Η μικρή έκδοση κινητήρα αποδίδει 204 άλογα και θεωρούμε πως και αυτή μπορεί να κινήσει επαρκώς το μοντέλο.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η μικρή έκδοση κινητήρα αποδίδει 204 άλογα και θεωρούμε πως και αυτή μπορεί να κινήσει επαρκώς το μοντέλο.

Πισωκίνητη & τετρακίνητη έκδοση με ισχύ έως 385 άλογα

34.390 Επισκέψεις στο άρθρο (8/11/2023)

Μιλώντας για δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις, μεταφερόμαστε στην κινητήρια δύναμη του νέου Kia EV9. Το μεγάλο SUV της Kia εφοδιάζεται με μπαταρία χωρητικότητας 99,8 kWh σε όλες τις εκδόσεις. Στην εισαγωγική έκδοση «Baseline» η κίνηση μεταδίδεται στον πίσω άξονα και η ονομαστική ισχύς είναι 204 ίπποι με 350 Nm ροπής. Η τελική ταχύτητα φτάνει στα 185 χλμ./ώρα, ενώ από πλευράς επιδόσεων το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 9,4 δλ. με τη μέγιστη θεωρητική αυτονομία κατά WLTP να ορίζεται στα 541 χιλιόμετρα.


Και το EV9 βασίζεται στην πλατφόρμα E-GMP του κορεατικού ομίλου. Μοναδικά χαρακτηριστικά της το σύστημα 800V που επιτρέπει ταχύτατες φορτίσεις.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Και το EV9 βασίζεται στην πλατφόρμα E-GMP του κορεατικού ομίλου. Μοναδικά χαρακτηριστικά της το σύστημα 800V που επιτρέπει ταχύτατες φορτίσεις.


Έπειτα, η τετρακίνητη version του Kia EV9 εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες 192 ίππων έκαστος, τοποθετημένους σε εμπρός και πίσω άξονα, αντίστοιχα. Η ροπή για την «απλή» έκδοση Baseline μοιράζεται σε 250 Nm για τον μπροστά ηλεκτροκινητήρα και 350 Nm για τον πίσω, ενώ στην σπορτίφ έκδοση GT-line αμφότερα τα ηλεκτρικά μοτέρ έχουν από 350 Nm ροπής. Το 0-100 χλμ./'ώρα έρχεται σε 6 δλ. στην Baseline ενώ η GT-line επιταχύνει από στάση στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,3 δλ.. Σε ό,τι αφορά στην αυτονομία του τετρακίνητου EV9, η Kia υπόσχεται 497 χλμ. με μία φόρτιση.

Για όσους αναρωτιούνται σχετικά με τους χρόνους φόρτισης, το EV9 διαθέτει αρχιτεκτονική 800V που του επιτρέπει να ελαχιστοποιεί το χρόνο που πρέπει να είναι συνδεδεμένο στην πρίζα. Με 15 λεπτά φόρτισης κερδίζει έως 239 χλμ. αυτονομίας στη δικίνητη έκδοση (219 χλμ. στην AWD). Επιπλέον το EV9 προσφέρει τεχνολογία επιστροφής της ηλεκτρικής ενέργειας στο δίκτυο ηλεκτρισμού Vehicle-to-Grid (V2G), καθώς επίσης και τεχνολογία φόρτισης Vehicle-to-Load (V2L) που επιτρέπει στους χρήστες από το αυτοκίνητο να φορτίζουν φορητούς υπολογιστές ή να χρησιμοποιούν εξοπλισμό κατασκήνωσης έως και 3,68 kW. Τέλος, παρέχεται η λειτουργία Vehicle-to-Building/Vehicle-to-Home (V2B/V2H) όπου η ηλεκτρική ενέργεια της μπαταρίας του EV9 μπορεί να τροφοδοτήσει τις ανάγκες ενός κτιρίου ή του σπιτιού, με τους ανθρώπους της Kia να υπόσχονται την πλήρη κάλυψη ενός νοικοκυριού για διάστημα έως και 10 ημέρων.

Αξίζει να σημειωθεί πως, ένα από τα κυριότερα τεχνολογικά χαρακτηριστικά για το EV9 είναι το σύστημα Highway Driving Pilot (HDP), το οποίο επιτρέπει την αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3 σε επιλεγμένες αγορές της Ευρώπης, όπως για παράδειγμα στη Γερμανία. 

Σελίδα 1Οδηγούμε το νέο Kia EV9: Μεγάλο SUV με 385 άλογα
Σελίδα 2Macho σχεδίαση που παραπέμπει σε πολυτελή SUV
Σελίδα 3Hi-tech εσωτερικό με άπλετους χώρους
Σελίδα 4Πισωκίνητη & τετρακίνητη έκδοση με ισχύ έως 385 άλογα
ford
ΜΟΤΟ