Το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο του Polo έχει σωστή κλιμάκωση και ωραία αίσθηση, ωστόσο ένα εξάρι κιβώτιο αναδείκνυε καλύτερα τα χαρακτηριστικά του συνόλου.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο του Polo έχει σωστή κλιμάκωση και ωραία αίσθηση, ωστόσο ένα εξάρι κιβώτιο αναδείκνυε καλύτερα τα χαρακτηριστικά του συνόλου.

Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα SEAT Ibiza και Skoda Fabia και Volkswagen Polo

21.618 Επισκέψεις στο άρθρο (11/1/2023)

SEAT Ibiza vs Skoda Fabia vs Volkswagen Polo: Ποιο «καίει», ποιο προσπερνά, ποιο κάνει φασαρία, ποιο χωράει περισσότερα, ποιο φρενάρει… Απαντήσεις για κάθε απορία.

Κινητήρας: «Παντρεύει» καλύτερα επιδόσεις και οικονομία το Ibiza

Ο 1,0 turbo 3κύλινδρος TSI είναι βασικός πρωταγωνιστής και στα 3 μοντέλα, χωρίς κάποιο ηλεκτρικό βοήθημα ήπια υβριδικής τεχνολογίας που να μειώνει την κατανάλωση. Σε Ibiza και Fabia ο κινητήρας αποδίδει 110 ίππους και συνεργάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ στο Polo «βγάζει» 95 άλογα και έχει 5άρι σασμάν. Όπως καταλαβαίνει κανείς, το Polo είναι πιο οικονομικό (6,5 λίτρα), υστερεί όμως σημαντικά σε επιδόσεις, κυρίως στις ενδιάμεσες για προσπεράσεις. Στα 6,8 λτ./100 χλμ. η μέση κατανάλωση του Fabia που «πιάνει» τα 100 σε 10,2 δλ..
 
Καλύτερο «πάντρεμα» κατανάλωσης και επιδόσεων διαπιστώσαμε στο SEAT Ibiza. Η κατανάλωση βρίσκεται στα ίδια επίπεδα με εκείνη του VW Polo (6,5 λτ./100 χλμ.), ενώ τα 110 άλογα εξασφαλίζουν πολύ καλές επιδόσεις (επιτάχυνση σε στάση στα 9,9 δλ.). Εκτός αυτού, στο SEATάκι είδαμε καλύτερα αποτελέσματα στις μετρήσεις θορύβων, τόσο στα 100 όσο και στα 120 χλμ./ώρα.
 

Χώροι: Πορτ-μπαγκάζ μικρομεσαίου το Fabia, πιο βολική καμπίνα στο Ibiza

Χώρο αποσκευών που εύκολα θα κόντραρε μικρομεσαία μοντέλα έχει το Skoda Fabia. Τα 380 λτ. επαρκούν για να βάλετε τρεις βαλίτσες (μεγάλη, μεσαία και μικρή). Αν μάλιστα επιλέξετε και κάποιο προαιρετικό αξεσουάρ «Simply Clever» διευρύνετε τα επίπεδα πρακτικότητας του μοντέλου (π.χ. σύστημα διχτυών, άγκιστρα και στοιχείο στερέωσης). Στους εσωτερικούς χώρους υπερτερεί το SEAT Ibiza με τον περισσότερο «αέρα» για τα πόδια και το κεφάλι. Και τα δύο μοντέλα έχουν φάρδος καμπίνας άνω των 135 εκ., όπερ σημαίνει ότι φιλοξενούν χωρίς ιδιαίτερες παραχωρήσεις 3 ενήλικους επιβάτες. Περισσότερο άβολο, στον αντίποδα, είναι το VW Polo (πίσω πλάτος 133,2 χλστ.).


O 1.000άρης TSI του Ibiza είναι πολιτισμένος σε γενικές γραμμές, ανταποκρίνεται χωρίς δυσκολίες πάνω από τις 2.000 σ.α.λ. και επιτρέπει την οδήγηση με 1 ή και 2 σχέσεις πάνω.

O 1.000άρης TSI του Ibiza είναι πολιτισμένος σε γενικές γραμμές, ανταποκρίνεται χωρίς δυσκολίες πάνω από τις 2.000 σ.α.λ. και επιτρέπει την οδήγηση με 1 ή και 2 σχέσεις πάνω.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Συνέχεια του άρθρου >>>
Hyundai
4green