Το τρίπτυχο κινητήρας-τιμόνι-πλαίσιο συνδυάζονται με τον καλύτερο τρόπο.

Ο έλεγχος δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολος, αρκεί να έχεις μια σχετική εγκράτεια και σωστή «δοσολογία» στο γκάζι.

Η νέα Supra «πατάει» αρκετά πάνω στην εντυπωσιακή εμφάνιση του FT-1.

Η υπερστροφή ισχύος έχει πάντα τον πρώτο λόγο με απενεργοποιημένα τα ηλεκτρονικά.

Oδική συμπεριφορά: Η συνταγή πέτυχε και η υπόσχεση τηρήθηκε…

37.530 Επισκέψεις στο άρθρο (18/5/2019)

Η νέα Supra έχει κατασκευαστεί με βασικό σκοπό να προσφέρει μια ανόθευτη οδηγική αίσθηση και σπορ συμπεριφορά. Η συνταγή για να γίνει ένα μοντέλο fun to drive υπάρχει και ο βασικός υπεύθυνος για την εξέλιξή της, Τetsuya Tada, μας το έχει αποδείξει με την εμπλοκή του στην Toyota GT86, εδώ όμως έχουμε ένα πολύ πιο ισχυρό, διπλοτούρμπινο αυτοκίνητο. Το know how της BMW και τα «έτοιμα» μηχανικά μέρη φυσικά και βοήθησαν στην υλοποίηση του project, όμως οι επεμβάσεις της Toyota έδωσαν ένα πιο πιπεράτο οδηγικό αποτέλεσμα.

Η Supra είναι ακριβώς όπως υποσχέθηκε η Toyota πως θα είναι από το 2014 και μετά. Το τρίπτυχο κινητήρας-τιμόνι-πλαίσιο συνδυάζονται με τον καλύτερο τρόπο για τη διαμόρφωση ενός εξαιρετικά ευχάριστου αυτοκινήτου το οποίο μπορεί να το χαρεί ο οποιοσδήποτε και ακόμα περισσότερο ο μυημένος. Η αμεσότητα που χαρακτηρίζει τις αντιδράσεις της και η επαρκής και άμεση δύναμη του μοτέρ, εξασφαλίζουν ένα πεδίο οδηγικής απόλαυσης που δύσκολα συναντάται σήμερα και στέκεται επάξια δίπλα στις επίσης απόλυτες σπορ κατασκευές του είδους. Δεν μπορείς να ζητήσεις τίποτα περισσότερο από όσα σου δίνει οδηγικά η Supra, εκτός ίσως από ένα πιο γρήγορο και λιγότερο φλύαρο κιβώτιο σε συνθήκες πίστας, το οποίο σε κάθε άλλη περίπτωση (σε άλλα μοντέλα που το διαθέτουν) και σε άλλη περίσταση (εκτός πίστας) είναι εξαιρετικό. Η ανάρτηση είναι σαφώς σφιχτή όμως στην ρύθμιση Normal του συστήματος παραμετροποίησης (επεμβαίνει και στην ανάρτηση) μπορείς να κινηθείς «ανθρώπινα» χωρίς να κουραστείς, ενώ στις ρυθμίσεις Sport, «φοράς» ένα πραγματικά σπορ αυτοκίνητο που δεν θες να αφήσεις. Η υπερστροφή ισχύος έχει πάντα τον πρώτο λόγο με απενεργοποιημένα τα ηλεκτρονικά στην βίαιη επιτάχυνση, ενώ στην τοποθέτησή της πριν την στροφή, η Supra έχει μια ελεγχόμενη υποστροφική προδιάθεση που βοηθάει τον οδηγό για να κλείσει την τροχιά του και να πιέσει το γκάζι. Ο έλεγχος δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολος, αρκεί να έχεις μια σχετική εγκράτεια και σωστή «δοσολογία» στο γκάζι. Τα υπόλοιπα βγαίνουν εύκολα στο δρόμο με το ιδανικό της ζύγισμα και το πιστό μπροστινό σύστημα που αποδείχθηκαν σύμμαχοί της στην ιδιαίτερα απαιτητική πίστα της Jarama στην Μαδρίτη, όπου και είχαμε την ευκαιρία να την οδηγήσουμε.


 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Hyundai
4green