Υβριδικό ή Diesel στα ίδια λεφτά; Toyota Yaris Cross Vs Opel Crossland
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Υβριδικό ή Diesel στα ίδια λεφτά; Toyota Yaris Cross Vs Opel Crossland

71.590 Επισκέψεις στο άρθρο (13/12/2023)

- Τρέξτε να προλάβετε, αν γουστάρετε diesel. Σταματάει αρχές 2024
- Το υβριδικό καίει 2,5 λτ. λιγότερο στην πόλη
- Το diesel 2,5 λτ. λιγότερο στο ταξίδι
- Η εγγύηση καλύπτει τη μπαταρία στα hybrid, όχι όμως το φίλτρο DPF & την αντλία στο diesel

Τρέξτε να προλάβετε, αν γουστάρετε diesel. Σταματάει το 2024

Μικρό SUV σε υβριδικό ή σε diesel; Τα πρώτα, τα υβριδικά δηλαδή, είναι πάνω στην ακμή τους, με το Yaris Cross να είναι ο πρωταγωνιστής της κατηγορίας των SUV πόλης, ενώ τα δεύτερα, οι επιλογές των diesel δηλαδή, περιορίζονται διαρκώς.

Ο όμιλος της Stellantis πάντως είναι από τους λίγους που διαθέτουν μικρά diesel μοντέλα ακόμα, αλλά όπως είδαμε στην παρουσίαση των νέων Peugeot 208 και Opel Corsa δεν θα είναι για πολύ. Συγκεκριμένα τα 208 και Corsa δεν θα βγαίνουν πια σε diesel ενώ το ίδιο αναμένεται να συμβεί και με τα μικρά SUV του ομίλου όταν αυτά ανανεωθούν.
Όσοι πιστοί λοιπόν, τώρα είναι η ώρα αν θέλετε ένα μικρό diesel SUV.

Το υβριδικό καίει 2,5 λτ. λιγότερο στην πόλη (4,5 λτ./100 χλμ.)

Στα ίδια χρήματα προσφέρονται τo υβριδικό Toyota Yaris Cross (από 23.230 ευρώ) των 116 ίππων και το diesel Opel Crossland (από 23.900 ευρώ) με τα 110 άλογα. Η μεγάλη διαφορά των δύο μοντέλων, που είναι και η μεγάλη διαφορά μεταξύ diesel και υβριδικών, είναι η κατανάλωση εντός πόλης, εκεί που κάνουμε τη συντριπτική πλειοψηφία των χιλιομέτρων μας. Το υβριδικό καίει 2,5 λτ. λιγότερο στην πόλη, συγκεκριμένα 4,5 έναντι 6,9 λτ./100 χλμ..

Το diesel καίει 2,5 λτ. λιγότερο στο ταξίδι (4,4 λτ./100 χλμ.)

Το πλεονέκτημα του diesel από την άλλη είναι η κατανάλωση στο ταξίδι, η οποία είναι επίσης χαμηλότερη κατά σχεδόν 2,5 λτ./100 χλμ., 4,4 έναντι 6,7 λτ./100 χλμ.. Σε συνάρτηση μάλιστα με το μεγαλύτερο ρεζερβουάρ των 45 λίτρων του Crossland (36 λτ. έχει το Yaris Cross) το Crossland έχει σχεδόν διπλάσια αυτονομία στο ταξίδι με 1.023 χλμ., έναντι 537 του ιαπωνικού μοντέλου. Πάντως σε ετήσια βάση το κόστος καυσίμου είναι μικρότερο στο Yaris Cross (1.825 έναντι 2.185 ευρώ) και αυτό οφείλεται στο ότι το 80% των διαδρομών μας είναι συνήθως μέσα στην πόλη.

Μοντέλο OPEL CROSSLAND 1.5 110 PS TOYOTA YARIS CROSS 1.5 HDF 116 PS E-CVT
Είδος Κινητήρα Diesel Hybrid
Ιπποδύναμη/Ροπή 110/250 116/141
Πραγματική Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) 6,9 4,5
Πραγματική Κατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ.) 4,4 6,7
Πραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 5,8 5,3
Αυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) 1023 537
Κόστος Καυσίμου / Έτος (75% πόλη - 25% ταξίδι) 2185 1825
Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά) 9,7 5,5
"Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) " 12,6 8,4
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) 39,5 36,8
Τιμή 24.900 24.320

Η εγγύηση καλύπτει τη μπαταρία στα hybrid, όχι όμως το φίλτρο DPF & την αντλία στο diesel

Πέρα από την κατανάλωση είναι σημαντικό να αναφέρουμε και τις σημαντικότερες ζημιές που μπορεί να σου συμβούν με diesel ή υβριδικό. Στα diesel και ειδικά όσα χρησιμοποιούνται αρκετά εντός πόλης, είναι βέβαιο (λόγω της κακής ποιότητας καυσίμου)  πως θα χρειαστούν αντικατάσταση του φίλτρου DPF και της αντλίας πετρελαίου. Δύο ζημιές μάλιστα που για να σε καλύψει η εγγύηση πρέπει να είναι ελαττωματικό το προϊόν. Από την άλλη ο μεγαλύτερος φόβος για τα hybrid είναι η μπαταρία τους, ωστόσο σε καλύπτεται από εγγύηση, η οποία στην περίπτωση της Toyota φτάνει τα 11 χρόνια.

Σελίδα 2Εξοπλισμός - Εσωτερικό – Κινητήρας – Οδική συμπεριφορά
Σελίδα 3Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
CORAL GAS PASXA
fiat