• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ρίχνουμε σε μια ενδοοικογενειακή μάχη τα Renault Clio και Captur, στην έκδοση με τον turbo βενζινοκινητήρα 0,9 λτ. Ποιο θα κερδίσει τελικά; Εσείς ποιο θα επιλέγατε;

Το Captur λόγω της μεγαλύτερης απόστασής του από το έδαφος παρουσιάζει καλύτερα στοιχεία άνεσης από το Clio.

Ευχάριστο αισθητικά και ποιοτικό είναι το εσωτερικό του Captur παραπέμποντας με τις έξυπνες λύσεις που διαθέτει σε πολυχρηστικό.

Οι χώροι του Captur είναι μεγαλύτεροι από του Clio, με χαρακτηριστικό πλεονέκτημα το συρόμενο συρτάρι του ταμπλό.

Πιο οδηγοκεντρικό και αποτελεσματικό σε σβέλτη κίνηση εμφανίζεται το Clio.

Το εσωτερικό του Clio δεν στερείται φαντασίας και διαθέτει high tech ατμόσφαιρα ωστόσο είναι πιο συμβατικό σε όλα τα επίπεδα και «εναρμονισμένο» με τα δεδομένα της κατηγορίας του.

Μάχη στα 0,9 λτ.: Renault Captur Vs Clio

Διαβάστηκε από 5061 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/6/2017

Renault Captur Vs Clio! Τα δύο μικρά μοντέλα της Renault αν και ανήκουν σε διαφορετικές κατηγορίες, έχουν τόσα κοινά που η μεταξύ τους σύγκριση αποκτά έντονο ενδιαφέρον. Εσείς ποιο προτιμάτε;

 
Αντίθετα με τα μικρομεσαία crossover, τα μικρά crossover οχήματα δεν έχουν καταφέρει ακόμα να επισκιάσουν τα «συμβατικά» μικρά στα οποία βασίζονται, με τα Captur και Clio να αποτελούν ένα τρανταχτό παράδειγμα αυτού. Ενώ το Clio συνεχίζει ακάθεκτο την πορεία του στην αγορά και μετά την ανανέωσή του, το χαρισματικό όπως θα δούμε στη συνέχεια Captur, δείχνει να ψάχνει ακόμα να βρει το δρόμο της επιτυχίας στην ελληνική αγορά. Και αν αυτό απλά σκιαγραφεί την τάση της ελληνικής αγοράς, όμως σε πανευρωπαικό επίπεδο είναι και εκείνο επιτυχημένο. Με δεδομένη την σχέση των δύο μοντέλων σε πολλά επίπεδα και την κατά 300 ευρώ μόλις διαφορά στην τιμή τους, με ίδιο κινητήρα αλλά και με καλύτερο εξοπλισμό για το Clio (Expression έκδοση, έναντι της βασικής Authentic του Captur) επιχειρούμε μια σύγκρισή τους. 
 
Εμφάνιση: Γαλλική φινέτσα σε όλες τις αναλογίες
Το Captur βασίστηκε εν πολλοίς στο μικρότερο Clio και είναι ένα από τα πιο καλαίσθητα μικρά crossover της αγοράς. Η εμφάνισή του στηρίζεται στις έντονες καμπύλες που εφαρμόζει, με τις γυάλινες επιφάνειες να αναδεικνύουν την μυώδη του σχεδίαση, κάτι που αποτελεί «δάνειο» από το Clio. Ως crossover διαθέτει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος που ανέρχεται στα 200 χλστ., στοιχείο που ενισχύει την όμορφη εικόνα του. Στην ανανέωσή του, το Clio πατάει πάνω στο ίδιο μοτίβο, ωστόσο με τις αλλαγές στα φωτιστικά σώματα LED και τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, δείχνει ακόμα πιο φρέσκο διατηρώντας στο έπακρο την φινέτσα και την δυναμική του. 
 
Εσωτερικό – Xώροι: Ιδιοι κόσμοι, οι διαστάσεις κάνουν την διαφορά υπερ του Captur
Στο εσωτερικό και των δύο μοντέλων της Renault, η σχέση τους γίνεται άμεσα αντιληπτή από την παρεμφερή εικόνα τους. Ο πίνακας οργάνων, η σχεδίαση τύπου σταγόνας του συστήματος κλιματισμού, οι διακόπτες και τα χειριστήρια, όλα είναι κοινά στα δύο μοντέλα με τις όποιες διαφορές να διαμορφώνονται από την σχεδίαση των επιμέρους στοιχείων (ταμπλό, αεραγωγούς κλπ). Η ποιότητα σε κάθε περίπτωση είναι καλή, με το Captur να επιδεικνύει ωστόσο συγκριτικά  καλύτερο επίπεδο συναρμολόγησης και φινιρίσματος. Οι μεγαλύτερες διαστάσεις του, χαρίζουν στο crossover μοντέλο της Renault και καλύτερα επίπεδα χώρων, όμως το δυνατό του σημείο -όχι μόνον απέναντι στο Clio αλλά και απέναντι σε άλλα μοντέλα της ίδιας κατηγορίας- είναι σαφέστατα η πρακτικότητά του μέσω των πολλών και εύχρηστων λύσεων που εφαρμόζει. Ο χώρος αποσκευών τέλος, έχει όγκο 377 λίτρων στο Captur έναντι 300 στο Clio και διαθέτει και μεγαλύτερο άνοιγμα. 
 
Κινητήρας – επιδόσεις: Ιδιος… αλλά καλύτερα στο Clio
Ο κινητήρας TCe των 0,9 λίτρων αποτελεί την βασική επιλογή στην περίπτωση του Captur και μας οδηγεί άμεσα στην σύγκρισή του με το Clio με τον ίδιο κινητήρα. Η απόδοσή του ανέρχεται στους 90 ίππους και η ροπή του στα 135 Nm ενώ διακρίνεται για την πολιτισμένη του λειτουργία χωρίς κραδασμούς και κροτάλισμα παρά το γεγονός ότι είναι τρικύλινδρος. Στην πράξη ο κινητήρας αυτός και λόγω του χαμηλότερου βάρους του Clio, επιτυγχάνει καλύτερες τιμές επιδόσεων ενώ είναι και πιο οικονομικός σε κατανάλωση 4,7 λτ./100 χλμ. έναντι 5,1 λτ./100 χλμ. για το Captur, ενώ και οι δύο συνδυάζονται με 5τάχυτο αραιής κλιμάκωσης κιβώτιο.
 
Οδική συμπεριφορά: Πιο οδηγοκεντρικό το Clio, πιο χρηστικό το Captur
Το οδηγικό προφίλ των δύο αυτοκινήτων είναι κοινό όσον αφορά την παροχή υψηλών επιπέδων άνεσης, με το Captur να επιδεικνύει ελαφρώς καλύτερη εικόνα στον τομέα λόγω της μεγαλύτερης διαδρομής της ανάρτησης. Αυτό βέβαια επηρεάζει την συμπεριφορά του σε δρόμο με στροφές όπου παρουσιάζει αυξημένες κλίσεις, κάτι που δεν ισχύει για το πιο οδηγοκεντρικό και πιο αποτελεσματικό στην σβέλτη κίνηση Clio. 

Η άποψή μας
Η λογική επιλογή στο συγκριτικό του Clio με το Captur είναι να επιλέξεις το μεγαλύτερο, πιο ευρύχωρο και πρακτικό Captur, θυσιάζοντας το καλύτερο οδηγικό προφίλ, τον πλουσιότερο εξοπλισμό και τις επιδόσεις του Clio στα ίδια λεφτά (300 ευρώ φθηνότερο το Clio). Αν σε ενδιαφέρει το τελευταίο τρίπτυχο που προφανώς σημαίνει ότι είσαι άνθρωπος του συναισθήματος και χωρίς αυξημένες οικογενειακές υποχρεώσεις, τότε το Clio θα σε ανταμείψει.  

 
  • t@kis

    Στην πράξη οι καταναλώσεις είναι πολύ μεγαλύτερες, από τις εργοστασιακές (υπολογίζω 7.5 λίτρα και πιό πάνω) Άρα ειδικά αν μιλάμε για captur ,πάμε για diesel με κατανάλωση εργοστασιακη 3.6 λίτρα πραγματική περίπου 4,3 Τρομερά χαμηλή για crossover Από εκεί και πέρα βγαίνουν και σε 1.5 diesel με 110 ίππους με την ίδια κατανάλωση! Άραγε γιατί να πάρω βενζίνη να καίω διπλάσια βενζίνα! Αν δείτε στην Ελλάδα της κρίσης τα περισσότερα crossover πουλιούντα diesel ειδικά δε το captur όλα σχεδόν που πουλάει και έχουν εισαχθεί στην Ελλάδα είναι diesel!

      1
  • MICHAEL

    Ενα ωραιο συγκριτικο θα ηταν το το clio 1.2 120hp με το corsa 1.0 115 hp και γιατι οχι και κανα polo η fiesta.

      1