Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ακόμα πιο απαιτητικοί έγιναν οι στόχοι που ψηφίστηκαν από Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο για τον περιορισμό των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2).

Ψηφίστηκε η μείωση 37,5% του CO2!

1.778 Επισκέψεις στο άρθρο (28/3/2019)

Ακόμα πιο απαιτητικοί έγιναν οι στόχοι που ψηφίστηκαν από Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο για τον περιορισμό των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2), με το ποσοστό μείωσης έως το 2030 να φτάνει το 37,5%.

autotriti team

Αν και το συγκεκριμένο πλάνο είχε συζητηθεί στο τέλος του 2018 πλέον είναι και επίσημα γεγονός. Έτσι όλες οι εταιρείες κατασκευής αυτοκινήτων καλούνται να μειώσουν τις εκπομπές ρύπων των νέων αυτοκινήτων κατά 37,5% έως το 2030, ενώ το πλάνο προβλέπει και μείωση 15% έως το 2025.   
Τον Δεκέμβρη του 2018 οι εκπρόσωποι των κυβερνήσεων της Ε.Ε. και του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου συνεδρίασαν και συμφώνησαν προκειμένου να περιορίσουν τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από τα οχήματα. Μάλιστα αυτό είχε συμβεί ξεπερνώντας τις μεταξύ τους διαφωνίες οι οποίες προέρχονταν κυρίως από τις χώρες που παράγουν οχήματα και στηρίζουν σε αυτό ένα μεγάλο μέρος της οικονομία τους.
 
Η Γερμανία ήταν η βασική χώρα που υποστήριζε ότι τα πολύ αυστηρά μέτρα θα μπορούσαν να βλάψουν τη βιομηχανία της και γενικά τον τομέα του αυτοκινήτου, ωστόσο κυρίως από τη μεριά των Γαλλία και Ολλανδία οι πιέσεις για αυστηρότερο ποσοστό μείωσης, που θα έφτανε το 35% συνέχιζαν να υπάρχουν. Από τη μεριά του το Κοινοβούλιο της ΕΕ ήθελε να ανεβάσει το ποσοστό στο 40%, οπότε συμφωνήθηκε να μοιραστεί η διαφορά και έτσι κατάλεξαν στο 37,5%, έως το 2030.

Πλέον μετά την ψήφιση της συμφωνίας η ανάγκη για την παραγωγή ηλεκτροκίνητων αλλά κυρίως ηλεκτρικών μοντέλων, θα γίνει μεγαλύτερη. Τέλος να σημειωθεί πως αυτή τη στιγμή μόλις το 1,5% της αγοράς είναι αυτοκίνητα με μηδενικούς ρύπους        

FORD
hankook vs linglong