Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το ενδεχόμενο παράτασης των χαμηλών συντελεστών φορολόγησης για μεταχειρισμένα εισαγωγής τεχνολογίας Εuro5, για ακόμη 3 χρόνια, προκάλεσε την αντίδραση του ΣΕΑΑ.

Το ενδεχόμενο παράτασης των χαμηλών συντελεστών φορολόγησης για μεταχειρισμένα εισαγωγής τεχνολογίας Εuro5, για ακόμη 3 χρόνια, προκάλεσε την αντίδραση του ΣΕΑΑ.

ΣΕΑΑ: «Όχι στην ευνοϊκή φορολόγηση των εισαγόμενων μεταχειρισμένων»

3.311 Επισκέψεις στο άρθρο (8/4/2016)

Σε μια έκτακτη συνέντευξη τύπου, ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων κρούει το κώδωνα του κινδύνου για μια ενδεχόμενη παράταση της εισαγωγής Euro5 μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, με ευνοϊκούς συντελεστές φορολόγησης.

autotriti team

Οι πληροφορίες περί ενδεχόμενης παράτασης των χαμηλών συντελεστών φορολόγησης για μεταχειρισμένα εισαγωγής αντιρρυπαντικής τεχνολογίας Εuro5, για ακόμη 3 χρόνια, προκάλεσε την αντίδραση -όπως ήταν απολύτως φυσιολογικό- του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ). Σε έκτακτη συνέντευξη τύπου ο Σύνδεσμος παρουσίασε στοιχεία από τα οποία προκύπτει ότι κάτι τέτοιο όχι μόνο ζημιώνει τα κρατικά έσοδα, αλλά και λειτουργεί εις βάρος των καταναλωτών και του περιβάλλοντος. Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται από το Σύνδεσμο και για τον τρόπο υπολογισμού του τέλους ταξινόμησης των εισαγόμενων οχημάτων, καθώς εκτός της παλαιότητας λαμβάνονται υπόψη στην απαξίωση και τα διανυθέντα χιλιόμετρα. Αρα, όσο περισσότερα χιλιόμετρα, τόσο χαμηλότερη φορολογία.Οι προτάσεις του ΣΕΑΑ:• Η άμεση, δίχως νέα παράταση, εφαρμογή της προσαύξησης του Τέλους Ταξινόμησης που προβλέπεται στα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα.• Η άμεση προσαρμογή των απομειώσεων του Τέλους Ταξινόμησης για την ηλικία και τα χιλιόμετρα των εισαγομένων μεταχειρισμένων στα πραγματικά επίπεδα των εγχωρίων αυτοκινήτων.• Ο αυστηρός έλεγχος για την υποχρέωση καταβολής Φ.Π.Α. στη χώρα μας.• Η επιτυχής λειτουργία της Επιτροπής του Υπ. Οικονομικών για την αναμόρφωση της φορολογίας του αυτοκινήτου.• Η δημιουργία μητρώου (με το ιστορικό χρήσης κλπ).• Η εκλογίκευση της φορολογίας των καυσίμων.• Η καλή λειτουργία των Κ.Τ.Ε.Ο., με την έναρξη ελέγχου αυτών από ανεξάρτητη αρχή και η αυστηροποίηση του πλαισίου ποινών σε περίπτωση κακής λειτουργίας αυτών.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »