στην Γερμανια στον αυτοκινητοδρομο Α8 με ταχυτητες ως 450KW... Δηλαδη παλι στην ουρα...
50 KW οι πιο γρηγοροι ταχυφορτιστες;;!!! Ρε παιδια τι ειναι αυτα που γραφετε;! Οι φορτιστες Ionity, οπως και οι αντιστιχοι στην Αμερικη μπορουν να δινουν 350 KW! Και οπως ειναι γνωστο, αυτες ειναι οι μεγιστες ταχυτητες. Αρα υπολογιζε τουλαχιστον 1-2 ωρες για να φορτισεις καλο ποσοστο μπαταριας...
Φίλε "Κρίμα", έχω την εντύπωση πως με τα 50kw, εννοεί την ισχύ του οχήματος, όχι του φορτιστή. Όσο για τις χρεώσεις, σίγουρα θα είναι κλάσμα του κόστους της βενζίνης ή του ντίζελ. Η διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη δεν πρέπει να κοστίζει πάνω από 5 -10 ευρώ και μπορεί να λέω και πολλά...
Και οι χρεώσεις;
Φιλε Χρηστος S. Μακαρι να εκανα λαθος. Ασχολουμαι με το θεμα πανω απο 4 χρονια. Οι ενσωματωμενοι φορτιστες στο αυτοκινητο λειτουργουν μονο με το εναλλασομενο ρευμα (AC) περιπου 7, ή 11 ή ακομα και 22 KW. Οταν το φορτιζεις σε «Ταχυφορτιστες» τυπου DC τυπου Chademo ή CCS τοτε λειτουργει ο φορτιστης της εταιρειας που χρησιμοποιεις. Φυσικα εξαρταται απο τις ικανοτητες του αυτοκινητου: συνθεση μπαταριας (τις καλυτερες τις εψει η Tesla αυτη την στιγμη με περιπου 250KW/kg), ποσοστο φορτισης, θερμοκρασια μπαταριας παλαιοτητα μπαταριας κ.α Οπως και να εχει ακομα και τα καινουρια που βγαινουν φετος( e-Corsa, e208 κοκ) θα μπορουν να φορτιζουν με ταχυτητες μεχρι 100KW. Και λεω μεχρι. Αλλα αν η μεγιστη φορτιση ειναι τα 50 KW τοτε αυξανεις κατα πολυ την αναμονη στον σταθμο...Α και το κεεασακι στην τουρτα ειναι οτι ανοιξαν οι πρωτοι σταθμοι στην Γερμανια στον αυτοκινητοδρομο Α8 με ταχυτητες ως 450KW... Δηλαδη παλι στην ουρα...
50 KW οι πιο γρηγοροι ταχυφορτιστες;;!!! Ρε παιδια τι ειναι αυτα που γραφετε;! Οι φορτιστες Ionity, οπως και οι αντιστιχοι στην Αμερικη μπορουν να δινουν 350 KW! Και οπως ειναι γνωστο, αυτες ειναι οι μεγιστες ταχυτητες. Αρα υπολογιζε τουλαχιστον 1-2 ωρες για να φορτισεις καλο ποσοστο μπαταριας...
Φίλε "Κρίμα", έχω την εντύπωση πως με τα 50kw, εννοεί την ισχύ του οχήματος, όχι του φορτιστή. Όσο για τις χρεώσεις, σίγουρα θα είναι κλάσμα του κόστους της βενζίνης ή του ντίζελ. Η διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη δεν πρέπει να κοστίζει πάνω από 5 -10 ευρώ και μπορεί να λέω και πολλά...