Αυτό το γενναίο μεταξόνιο μεταφράζεται σε άπλετους χώρους για επιβάτες και αποσκευές. Βέβαια, αυτό δεν είναι το μόνο highlight στην καμπίνα του EV9, η οποία έχει σχεδιαστεί βάσει του μοτίβου «Opposites United». Μπαίνοντας στο σαλόνι, σε πρώτο πλάνο συναντά κανείς το «Triple Panorama Display», μια διαμόρφωση της Kia με τρεις οθόνες: μία 12,3 ιντσών σε ρόλο ψηφιακού πίνακα οργάνων, μία αφής 5,1" για τη διαχείριση του κλιματισμού και, τέλος, μία αφής 12,3 ιντσών ως πύλη για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Επιπλέον, υπάρχει και Head-Up Display, που ανεβάζει ακόμα περισσότερο τις τεχνολογικές μετοχές στην καμπίνα, ενώ υπάρχουν και «κρυφά» κουμπιά αφής στη φάσα κάτω από την οθόνη, τα οποία φωτίζονται όταν είναι ενεργοποιημένο το αυτοκίνητο. Όπως προείπαμε, ως προαιρετική επιλογή μπορούν να τοποθετηθούν κάμερες αντί για πλαϊνούς καθρέπτες, οι οποίες προβάλλουν εικόνα στην καμπίνα μέσω δύο οθονών τοποθετημένων στις πόρτες, στο σημείο όπου συνηθίζεται να στρέφει κανείς το βλέμμα του για να δει από τον πλαϊνό καθρέπτη.
Έπειτα, το EV9 εξοπλίζεται με τρεις σειρές καθισμάτων, σε εξαθέσια ή επταθέσια διάταξη. Μάλιστα τα καθίσματα της δεύτερης σειράς μπορούν να περιστρέφονται 180 μοίρες, έτσι ώστε οι επιβάτες να μπορούν να αλληλεπιδρούν με αυτούς που κάθονται στην τρίτη σειρά, οι επιβάτες της οποίας θα έχουν στη διάθεσή τους ποτηροθήκες και θύρες φόρτισης. Όπως χαρακτηριστικά μας είπαν οι άνθρωποι της μάρκας, το νέο EV9 υποστηρίζει έως και 7 επιβάτες, χωρίς να είναι «τιμωρία» για τους επιβάτες της τρίτης σειράς, αφού έχουν μεγάλα παράθυρα, φυσιολογικούς χώρους για τους επιβάτες και άλλες παρμεφερείς ανέσεις με εκείνες των υπολοίπων επιβατών.
Από πλευράς χώρων για αποσκευές, το διαμέρισμα έχει όγκο από 333 έως 828 λίτρα, ανάλογα με τη διάταξη των καθισμάτων, ενώ υπάρχει και κάτω από το καπό ένα χώρος (σ.σ. το λεγόμενο «frunk») 90 λίτρων για τη δικίνητη έκδοση και 52 λτ. για την τετρακίνητη.