Το Skoda Karoq έχει στον στάνταρ και προαιρετικό του εξοπλισμό όλα τα σύγχρονα συστήματα άνεσης και ασφάλειας.

Το Skoda Karoq έχει πολύ καλή ποιότητα στην κύλιση στοιχεία, που βοηθά στην άνεση των επιβατών.

Η ικανή απόσταση από το έδαφος (172 χλστ.) επιτρέπει στο Karoq τις light εξορμήσεις μακριά από το κλεινόν άστυ.

Στο δρόμο: Πολύ καλές οι πρώτες εντυπώσεις επί Σικελικού εδάφους

26.605 Επισκέψεις στο άρθρο (25/10/2017)

Η θέση οδήγησης είναι άριστη, προσφέρει πανοραμική ορατότητα και τα καθίσματα προσφέρουν πολύ καλή στήριξη, έχοντας μάλιστα και ρύθμιση για τη μέση.  Οδηγήσαμε σχεδόν όλη τη γκάμα των κινητήρων κάνοντας αρχή με τον 1,6 TDI των 115 ίππων. Είναι αλήθεια, πως περιμέναμε κάτι παραπάνω σε «νεύρο» λόγω της ροπής, αλλά και της «κάλυψης» που παρέχει το εξαιρετικό ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG7, χωρίς όμως και να απογοητευτούμε. Αντιθέτως μας ενθουσίασε η πολύ καλή ηχομόνωση και ο τρόπος, που ο θόρυβος του κινητήρα παραμένει έξω από την καμπίνα. Το Karoq έχει ποιοτική κύλιση, που βοηθά ώστε να είναι άνετο και ξεκούραστο για τους επιβάτες.  Στα έξτρα προσφέρεται και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση DCC. Το μικρομεσαίο SUV της Skoda μπορεί να οδηγηθεί αρκετά γρήγορα στις στροφές. Για καλύτερο κράτημα φυσικά η τετρακίνηση δίνει τη λύση, ειδικά σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης. Διαβάστε περισσότερες λεπτομέρειες για τα οδικά χαρακτηριστικά του Karoq στο AutoΤρίτη, που κυκλοφορεί την επόμενη Τρίτη 31/10.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

peugeot
test center