
Το 1/4 από τα ηλεκτρικά λεωφορεία (62-65 από τα 240 οχήματα) δεν μπόρεσαν να βγάλουν και τις δύο βάρδιες.
Η συνεχής χρήση κλιματισμού άδειασε γρήγορα τις μπαταρίες τους.
Βάσει προδιαγραφών μόλις φτάσουν στο 20% της μπαταρίες πρέπει να επιστρέψουν για φόρτιση.
Κάποια οχήματα γύρισαν στο αμαξοστάσιο με μπαταρία 7%.
autotriti team
Το 1/4 από τα ηλεκτρικά λεωφορεία (62-65 από τα 240 οχήματα) δεν μπόρεσαν να βγάλουν και τις δύο βάρδιες
Οι ακραία υψηλές θερμοκρασίες που επικρατούν στην Αθήνα προκάλεσαν απρόοπτα στη λειτουργία των ηλεκτρικών λεωφορείων που κυκλοφορούν στο λεκανοπέδιο της Αττικής. Όπως αναφέρει σχετικό ρεπορτάζ από τα «ΝΕΑ», το 1/4 του στόλου των ηλεκτρικών λεωφορείων που εντάχθηκαν στον στόλο της εταιρείας Οδικές Συγκοινωνίες (ΟΣΥ) δεν μπόρεσαν να ολοκληρώσουν και τις δύο βάρδιες που έπρεπε βάσει προγραμματισμού. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με μετρήσεις που διενεργήθηκαν στα αμαξοστάσια της ΟΣΥ τις μέρες του καύσωνα, από τις δύο καθημερινές προγραμματισμένες βάρδιες 62 έως 65 ηλεκτροκίνητα οχήματα κατάφεραν να εξυπηρετήσουν το 1,75, αντί και των 2 βαρδιών, που κάλυπταν τα παλαιότερα πετρελαιοκίνητα λεωφορεία.
Η συνεχής χρήση κλιματισμού άδειασε γρήγορα τις μπαταρίες τους
Λόγω του καύσωνα και των θερμοκρασιών πέριξ των 40 Βαθμών Κελσίου που είχαμε το τελευταίο χρονικό διάστημα, η συνεχής χρήση κλιματισμού επιβάρυνε σημαντικά το σύστημα κίνησης των λεωφορείων. Ως αποτέλεσμα, η μπαταρία τους άδειαζε γρηγορότερα και αντίστοιχα μειωνόταν και η αυτονομία τους.
Βάσει προδιαγραφών μόλις φτάσουν στο 20% της μπαταρίες πρέπει να επιστρέψουν για φόρτιση
Να τονιστεί πως βάσει προδιαγραφών των συγκεκριμένων ηλεκτροκίνητων οχημάτων για λόγους ασφαλείας όταν το ποσοστό της μπαταρίας τους πέσει στο 20%, ο οδηγός τους οφείλει να κατευθυνθεί στο αμαξοστάσιο για την εκ νέου φόρτισή τους. Σύμφωνα με μαρτυρίες των οδηγών των συγκεκριμένων λεωφορείων στα «ΝΕΑ» εξαιτίας των υψηλών θερμοκρασιών, ορισμένα οχήματα επέστρεψαν στο αμαξοστάσιο με ποσοστό μπαταρίας στο 10%, ακόμη και στο 7%.