2 φωτογραφίες »

To ευχάριστο οδηγικό προφίλ του C-HR είναι έντονο σε όλες τις εκδόσεις του. Η βασική των 1,2 λίτρων και η δίλιτρη HSD δίνουν περισσότερη έμφαση στον τομέα, με την έκδοση 1,8 HSD να προβάλλει ένα πιο άνετο και καθημερινό προφίλ.

3 κινητήρες, 3 διαφορετικά προφίλ

32.232 Επισκέψεις στο άρθρο

Το Toyota C-HR, εφοδιάζεται αρχικά με τον 1,2 λίτρων κινητήρα βενζίνης, ο οποίος είναι υπερτροφοδοτούμενος και αποδίδει 116 ίππους, ενώ αυτός συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Διακρίνεται για την πολιτισμένη και γραμμική, χωρίς ξεσπάσματα, λειτουργία του, ενώ κινεί αξιοπρεπώς το αμάξωμα και είναι και οικονομικός σε κατανάλωση βενζίνης (7,6 λτ./100 χλμ.). 

Στη συνέχεια συναντάμε το πρώτο (εκ των δύο) στην γκάμα υβριδικό σύνολο, με 122 ίππους, που προκύπτουν από τον συνδυασμό ενός 1.800άρη κινητήρα και ενός ηλεκτροκινητήρα. Αυτός συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο (e-CVT), που προσφέρει μεγαλύτερη ευκολία στην κίνηση. Στην  πράξη είναι πιο ράθυμο σε επιδόσεις σε σχέση με το προηγούμενο μοτέρ, από την άλλη όμως έχει άλλο πλεονέκτημα της κατανάλωσης καθώς αυτή  ανέρχεται στα 5,0 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες κίνησης.

Τέλος, κορυφαίος στην γκάμα είναι ο δίλιτρος κινητήρας που ενσωματώνει και αυτός υβριδικό σύστημα κίνησης με συνδυαστική απόδοση 184 ίππους. Σε αυτήν την εκδοχή κινητήρα αποκαλύπτεται στον μέγιστο βαθμό ο σπορ χαρακτήρας του C-HR, συνδυάζοντας με τον καλύτερο τρόπο τις πολύ καλές επιδόσεις με τις χαμηλές τιμές κατανάλωσης.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

SPRING SEAT
OPEL