Πρώτη θέση στις ελληνικές πωλήσεις για την Toyota και το 2020.

Πρώτη θέση για την Toyota στην Ελλάδα

2.407 Επισκέψεις στο άρθρο (20/1/2021)

Στην πρώτη θέση της προτίμησης του ελληνικού κοινού βρέθηκε η Toyota αναφορικά με τις πωλήσεις αυτοκινήτων για το 2020.


Σε μία ιδιαίτερα δύσκολη χρονιά, η Toyota κατάφερε για 8η συνεχόμενη χρονιά να βρεθεί και πάλι στην 1η θέση στην προτίμηση του Έλληνα καταναλωτή για το 2020, με συνολικές ταξινομήσεις 11.191 αυτοκινήτων. Αναλυτικότερα, η Toyota βρέθηκε στη κορυφή των επιβατικών με 10.268 ταξινομήσεις, που αντιστοιχεί στο 12,7% της αγοράς, ενώ στα επαγγελματικά σημείωσε 923 ταξινομήσεις, που αντιστοιχεί στο 13,5% της αγοράς.
 
Παρ` όλες τις αντιξοότητες που έφερε σε όλο τον κόσμο η πανδημία, με αποτέλεσμα τη μείωση της ελληνικής αγοράς κατά 28%, η Toyota Ελλάς και το δίκτυο των Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων της, κατάφεραν να πετύχουν μερίδιο μάρκας της τάξεως του 12,7%,διατηρώντας έτσι για ακόμα μια φορά την ηγετική θέση στο χώρο, σημειώνοντας συνολική αύξηση του μεριδίου κατά 1,4 μονάδες σε σχέση με το 2019.
 
Πρωταγωνιστικό ρόλο στην κυριαρχία της Toyota, έπαιξε το γεγονός ότι κατάφερε να κατακτήσει τις κορυφαίες θέσεις, σε όλες τις κατηγορίες, κερδίζοντας παράλληλα για άλλη μία χρονιά την εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Πιο συγκεκριμένα, παρακάτω αναφέρονται τα μοντέλα της Toyota που βρέθηκαν στις κορυφαίες θέσεις της κατηγορίας τους:
 
Το Aygo  με 1.752 ταξινομήσεις, που αντιστοιχούν σε μερίδιο της τάξεως του22,8%στην κατηγορία Α (1η θέση σε πωλήσεις). Το Yaris με 4.581 ταξινομήσεις,που αντιστοιχούν σε μερίδιο της τάξεως του 20,5% στην κατηγορια Β (1η θέση σε πωλήσεις). Το Corolla με 1.793 ταξινομήσεις, κατακτώντας επάξια την1ηθέση στην κατηγορία C (1η θέση σε πωλήσεις). Επιπρόσθετα, το νέο μοντέλο της μάρκας, C-HR, συνεχίζει να προσδίδει μια ισχυρή, νέα παρουσία στην αναπτυσσόμενη κατηγορία C SUV με 1.917 ταξινομήσεις, κατακτώντας την 2η θέση σε πωλήσεις στην κατηγορία του.
 
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι ήταν μια σημαντική χρονιά για τα υβριδικά, καθώς η Ελλάδα παρουσίασε το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης των πωλήσεων υβριδικών αυτοκινήτων στην ΕΕ της τάξεως του 90,5%. Η αύξηση στη ζήτηση υβριδικών αποτελεί και ένα από τα πιο βασικά στοιχεία που επηρεάζει τη συνολική απόδοση της μάρκας, με την Toyota να βρίσκεται στη τρίτη θέση με τις καλύτερες πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων συνολικά στην Ευρώπη.

BRIDGESTONE TURANZA 6
moto