Ξεχωριστό σε όλα του… Η επιστροφή της Mazda στην ελληνική αγορά φέρνει στο προσκήνιο το πανέμορφο CX-3!

Μοναδική σχεδίαση για τον εκπρόσωπο της Mazda στην πιο hot κατηγορία, τα μικρά SUV.

Πρώτη δοκιμή: Νέο Mazda CX-3

96.452 Επισκέψεις στο άρθρο (4/6/2019)

Ξεχωριστό σε όλα του… Η επιστροφή της Mazda στην ελληνική αγορά φέρνει στο προσκήνιο το ξεχωριστό CX-3, το οποίο φιλοδοξεί να ταράξει τα νερά στη λίμνη των μικρών crossover με το ξεχωριστό του ταμπεραμέντο. Και την… premium τιμή του.

What is new
- To αστικό crossover της Mazda
- 1,8 turbodiesel με 115 ίππους
- Με τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο
- Καίει  7,7 λτ./100 χλμ.
- Με 33.221 ευρώ 

Επιτέλους! Η Mazda επαναδραστηριοποιείται, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, στην Ελλάδα και έτσι μετά την πτώχευση της αντιπροσωπείας EΛΜΑ το αγοραστικό κοινό θα μπορεί να έχει πρόσβαση στα μοντέλα της ξεχωριστής ιαπωνικής φίρμας, που έχει καταφέρει να δημιουργεί αυτοκίνητα με ιδιαίτερα και άκρως ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά.
 

Μοντέλα, όπως το αειθαλές MX-5, το μικρό 2, το μικρομεσαίο 3 και το μεσαίο 6 θα επιστρέψουν στις νέες τους γενιές φυσικά, ενώ θα δούμε για πρώτη φορά επίσημα και νέα μοντέλα από την crossover σειρά CX, όπως το CX-3 και το CX-5. Έτσι, το Auto Τρίτη -σε συνεργασία με τον όμιλο Συγγελίδη, που πλέον θα κάνει το κουμάντο της Mazda στην Ελλάδα- εξασφάλισε σε αποκλειστικότητα την δοκιμή του CX-3, που έρχεται να μπει στην πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη κατηγορία, αυτή των μικρών crossover.

Το CX-3 βασίζεται στο πάτωμα και στα μηχανικά μέρη του μικρού Mazda 2, και λανσαρίστηκε το 2015. Mε μήκος 4,275 μέτρα τοποθετείται στο άνω άκρο της κατηγορίας του από πλευράς μεγέθους. Το μοντέλο της δοκιμής είναι η ανανεωμένη έκδοση που παρουσιάστηκε πρόσφατα, αλλά όπως και να έχει για εμάς είναι ένα εντελώς νέο μοντέλο για δοκιμή. Σίγουρα δεν ήταν από τους πρωτοπόρους της κατηγορίας, τα μοντέλα της οποίας πλέον πουλάνε σαν ζεστά ψωμάκια, ωστόσο από την πρώτη και μόνο ματιά το CX-3 δείχνει πως θέλει να είναι μια διαφορετική πρόταση.

Δυσκολευόμαστε πραγματικά να βρούμε ένα πιο όμορφο μικρό SUV από αυτό της Mazda. Είναι ένα μοντέλο, που δίνει άλλο σχεδιαστικό αέρα σε μια κατηγορία που κάθε άλλο παρά για την κομψότητά της μπορεί να χαρακτηριστεί. Γκολ από τα αποδυτήρια λοιπόν για το CX-3, που κερδίζει τις οπτικές εντυπώσεις κυρίως με την τονισμένη μπροστινή μάσκα, τις «καθαρές» και συνάμα μυώδεις γραμμές, το υπέροχο Soul Red Crystal χρώμα και την κουπέ λογική στη κατάληξη της γραμμής της οροφής.

Και πόσο κοστίζει;
Το μοντέλο της δοκιμής συνδυάζει το νέο Skyactiv-D πετρελαιοκινητήρα με σύστημα τετρακίνησης και αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και «ξεφεύγει» τιμολογιακά μιας και ξεκινάει από 33.221 ευρώ στην έκδοση Revolution και φτάνει στα 36.496 ευρώ στην Revolution Top με το άσπρο δέρμα της δοκιμής. Το πακέτο εξοπλισμού πάντως είναι πλήρες τόσο σχετικά με την άνεση και τις ευκολίες, όσο και με την ασφάλεια με στάνταρ πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης οδηγού και αυτόματου φρεναρίσματος i – Activsense. 

Για το προσθιοκίνητο diesel CX-3 η βασική έκδοση είναι η Challenge από 24.263 ευρώ, ενώ για το τετρακίνητο από 31.402 ευρώ (Revolution). Οι τιμές του προσθιοκίνητου Mazda CX-3 με 2λιτρο κινητήρα βενζίνης 121 ίππων και χειροκίνητο κιβώτιο ξεκινούν από 19.060 ευρώ για την έκδοση Emotion. Η τετρακίνητη  εκδοχή των 150 ίππων είναι διαθέσιμη από την έκδοση Revolution και τα 31.657 ευρώ… Όπως καταλαβαίνει κανείς οι τιμές κάθε άλλο παρά ανταγωνιστικές είναι για τα δεδομένα της μικρής κατηγορίας των SUV και αυτό είναι το σημαντικότερο εμπόδιο, που θα κληθεί να αντιμετωπίσει το νέο μικρό crossover της αγοράς.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ELASTIKA 2024
moto