Νissan Ariya: Πήρε βραβείο για τον άριστο σχεδιασμό του

Νissan Ariya: Πήρε βραβείο για τον άριστο σχεδιασμό του

1.822 Επισκέψεις στο άρθρο (15/4/2022)

Το νέο ηλεκτρικό Nissan Ariya και το Pavilion, ένας χώρος στον οποίο οι επισκέπτες μπορούσαν να βιώσουν και να εμβαθύνουν στο μέλλον της κινητικότητας απέσπασαν το βραβείο iF Design για την αριστεία του σχεδιασμού τους.

Το Ariya και το Nissan Pavilion απέσπασαν το Βραβείο iF Design

Η Nissan ανακοίνωσε ότι το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό crossover Ariya και το Nissan Pavilion απέσπασαν το Βραβείο iF Design στη Γερμανία.  Η τιμητική αυτή διάκριση προέκυψε μετά από  ενδελεχή αξιολόγηση, με βάση τα εξής πέντε κριτήρια: ιδέα, μορφή, λειτουργία, διαφοροποίηση και αντίκτυπο.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ariya: To νέο ηλεκτρικό SUV της Nissan που έρχεται Ελλάδα

Το Ariya είναι ένα καινοτόμο crossover SUV που επιδεικνύει την τεχνογνωσία της Nissan στα ηλεκτρικά οχήματα. Ενώ είναι γεμάτο με προηγμένες τεχνολογίες, έχει απλό αλλά μοντέρνο στυλ, που βασίζεται στη μοναδική ιδέα της Nissan για τον «Διαχρονικό Ιαπωνικό Φουτουρισμό».

To Αriya δεν είναι ακόμη διαθέσιμο στην Ελλάδα αλλά σύντομα θα ξεκινήσει το ταξίδι του στις παγκόσμιες αγορές. Στην Ιαπωνία, όπου έχει λανσαριστεί, το μοντέλο προσφέρεται με δύο πακέτα μπαταρίας 66 και 91 kWh και ένα ή δύο ηλεκτρικά μοτέρ. Στην περίπτωση του δικίνητου Ariya η μικρή μπαταρία προσφέρει 218 ίππους, 300 Nm ροπής και 450 χιλιόμετρα αυτονομία, ενώ το μεγάλο πακέτο ανεβάζει την ισχύ στους 242 ίππους και 300 Nm ροπής με αυτονομία 610 χιλιόμετρα. Το τετρακίνητο Ariya, εξοπλισμένο με την μπαταρία των 66 kWh, μετρά 340 ίππους με 560 Nm ροπής και αυτονομία μέχρι 430 χιλιόμετρα, ενώ με την μπαταρία των 91 kWh τα άλογα ανεβαίνουν στα 394, η ροπή στα 600 Nm και η αυτονομία στα 580 χιλιόμετρα. Το κόστος απόκτησης ξεκινά από τα 6.600.000 γιεν (περίπου 45.000 ευρώ). 

Pavilion: Πώς συνδέεται ένα κτίριο με το νέο Ariya;

Το Nissan Pavilion, το οποίο άνοιξε τις πύλες του το 2020 για περιορισμένο χρονικό διάστημα, ήταν ένα μέρος όπου οι επισκέπτες μπορούσαν να βιώσουν και να εμβαθύνουν στο μέλλον της κινητικότητας. Το σχήμα του κτιρίου και το νέο λογότυπο της Nissan που το κοσμούσε, συμβολίζουν το συναίσθημα της Nissan ότι η ισχυρή πίστη “διαπερνά” ακόμη και τον ήλιο. Το νέο λογότυπο έκανε επίσης το ντεμπούτο του στο Ariya, το οποίο αποκαλύφθηκε στο Pavilion, κατά τη διάρκεια της ψηφιακής παγκόσμιας πρεμιέρας του.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Hyundai
vw