" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το GTD είναι το ισχυρότερο και γρηγορότερο πετρελαιοκίνητο Golf.

Τα αρχικά γράμματα GTD προέρχονται από τη φράση Gran Turismo Diesel και εμείς στην προκειμένη περίπτωση δεν έχουμε παρά να συμφωνήσουμε 100%.

Στο εσωτερικό, οι διαφορές με το GTI εντοπίζονται στα σχετικά λογότυπα (τιμόνι και μάρσπε) και στην απόχρωση της ταπετσαρίας με το all time classic καρό σχέδιο (γκρι στο GTD).

Η εμφάνιση του Golf GTD παραπέμπει στο GTI.

Οδηγούμε: Nέο VW Golf GTD

Διαβάστηκε από 12159 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/6/2013

Το GTD είναι το ισχυρότερο και γρηγορότερο πετρελαιοκίνητο Golf. Οδηγικά και εμφανισιακά θυμίζει πολύ το GTI, όμως τελικά αυτό που σε εντυπωσιάζει περισσότερο είναι η κατανάλωσή του που παραπέμπει σε… BlueMotion.

 
Τα αρχικά γράμματα GTD προέρχονται από τη φράση Gran Turismo Diesel και εμείς στην προκειμένη περίπτωση δεν έχουμε παρά να συμφωνήσουμε 100%. Γιατί το Golf GTD είναι άνετο, αλλά και σπορτίφ σαν GT όπως και οικονομικό καθότι diesel. Για την ακρίβεια μάλιστα, πιο οικονομικό από όσο φαντάζεσαι, ακόμα και όταν έχεις διαβάσει στα τεχνικά του χαρακτηριστικά πως η επίσημη μέση κατανάλωση είναι 4,2 λτ./100 χλμ, ή διαφορετικά μικρότερη από το «πράσινο» Golf BlueMotion του 2007 (4,5 λτ./100).

Δίδυμο σαν το GTI…
Όπως είναι φυσικό, το πρώτο που σου έρχεται να κάνεις βλέποντας το GTD, είναι να το συγκρίνεις με το GTI μιας και τα δύο μοντέλα διαφέρουν στις λεπτομέρειες. Όπως στη λωρίδα που διατρέχει τη μάσκα και επεκτείνεται μέσα στα φανάρια (κόκκινη στο GTI, γκρι στο GTD), τα σχετικά λογότυπα στη γρίλια και την πίσω πόρτα, το σχέδιο των ζαντών ή την εξαγωγή της εξάτμισης όπου το μεν GTD έχει μία διπλή απόληξη στην αριστερά μεριά του προφυλακτήρα, το δε GTI δύο στις άκρες του. 
Το ίδιο φυσικά ισχύει και για το εσωτερικό, όπου πρακτικά οι διαφορές με το GTI εντοπίζονται στα σχετικά λογότυπα (τιμόνι και μαρσπιέ) και στην απόχρωση της ταπετσαρίας με το all time classic καρό σχέδιο (γκρι στο GTD). Με λίγα λόγια το GTD είναι και αυτό με τη σειρά του ένα όμορφο και πολύ επιθετικό σε εμφάνιση αυτοκίνητο.

Όμως πόσο GTI είναι στο δρόμο;
Αφού λοιπόν στην εμφάνιση το Golf GTD παραπέμπει στο GTI, επόμενο πεδίο σύγκρισης είναι αναπόφευκτα η οδική του συμπεριφορά και το πόσο αυτή σε παρακινεί ώστε με το που βρεις ανοικτή μια φιδίσια διαδρομή να ανεβάσεις τους οδικούς σου ρυθμούς. Εδώ λοιπόν, το GTD τιμά τον όρο Gran Turismo. Δεν σε «πριζώνει», όμως μπορείς να πας πάρα πολύ γρήγορα, χωρίς καν να το καταλάβεις και χωρίς καν να ιδρώσεις πίσω από το τιμόνι του. Έτσι απλά. Κάθεσαι αναπαυτικά στο μπάκετ του, στοχεύεις και πυροβολείς. Φυσικά, σε αυτό συμβάλλει το γρήγορο και καλό σε αίσθηση -progressive steering- τιμόνι του με 2,1 στροφές από άκρη σε άκρη, το εξελιγμένο σύστημα XDS+, ή η ενεργή ανάρτηση DCC, τα οποία πλέον όμως μας είναι γνωστά και από το GTI. Όσο στον αυτοκινητόδρομο; Οδηγείς με 200+ στην Autobahn και νομίζεις ότι δεν έχεις καν υπερβεί τα ελληνικά νόμιμα όρια ταχύτητας.

Κινητήρας με GTI επιδόσεις και BlueMotion κατανάλωση
Ξεκινώντας με τα τεχνικά χαρακτηριστικά, κάτω από το καπό του Golf GTD βρίσκεται ένας 2λιτρος TDI που αποδίδει 184 ίππους και το εντυπωσιακό νούμερο των 380 Nm ροπής από τις 1.750 έως τις 3.250 σ.α.λ. Τηλεγραφικά αναφέρουμε πως διαθέτει start/stop, σύστημα EGR, διπλό χρονισμό των βαλβίδων, common rail στα 2.000 bar και στεκόμαστε στη λειτουργία του και την κατανάλωσή του. Ήταν πραγματικά απίστευτη η δύναμη και η ροπή του, αφού με 2α έσκαβε ακόμη και στη γερμανική άσφαλτο, το εύρος που ήταν διαθέσιμη (ο κινητήρας τραβάει μέχρι τις 4.000 σ.α.λ.) αλλά και η εντυπωσιακή οικονομία του, αφού κατά την επαφή μας στο Μόναχο η μέση κατανάλωση μετά και από αρκετή πίεση δεν ξεπέρασε τα 6,1 λτ./100 χλμ. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία είναι 4,2 λτ./100 χλμ. για το χειροκίνητο και 4,5 για το DSG. Σημειωτέον, το προτιμάμε στους γρήγορους ρυθμούς οδήγησης. Όσο για τον ήχο του; Καλός, λόγω και του συστήματος της «γεννήτριας ήχου», πιο γνωστό ως sound actuator, όμως ο κροταλιστός ήχος διακρίνεται όταν του δώσεις βάση.

GTD ή GTI;
Η τελική απάντηση θα δοθεί όταν θα έρθει το GTD στην Ελλάδα γύρω στα μέσα Ιουλίου (οι τιμές παραπλήσιες του GTI) όταν και θα δοκιμαστεί - μετρηθεί επί ελληνικού εδάφους. Σίγουρα η κατανάλωση είναι το ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα. Όπως και ότι στρίβει με σιγουριά και χωρίς να ιδρώσεις πίσω από το τιμόνι. Το ερώτημα, λοιπόν, είναι ποιο από τα δύο ικανοποιεί περισσότερο αυτό που ορίζεται ως οδηγική απόλαυση.

 

Διαθέσιμο το νέο Ford Focus Active

To pick-up της Τesla;

Nέο Renault Kangoo Z.E Concept (+video)

Νιώσε ανίκητος με την GLA. It is time.

Η κίνηση στους δρόμους

Ήρθε η νέα DBS Superleggera Volante

Νέα μονάδα της Nissan Γεωργούλιας στoν Γέρακα

Αποστολή: Ford «Go Further» Event

Η «πένθιμη» Bentley Bentayga

«Κλείνει το μάτι» στους Κινέζους η Porsche

Aμιγώς ηλεκτρικές οι Porsche Βοxster & Cayman

Porsche 911 με HEMI V8 μοτέρ

Πρώτοι στις βρισιές & το bluetooth oι Έλληνες οδηγοί

LPG: Τα συστήματα 5ης γενιάς είναι εδώ!

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

MERCEDES: Νιώσε ανίκητος με την GLA. It is time.

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

PEUGEOT: Nέο Peugeot 508 από 29.900€

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »