Πολιτισμένος και αρκετά δυνατός ο 1.000άρης του Kona δίνει 120 ίππους οι οποίοι θα βολέψουν εντός πόλης και σε ταξίδι αλλά και δε θα αφήσουν «με την όρεξη» τον οδηγό όταν υπάρξει μια λίγο πιο σπορτίφ διάθεση από πλευράς του.

    Κινητήρας: Ικανοποιητικός ο τρικύλινδρος 1.000άρης

    223.636 Επισκέψεις στο άρθρο (10/11/2018)

    Mε τον γνωστό υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 998 κ.εκ. της Hyundai εφοδιαζεται και το Kona. To τρικύλινδρο μπλοκ διαθέτει 12βάλβιδη κεφαλή με δύο εκκεντροφόρους και αποδίδει 120 ίππους/6.000 σ.α.λ.. Η στάθμη θορύβου που δεν είναι σύμμαχος σε τέτοιες δομές είναι εδώ εντυπωσιακά χαμηλά στο μεγαλύτερο μέρος της λειτουργίας. Μόνο σε δυνατό μαρσάρισμα μέχρι τις ψηλές στροφές θα ακουστεί λίγο άγρια η χροιά του χωρίς ωστόσο να ενοχλεί. Πέραν αυτού πάντος τα χαρακτηριστικά είναι πολιτισμένα και δεν υπάρχουν δονήσεις. Από πλευράς απόδοσης, παρόλο που η μέγιστη τιμή της ροπής αποδίδεται σε χαμηλές στροφές, είναι σαφές ότι ο κινητήρας αρχίζει να δείχνει την καλύτερή του πλευρά εκεί λίγο πριν το στροφόμετρο δείξει 2.000 σ.α.λ.. Γενικά ο σχετικός δείκτης δε δυσκολεύεται να φτάσει σβέλτα μέχρι την κόκκινη περιοχή δίνοντας αρκετά ζωηρό χαρακτήρα στις μετακινήσεις με το Kona. Το σύνολο πάντως δε θα έλεγε σε 2-3 χλγμ. ροπής παραπάνω ή σε ελάχιστα κιλά μάζας λιγότερα. Η διαβάθμιση των ταχυτήτων στο σαζμάν χωρίς να είναι μακριά, έχει στόχο να βοηθά την κατανάλωση στο ταξίδι και το πετυχαίνει, όμως σε μια πιο σπορτίφ στιγμή ο οδηγός βρίσκεται συχνά να προσπαθεί αρκετά για να γεμίσει την κάθε σχέση επιβαρύνοντας τελικά τη μέση τιμή κατανάλωσης, η οποία είναι στα 8,7 λτ./100 χλμ..

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Hyundai
    NISSAN