• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ικανός για άλλη μια φορά αποδεικνύεται ο 3κύλινδρος 1.000άρης κινητήρας του Aygo ο οποίος απέκτησε πιο ραφιναρισμένη λειτουργία.

    Κινητήρας: Μικρή αύξηση σε απόδοση, πιο πολιτισμένη λειτουργία

    Διαβάστηκε από 13617 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/11/2018
     

    Το ανανεωμένο Toyota Aygo συνεχίζει και εφοδιάζεται αποκλειστικά με τον 1.000άρη 3κύλινδρο κινητήρα VVT-i της Toyota (998 κ.εκ.), ο οποίος ωστόσο ανήκει πλέον στην νέα εποχή προδιαγραφών Euro 6.2. Ο εναρμονισμός του με αυτές, του «χάρισε» 3 επιπλέον ίππους απόδοσης, φτάνοντας έτσι τους 72 (από 69), ενώ η ροπή του, αν και παρουσιάζει μια μικρή μείωση στην τιμή της (93 έναντι 95 Nm του προηγούμενου), έχει ελαφρώς πιο διευρυμένο φάσμα απόδοσης, γεγονός που προσδίδει στο σύνολο μια πιο ραφιναρισμένη λειτουργία παρά την υστέρηση που παραδοσιακά συνοδεύει το αυτόματο κιβώτιο MMT τουλάχιστον στην χειροκίνητη λειτουργία του. Αυτό, αντίθετα, συμβάλλει με τη σειρά του στην ενίσχυση του αστικού του χαρακτήρα, αφού εντός πόλης όχι μόνο δεν προβληματίζει αλλά αποδεικνύεται και σύμμαχος του οδηγού.

    Παράλληλα με την αναβάθμιση της ηχομόνωσης, το ανανεωμένο Aygo παρουσιάζει γενικότερα πιο πολιτισμένο χαρακτήρα και «κρύβει» την ακουστική τραχύτητα του 3κύλινδρου κινητήρα, ενώ όπως και πριν οι επιδόσεις παραμένουν καλές για τα δεδομένα της κατηγορίας χωρίς να προβληματίζει σε κάποιο σημείο στον αυτοκινητόδρομο ή σε προσπέραση. Η κατανάλωση εξακολουθεί να αποτελεί ένα από τα πλεονεκτήματά του, με τη μέση τιμή σε πραγματικές συνθήκες να ορίζεται στα 5,2 λτ./100 χλμ.. Ικανότατη είναι η επίδοση του ανανεωμένου Aygo και στο φρενάρισμα, για τα δεδομένα της κλάσης, με την ακινητοποίηση από τα 100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 38,6 μέτρα.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Νέο Opel Corsa: Όλα όσα ξέρουμε πριν την αποκάλυψη

    Nέα Toyota Corolla VS Hyundai i30 VS Opel Astra

    Δοκιμή: Hyundai i30 Fastback N

    Νέο Micra με 117 άλογα vs ανταγωνισμός

    Η κίνηση στους δρόμους

    Παλικάρι τα βάζει με δύο κλέφτες!

    Δοκιμή: Νέα Toyota Corolla Hybrid

    Οδηγήσαμε το Dacia Duster Pick-Up

    Video: Nέο Opel Corsa GSi

    Η Ford ο μεγάλος χορηγός της TRIMORE-XTERRA Greece

    Μάρκες που δεν φτιάχνουν αυτοκίνητα: Γίνεται;

    Τα 5 μικρομεσαία με τον μεγαλύτερο χώρο αποσκευών

    6 σημεία ελέγχου του πέλματος

    Βάλε αγωνιστικό κάθισμα!

    ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

    Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

    ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

    Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

    MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

    NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

    CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

    PEUGEOT: Nέο Peugeot 508 από 29.900€

    RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

    MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

    SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

    Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

    περισσότερα »