500%+ στις πωλήσεις ηλεκτρικών έως το 2030 για να πιαστούν οι στόχοι!

1.878 Επισκέψεις στο άρθρο (16/7/2021)

Τεράστια και δαπανηρή απαιτείται να είναι η αλλαγή στο μείγμα πωλήσεων των αυτοκινήτων προκειμένου να επιτευχθεί η μείωση των ρύπων έως το 2035 όπου έχει προταθεί η απαγόρευση πώλησης νέων αυτοκινήτων με κινητήρες καύσης.

Πολύ μεγάλη κουβέντα έχει ήδη ξεκινήσει μετά τη συνεδρίαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής όπου και γνωστοποίησε την πρότασή της για την προστασία του περιβάλλοντος. Εν τάχει  να θυμίσουμε πως η απόφαση αναφέρει πως μέχρι το 2035 οι εκπομπές ρύπων που θα προέρχονται από τα καινούργια αυτοκίνητα που θα πωλούνται πρέπει να είναι στο μηδέν. Νωρίτερα, επιδιώκει μείωση κατά 55% των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2) έως το 2030 σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2021, αυξάνοντας τον προηγούμενο στόχο μείωσης που είχε οριστεί στο 37,5%.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 
Είναι ωστόσο αυτό εφικτό να συμβεί; Και αν ναι πόσο ρεαλιστικό; Σύμφωνα με τα μέσα του εξωτερικού, που επικαλούνται εκθέσεις αναλυτών, θεωρητικά ο βραχυπρόθεσμος στόχος για το 2030 είναι εφικτός, ωστόσο απαιτείται μια βαθιά τομή στο μείγμα των πωλήσεων. Μιλώντας με αριθμούς οι αναλυτές υπογραμμίζουν πως για να συμβεί κάτι τέτοιο θα πρέπει οι εταιρείες να αυξήσουν το μείγμα των πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων στο 55% έως το 2030. Μάλιστα οι ίδιοι αναλυτές αναφέρουν πως ο στόχος αυτός αντιπροσωπεύει αύξηση πάνω από 500 τοις εκατό από το τρέχον μερίδιο αγοράς των ηλεκτροκίνητων μοντέλων στη Δυτική Ευρώπη, που είναι περίπου στο 9 τοις εκατό.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Toyota
peugeot