Στάνταρ στο Jeep Avenger βλέπουμε touchscreen 10,25 ιντσών για το infotainment Uconnect, οθόνη που έχει μεγαλύτερη διάσταση από κάθε μοντέλο της φίρμας στην ελληνική αγορά.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στάνταρ στο Jeep Avenger βλέπουμε touchscreen 10,25 ιντσών για το infotainment Uconnect, οθόνη που έχει μεγαλύτερη διάσταση από κάθε μοντέλο της φίρμας στην ελληνική αγορά.

Αυτονομία 400 χλμ., off-road συστήματα και μεγάλη οθόνη για το infotainment

6.478 Επισκέψεις στο άρθρο

3. Αυτονομία για να βγάλεις μία εβδομάδα


Έχει σημαντική απόσταση από το έδαφος (200 χλστ.), μεγάλες γωνίες αναρρίχησης και είναι το πρώτο προσθιοκίνητο Jeep με στάνταρ με τα συστήματα Selec-Terrain και Σύστημα ελέγχου κατάβασης Hill Descent Control.

Έχει σημαντική απόσταση από το έδαφος (200 χλστ.), μεγάλες γωνίες αναρρίχησης και είναι το πρώτο προσθιοκίνητο Jeep με στάνταρ με τα συστήματα Selec-Terrain και Σύστημα ελέγχου κατάβασης Hill Descent Control.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Το νέο Jeep Avenger έχει μπαταρία χωρητικότητας 54 kWh, με την εταιρεία να κάνει λόγο για ενεργειακή πυκνότητα και εξαιρετική αναλογία ονομαστικής και ωφέλιμης χωρητικότητας. Αποτελείται από 17 μονάδες με συνολικά 102 στοιχεία (Lithium-Ion NMC 811) και εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία 400χλμ. σε μικτές συνθήκες και 550χλμ. σε αστικές συνθήκες. Νούμερα, δηλαδή, που θεωρητικά αρκούν για καλύψεις τις εβδομαδιαίες ανάγκες σου χωρίς φόρτιση. Αν πάλι θελήσεις να «πριζώσεις», μέσω φορτιστή DC 100 kW ανακτάς 30 χλμ. αυτονομίας σε 3 λεπτά. Το 20-80% σε ίδιας ισχύος φορτιστή ολοκληρώνεται σε 24 λεπτά. Σε ένα WallBox AC ισχύος 11 kW, τέλος, η φόρτιση μέχρι το 100% διαρκεί 5,5 ώρες.

4. Το πρώτο προσθιοκίνητο Jeep με συστήματα Selec-Terrain και Hill Descent Control

Jeep και off-road πάνε... πακέτο, για αυτό και το νέο Jeep Avenger δεν μπορούσε να απαρνηθεί τις off-road καταβολές του. Μάλιστα, έχει μία ακόμη πρωτιά ως το πρώτο προσθιοκίνητο Jeep, το οποίο εφοδιάζεται με τα συστήματα Selec-Terrain και Σύστημα ελέγχου κατάβασης Hill Descent Control. Με το σύστημα Selec-Terrain έχεις έξι επιλογές:
  • Normal για την καθημερινή χρήση
  • Eco για μέγιστη αυτονομία και καλύτερη διαχείριση ενέργειας
  • Sport για υψηλότερη απόδοση και καλύτερες επιδόσεις
  • Snow για μέγιστη πρόσφυση σε παγωμένες συνθήκες
  • Mud για βέλτιστη απόδοση σε λασπωμένες διαδρομές και
  • Sand μέσω της οποίας περιορίζεται η πιθανότητα ακινητοποίσης στο αμμώδες έδαφος μιας παραλίας
Ο off-road χαρακτήρας του νέου Jeep Avenger ενισχύεται και με τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος (200 χλστ.) για τις εντός πόλης περιστάσεις, και τις καλές γωνίες αναρρίχησης για εκτός δρόμου διαδρομές (προσέγγισης 20ο, ράμπας 20ο και διαφυγής 32ο).

5. Το μεγαλύτερο infotainment σε Jeep

Εντυπωσιακή και φουτουριστική είναι η εικόνα από το εσωτερικό του νέου Jeep Avenger, τουλάχιστον από όσα βλέπουμε στις φωτογραφίες του. Και σε αυτή την περίπτωση, μάλιστα, έχουμε μία ακόμη πρωτιά. Διαθέσιμη από τον στάνταρ εξοπλισμό είναι η μεγάλη οθόνη αφής των 10,25 ιντσών, διάσταση μεγαλύτερη από κάθε μοντέλο της Jeep στην ελληνική αγορά. Το λογισμικό του infotainment είναι ίδιο, το Uconnect, ενώ από την 3η εξοπλιστική έκδοση Altitude θα παρέχεται ο μεγάλος ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10,25 ιντσών (στάνταρ 7 ίντσες). Έπειτα, στη «βασική» προσφέρεται ασύρματη λειτουργία mirroring με Android Auto και Car Play, ενώ το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης περιλαμβάνει ακόμα διαμόρφωση της οθόνης με widgets, πλοήγηση της TomTom με φωνητικές εντολές και αναβαθμίσεις μέσω διαδικτύου. Από την διακόσμηση της καμπίνας, ξεχωρίζουμε ακόμη την κεντρική κονσόλα. Έχει 34 λίτρα χωρητικότητας και  μετακινείται ώστε να φιλοξενεί αντικείμενα διαφόρων μεγεθών, ενώ επιπλέον χώρος βρίσκεται κάτω από τα κουμπιά του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων, ο οποίος προστατεύεται από ένα μαγνητικό αναδιπλούμενο κάλυμμα.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

home pro
ETRANSIT VS ESPRINTER