Ικανός για άλλη μια φορά αποδεικνύεται ο 3κύλινδρος 1.000άρης κινητήρας του Aygo ο οποίος απέκτησε πιο ραφιναρισμένη λειτουργία.

    Κινητήρας: Μικρή αύξηση σε απόδοση, πιο πολιτισμένη λειτουργία

    25.474 Επισκέψεις στο άρθρο (23/11/2018)

    Το ανανεωμένο Toyota Aygo συνεχίζει και εφοδιάζεται αποκλειστικά με τον 1.000άρη 3κύλινδρο κινητήρα VVT-i της Toyota (998 κ.εκ.), ο οποίος ωστόσο ανήκει πλέον στην νέα εποχή προδιαγραφών Euro 6.2. Ο εναρμονισμός του με αυτές, του «χάρισε» 3 επιπλέον ίππους απόδοσης, φτάνοντας έτσι τους 72 (από 69), ενώ η ροπή του, αν και παρουσιάζει μια μικρή μείωση στην τιμή της (93 έναντι 95 Nm του προηγούμενου), έχει ελαφρώς πιο διευρυμένο φάσμα απόδοσης, γεγονός που προσδίδει στο σύνολο μια πιο ραφιναρισμένη λειτουργία παρά την υστέρηση που παραδοσιακά συνοδεύει το αυτόματο κιβώτιο MMT τουλάχιστον στην χειροκίνητη λειτουργία του. Αυτό, αντίθετα, συμβάλλει με τη σειρά του στην ενίσχυση του αστικού του χαρακτήρα, αφού εντός πόλης όχι μόνο δεν προβληματίζει αλλά αποδεικνύεται και σύμμαχος του οδηγού.

    Παράλληλα με την αναβάθμιση της ηχομόνωσης, το ανανεωμένο Aygo παρουσιάζει γενικότερα πιο πολιτισμένο χαρακτήρα και «κρύβει» την ακουστική τραχύτητα του 3κύλινδρου κινητήρα, ενώ όπως και πριν οι επιδόσεις παραμένουν καλές για τα δεδομένα της κατηγορίας χωρίς να προβληματίζει σε κάποιο σημείο στον αυτοκινητόδρομο ή σε προσπέραση. Η κατανάλωση εξακολουθεί να αποτελεί ένα από τα πλεονεκτήματά του, με τη μέση τιμή σε πραγματικές συνθήκες να ορίζεται στα 5,2 λτ./100 χλμ.. Ικανότατη είναι η επίδοση του ανανεωμένου Aygo και στο φρενάρισμα, για τα δεδομένα της κλάσης, με την ακινητοποίηση από τα 100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 38,6 μέτρα.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Hyundai
    vw