ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Γιατί η BMW που θα αγοράσεις σήμερα θα δείχνει αρχαία σε δύο χρόνια;

 Σχολιάστε 
5.349 Επισκέψεις στο άρθρο (12/6/2025)
Γιατί η BMW που θα αγοράσεις σήμερα θα δείχνει αρχαία σε δύο χρόνια;

Η ερχόμενη iX3 το Σεπτέμβριο ξεκινάει μια νέα σχεδιαστική γλώσσα για τη BMW.
Η Neue Klasse (όπως την ονομάζουν) σχεδίαση θα καθορίσει όλα τα νέα μοντέλα που θα λανσαριστούν.
Τα μοντέλα που σήμερα είναι ακόμη καινούργια θα έχουν ένα σύντομα ένα πολύ βαρύ facelift, στην εμφάνιση.
Η BMW δεν θέλει η νέα της σχεδίαση να χωρίσει τη γκάμα της στη μέση, αδιαφορώντας για την μεταπωλητική αξία των μοντέλων της.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Η ερχόμενη iX3 το Σεπτέμβριο ξεκινάει μια νέα σχεδιαστική γλώσσα για τη BMW

Για την BMW που περνάει σε μια νέα εποχή τεχνολογικά, αλλά και κυρίως σχεδιαστικά, η ομοιομορφία στη γκάμα της είναι ιδιαίτερα σημαντική και έτσι τα αυτοκίνητά της που ακόμη είναι καινούργια θα έχουν ένα εκτεταμένο facelift μέσα στα επόμενα 2 χρόνια για να εναρμονιστούν με τα καινούργια. Το δικό σου όμως, θα σου μείνει «κλασικό» και θα είναι μόλις δύο ετών. Πώς σου φαίνεται;
 
Έχουμε δει προσχέδια, πρωτότυπα, μοντέλα προπαραγωγής, και έτσι η νέα σχεδιαστική γλώσσα της BMW δεν είναι μυστικό. Ήδη τον Σεπτέμβριο στο Μόναχο θα δούμε το πρώτο μοντέλο που θα πατάει στην ολοκαίνουργια πλατφόρμα ΝΚ. Η ΝΚ είναι ηλεκτρική-πρώτα, δηλαδή σχεδιάστηκε με προτεραιότητα να διευκολύνει την εξέλιξη ηλεκτρικών μοντέλων, επιτρέπει όμως και συμβατικά αυτοκίνητα. Πιο σημαντικά όμως η νέα iX3, εκτός από τη νέα πλατφόρμα θα έχει και την νέα σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας κάτω από τον τίτλο Neue Klasse. Που σημαίνει πως δεν θα μοιάζει με καμία άλλη BMW της σημερινής γκάμας.

Η Neue Klasse (όπως την ονομάζουν) σχεδίαση θα καθορίσει όλα τα νέα μοντέλα που θα λανσαριστούν

Το επόμενο μοντέλο που θα δούμε στο νέο πάτωμα και με τη νέα σχεδίαση θα είναι η επόμενη 3άρα. Δύο δηλαδή αυτοκίνητα, που θα είναι σαν τη μύγα μες το γάλα ανάμεσα στην υπόλοιπη γκάμα της μάρκας. Μετά από αυτά, η X5 και η Σειρά 1 μέσα στο 2028 θα δουν τις ολοκαίνουργιες γενιές τους, επίσης στη νέα πλατφόρμα και με τη σχεδίαση της Neue Klasse. Όμως η BMW, όπως δηλώνει ο επικεφαλής σχεδίασης Adrian Van Hooydonk, δεν θέλει να βρεθεί με τη μισή γκάμα ολόφρεσκια, και την άλλη μισή «κλασικής» σχεδίασης. Και έτσι μέσα στα επόμενα δύο χρόνια αναμένεται βρασμός αλλαγών.

Τα μοντέλα που σήμερα είναι ακόμη καινούργια θα έχουν ένα πολύ βαρύ facelift πιο σύντομα απ’ό,τι συνήθως

Συνήθως τα facelift της BMW είναι συντηρητικά στη σχεδίαση, και λανσάρουν νέα μοτέρ και στοιχεία τεχνολογίας στο σαλόνι. Αυτή τη φορά όμως υπάρχει άλλη προτεραιότητα. Τα μοντέλα που λανσαρίστηκαν πριν 2-3 χρόνια και είναι μόλις στο μέσο της ζωής τους, θα δεχθούν ένα επείγον και ριζικό facelift που θα εναρμονίσει τη σχεδίασή τους με αυτή της Neue Klasse. Τα πατώματα και οι κινητήρες θα μείνουν ίδια φυσικά με σήμερα, όμως εξωτερικά, και πολύ πιθανότατα και εσωτερικά, η εικόνα θα είναι τελείως διαφορετική. Η Σειρά 5 θα είναι  πρώτη που θα αλλάξει, ενώ θα ακολουθήσει η Σειρά 2, η X2 η 7άρα και η X7. Δηλαδή μέσα σε 2-3 χρόνια, όποιο μοντέλο BMW και να αγοράσεις σήμερα, θα είναι αγνώριστο.

Η BMW δεν θέλει η νέα της σχεδίαση να χωρίσει τη γκάμα της σε νέα και «κλασσική» γραμμή

Δηλαδή τα μοντέλα που ακόμη θα πωλούνται μέχρι και τα facelift ή τα νέα λανσαρίσματα, θα αποτελέσουν σε ελάχιστο χρονικό διάστημα την «κλασική» σχεδίαση που η BMW δεν θέλει στις εκθέσεις της, γιατί προτιμά ο κόσμος να βλέπει ομοιομορφία. Το ότι η δική σου BMW δύο, τριών ή τεσσάρων ετών θα δείχνει «αρχαιολογία» μέσα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, δεν είναι δικό της πρόβλημα. Η μετάβαση από μία σχεδιαστική γλώσσα σε μία τόσο ριζικά διαφορετική γίνεται πάντοτε με λίγη προσοχή και σεβασμό στους υπάρχοντες ιδιοκτήτες ή όσους θα αγοράσουν ένα νέο αυτοκίνητο στο διάστημα μέχρι να γίνει η αλλαγή. Η κίνηση της BMW, παρότι λογική από πλευράς της, θα αφήσει όλους τους αγοραστές της μάρκας μέχρι το 2027 με αυτοκίνητα που θα δείχνουν παλιά, ή «κλασικά» όπως τα λέει η μάρκα, με ότι αυτό σημαίνει στη αξία τους. Είτε μιλάμε για την εμπορική τους, στη μεταπώληση, ή την προσωπική τους, στο πώς βλέπεις δηλαδή εσύ το αυτοκίνητό σου.
 
Εσύ τι λες; Θα αγόραζες σήμερα μία BMW αν ξέρεις πως όσο καινούργια και να είναι σε μόλις δύο χρόνια θα είναι «αρχαία»; Και δε μιλάμε απλά για μια νέα γενιά απλά διαφοροποιημένη, αλλά μια ριζική μεταμόρφωση. Πώς βλέπεις την κίνηση της BMW; Θα της στοιχίσει πωλήσεις μέχρι να αλλάξουν όλα της τα μοντέλα;

Autotriti.gr
Autotriti.gr