To Peugeot 2008 με τον πετρελαιοκινητήρα 1,6 λτ. των 100 ίππων δίνει προτεραιότητα στην οικονομία.
Test: Peugeot 2008
38.946 Επισκέψεις στο άρθρο (2/6/2016)
Η επιλογή του Peugeot 2008 με τον 1,6 BlueHDI diesel των 100 ίππων, προσφέρει επιπλέον στοιχεία οικονομίας στον κάτοχό του, συνδυάζοντάς το πάντα και με τα γνωστά πλεονεκτήματα του διαφορετικού στυλ, της ποιότητα και της άνεσης του γαλλικού μικρού crossover.
Το 2008, το μικρό crossover της Peugeot που βασίζεται πάνω στο 208, μπορεί να συνδυαστεί και με τον νεότερο 1,6 λίτρων BlueHDI κινητήρα πετρελαίου των 100 ίππων, εκτός από την αντίστοιχη έκδοση με τα 120 άλογα που έχουμε ήδη δοκιμάσει. Σε σχέση με αυτήν, ο κινητήρας των 100 ίππων προσφέρει χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπές CO2, ενώ παρότι οι επιδόσεις είναι πιο αργές (π.χ. +2 δλ. στο 0-100 χλμ./ώρα και αντίστοιχη αύξηση στους χρόνους των ρεπρίζ), η απόδοση του diesel μοτέρ είναι πολύ καλή για τα δεδομένα της κατηγορίας. Σχεδιαστικά, το 2008 παραμένει μοδάτο και νεανικό, σε ένα σχετικά υπερυψωμένο 5θυρο αμάξωμα με στοιχεία που παραπέμπουν και στο 208.
Από 19.730 ευρώ με πολύ καλό εξοπλισμό
Τιμολογιακά, το κόστος του Peugeot 2008 1,6 BlueHDI 100 PS είναι 19.730 ευρώ με την έκπτωση και την απόσυρση, μια τιμή η οποία δεν είναι μεν η φθηνότερη της αγοράς, όμως συνοδεύεται από έναν πλήρες επίπεδο εξοπλισμού. Παράλληλα, η ελληνική αντιπροσωπεία της Peugeot συνοδεύει το 2008 με έξτρα παροχές όπως 4 χρόνια εγγύηση, 4 χρόνια οδική βοήθεια και 4 χρόνια δωρεάν service, μεγιστοποιώντας περαιτέρω το Value for Money του αυτοκινήτου.