Οι άνθρωποι της Toyota διαμόρφωσαν ένα τιμόνι σε σχήμα «πεταλούδας» που περισσότερο θυμίζει αυτά των μονοθεσίων της F1.

Οι άνθρωποι της Toyota διαμόρφωσαν ένα τιμόνι σε σχήμα «πεταλούδας» που περισσότερο θυμίζει αυτά των μονοθεσίων της F1.

Λιγότερη ταλάντευση, καλύτερος έλεγχος & σχήμα α λα F1

34.577 Επισκέψεις στο άρθρο

Λιγότερη ταλάντευση και καλύτερος έλεγχος

Από κει και πέρα ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα του τιμονιού steer-by-wire είναι η λιγότερη ταλάντευση που θα εντοπίσουν οι οδηγοί όταν το αυτοκίνητο ταξιδεύει σε ανώμαλους δρόμους. Παράλληλα το νέο σύστημα διεύθυνσης χαρίζει σταθερό έλεγχο και εξαιρετική απόδοση όταν το αυτοκίνητο κινείται με αυξημένη ταχύτητα στον αυτοκινητόδρομο, ενώ κάνει πιο εύκολες τις διορθώσεις κατά τη διάρκεια που το όχημα δέχεται «χτυπήματα» από πλευρικούς ανέμους.     

Σε σχήμα πεταλούδας α λα F1

Τέλος, το τιμόνι steer-by-wire της Lexus έρχεται με ολοκαίνουργιο σχεδιασμό. Οι άνθρωποι της Toyota διαμόρφωσαν ένα τιμόνι σε σχήμα «πεταλούδας» που περισσότερο θυμίζει αυτά των μονοθεσίων της F1, παρά ένα συμβατικό τιμόνι τυπικού ΙΧ. Πέραν από το αισθητικό κομμάτι, μέσω αυτού του νέου σχήματος, ο οδηγός μπορεί να βλέπει καλύτερα τον πίνακα οργάνων, δίνοντας έτσι μεγαλύτερο μέρος της προσοχής του στο δρόμο.
 
 

Σελίδα 1Tech: Το πρώτο τιμόνι χωρίς κολόνα είναι made by Toyota
Σελίδα 2Χωρίς κολόνα τιμονιού & αλλάζει από «αργό» σε «γρήγορο» ανάλογα την ταχύτητα
Σελίδα 3Λιγότερη ταλάντευση, καλύτερος έλεγχος & σχήμα α λα F1
EUROINS PASXA
fiat